mboost-dp1
V: Komplet stationær PC m. 21" fladskærm
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Med et slag på tasken, hvad kan jeg få for:
En stationær pc, i et selvmoddet Chieftec Dragon maxitower
500w kvalitets psu (kan ikke huske mærket på stående fod)
AMD 4000+ s939 med 120mm zalmon luftkøler
Asrock Dual-Sata2
Radeon x800xl
1x plextor cd-rw drev
1x plextor dvd-rw drev
Creative SoundBlaster X-Fi
Og en fladskærm, 21" Dell
Det er en komplet pc, med alt hvad der dertil hører, undtagen:
Tastatur og mus
Harddisk
Muligvis strømforsyning
Den er ikke til salg lige nu, men hvis det rette bud dukker op, er jeg altid klar på en hurtig handel
En stationær pc, i et selvmoddet Chieftec Dragon maxitower
500w kvalitets psu (kan ikke huske mærket på stående fod)
AMD 4000+ s939 med 120mm zalmon luftkøler
Asrock Dual-Sata2
Radeon x800xl
1x plextor cd-rw drev
1x plextor dvd-rw drev
Creative SoundBlaster X-Fi
Og en fladskærm, 21" Dell
Tastatur og mus
Harddisk
Muligvis strømforsyning
Den er ikke til salg lige nu, men hvis det rette bud dukker op, er jeg altid klar på en hurtig handel
1 skrev:
Tastatur og mus
Harddisk
Muligvis strømforsyning
Undskyld, hvis jeg spørger dumt, men ideen med en komplet computer falder lidt til jorden, hvis der hverken er en harddisk, tastatur og mus til, og hvis der "muligvis" ikke følger en strømforsyning med, eller er det kun mig, der kan se det morsomme i formuleringen?
Du skal nok ikke forvente mere en 1200-1500 kr, da brugte pc der ikke er komplete, sådan set ikke er i høj kurs og som Vandfarve siger "ikke komplet pc"
Men sæt en HDD i den pc "en 120 GB er fint" og sælg den på dba.dk eller qxl.dk der kunne du godt få 2000 kr for den
Men jeg kunne evt bruge den men jeg vil kun give 800 kr pp (til ungernes spil er den okay)
Men sæt en HDD i den pc "en 120 GB er fint" og sælg den på dba.dk eller qxl.dk der kunne du godt få 2000 kr for den
Men jeg kunne evt bruge den men jeg vil kun give 800 kr pp (til ungernes spil er den okay)
#2 jo, det tror jeg du har ret i.. jeg kan lige komme med modelnavnet om et par minutter
Hvis jeg beslutter mig for at sælge den, så kommer der selvfølgelig præcise modelnavne og tal på.. skulle bare lige høre en cirka vurdering af de dele jeg har nævnt
#3 og #4 jaja meget morsomt :P det jeg mener er at den er komplet (optiske drev etc), undtagen de dele der er.. ellers kunne folk måske tænkt at det kun var de vitale dele i kabinettet
#5 jeg havde selv en ide om 1500-1800, så jeg forventer ikke at få det vilde for det.. men det var egentlig en meget god ide at smide lidt bulk noname i og så sælge den som 100% komplet
Hvis jeg beslutter mig for at sælge den, så kommer der selvfølgelig præcise modelnavne og tal på.. skulle bare lige høre en cirka vurdering af de dele jeg har nævnt
#3 og #4 jaja meget morsomt :P det jeg mener er at den er komplet (optiske drev etc), undtagen de dele der er.. ellers kunne folk måske tænkt at det kun var de vitale dele i kabinettet
#5 jeg havde selv en ide om 1500-1800, så jeg forventer ikke at få det vilde for det.. men det var egentlig en meget god ide at smide lidt bulk noname i og så sælge den som 100% komplet
Jeg tror at ordet du leder efter er "defekt". Hvis et optisk drev ikke er komplet, så er det defekt
Nej, ikke 100% komplet, bare komplet... enten er den, ellers er den ikke (komplet).
Jeg tror at ordet du leder efter er "defekt". Hvis et optisk drev ikke er komplet, så er det defekt
... men det var egentlig en meget god ide at smide lidt bulk noname i og så sælge den som 100% komplet
Nej, ikke 100% komplet, bare komplet... enten er den, ellers er den ikke (komplet).
Er der virkeligt ikke nogle spil der er værd at spille, indtil jeres Duke Nukem ForNever udkommer, så I slipper for at kede jer så meget, at I er nød til at gå op i, hvorvidt computeren er komplet eller ej? :P
Kan foreslå jer at give jer i kast med The Impossible Quiz, og hvis det engang lykkedes, så er der vidst nok en 2'er!
(Trængte vist til at flame, eller?)
Kan foreslå jer at give jer i kast med The Impossible Quiz, og hvis det engang lykkedes, så er der vidst nok en 2'er!
(Trængte vist til at flame, eller?)
#10 "så I slipper for at kede jer så meget, at I er nød til at gå op i, hvorvidt computeren er komplet eller ej? :P"
kan man overveje om du ikke lider af samme problem, når du kommer ind og brokker dig over folks relevante kritik, til et indlæg som du ikke selv har skrevet?
kan man overveje om du ikke lider af samme problem, når du kommer ind og brokker dig over folks relevante kritik, til et indlæg som du ikke selv har skrevet?
#17 og 10 ja der er en impossible quiz 2 med ca 3 gange så mange spørgsmål :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.