mboost-dp1
V/K: Hvad må denne IBM bærbare koste?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
IBM / Lenovo ThinkPad T60 2007-63G
- Intel Core Duo T2500 2,0 GHz
- DDR2-667 2048 MB Ram,
- 100 GB 7200rpm harddisk
- 128 MB GDDR ATI Mobility Radeon X1400
- 14,1" SVGA+ TFT, 1400*1050
- 8xDVD-brænder DL
- Intel HD 7.1 lydkort
- 56K V.92 modem
- Infrarød,
- 1GBit Intel LAN
- 54MBit Intel 3945ABG WLAN,
- Bluetooth
- 9-cell batteri
- Ultrabay batteri
- Fingerprint læser m/. TPM chip
- Windows XP Pro DK
- Garanti til 6 måned 2009
Hvad er en "god pris" som køber på denne?
På forhånd tak
- Intel Core Duo T2500 2,0 GHz
- DDR2-667 2048 MB Ram,
- 100 GB 7200rpm harddisk
- 128 MB GDDR ATI Mobility Radeon X1400
- 14,1" SVGA+ TFT, 1400*1050
- 8xDVD-brænder DL
- Intel HD 7.1 lydkort
- 56K V.92 modem
- Infrarød,
- 1GBit Intel LAN
- 54MBit Intel 3945ABG WLAN,
- Bluetooth
- 9-cell batteri
- Ultrabay batteri
- Fingerprint læser m/. TPM chip
- Windows XP Pro DK
- Garanti til 6 måned 2009
Hvad er en "god pris" som køber på denne?
På forhånd tak
Hej Mike,
Hvis vi taler om en ny bærbar, så har jeg svært ved at tro, at det skulle koste under 13.000 kr.
Cloud02, du må have en god dealer, hvis du kan få det til de priser :)
Det er jo en IBM/Lenovo vi taler om, hvis det havde været et unavngiven bærbar ville jeg give dig ret, men en IBM koster altså lillesmule mere. Det betyder dog ikke at de er bedre end en unavngiven bærbar.
Bedste hilsner...
Hvis vi taler om en ny bærbar, så har jeg svært ved at tro, at det skulle koste under 13.000 kr.
Cloud02, du må have en god dealer, hvis du kan få det til de priser :)
Det er jo en IBM/Lenovo vi taler om, hvis det havde været et unavngiven bærbar ville jeg give dig ret, men en IBM koster altså lillesmule mere. Det betyder dog ikke at de er bedre end en unavngiven bærbar.
Bedste hilsner...
Nej, min pris er estimeret ud fra at den er brugt.
En helt ny med næsten samme specs koster godt 12.500 - 13.000
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id...
At den er 17 måneder gammel tager en del af prisen, men en pris på 8.500 vil bestemt være rimelig for en der er brugt. Personligt ville jeg ikke give mere.
Jeg er da spændt på at høre hvad andre folk mener :)
Nej, min pris er estimeret ud fra at den er brugt.
En helt ny med næsten samme specs koster godt 12.500 - 13.000
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id...
At den er 17 måneder gammel tager en del af prisen, men en pris på 8.500 vil bestemt være rimelig for en der er brugt. Personligt ville jeg ikke give mere.
Jeg er da spændt på at høre hvad andre folk mener :)
Yep Cloud2 du har fuldstændig ret.
Jeg er enig med dig, nu hvor vi ved at den er brugt.
Min prissætning var hvis den var ny :)
Jeg er enig med dig, nu hvor vi ved at den er brugt.
Min prissætning var hvis den var ny :)
#4:
"Det betyder dog ikke at de er bedre end en unavngiven bærbar."
Jo det gør det bestemt, IBM Thinkpad serien er den ubestridte kvalitetskonge inden for laptop området. Hvis der er nogen der mener noget andet, har de aldrig haft en Thinkpad!
Min snart 3 år gamle Thinkpad T30 tøffer stadig derudaf, på trods af at være blevet smidt på asfalten en enkelt gang, og alle de andre ting jeg kommer til at gøre ved den hver dag. Den ligger bare i min skoletaske når jeg ikke bruger den, på standby. Tror ikke jeg har haft brug for at genstarte den i 3 uger efterhånden, den kører bare.
Og efter 3 år er der stadig omtrent 1½ times batteritid på, det er fandme imponerende. Specielt når jeg så sammenligner med mine klasse-kammeraters Acer/HP/Toshiba maskiner af samme alder, som er ved at falde fulstændigt fra hinanden.
En Thinkpad burde ligge omtrent 1½ tusind over en gennemsnits maskine med samme indhold, alt andet er for billigt.
"Det betyder dog ikke at de er bedre end en unavngiven bærbar."
Jo det gør det bestemt, IBM Thinkpad serien er den ubestridte kvalitetskonge inden for laptop området. Hvis der er nogen der mener noget andet, har de aldrig haft en Thinkpad!
Min snart 3 år gamle Thinkpad T30 tøffer stadig derudaf, på trods af at være blevet smidt på asfalten en enkelt gang, og alle de andre ting jeg kommer til at gøre ved den hver dag. Den ligger bare i min skoletaske når jeg ikke bruger den, på standby. Tror ikke jeg har haft brug for at genstarte den i 3 uger efterhånden, den kører bare.
Og efter 3 år er der stadig omtrent 1½ times batteritid på, det er fandme imponerende. Specielt når jeg så sammenligner med mine klasse-kammeraters Acer/HP/Toshiba maskiner af samme alder, som er ved at falde fulstændigt fra hinanden.
En Thinkpad burde ligge omtrent 1½ tusind over en gennemsnits maskine med samme indhold, alt andet er for billigt.
#7 Well Laptops.dk's maskiner er jo også parallel importerede, og dermed kan du få rigtigt svært ved, at få IBM/Lenovo til at reparere den onsite f.eks hvis din maskine går kold. Så skal den tilbage til laptops.dk og det tager lidt længere tid.
Prisen på den T60 afhænger i høj grad også af hvilken type garanti der er på den og om den ER fra laptops eller en lignende forhandler.
Prisen på den T60 afhænger i høj grad også af hvilken type garanti der er på den og om den ER fra laptops eller en lignende forhandler.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.