mboost-dp1
V: IBM R52 14.1" med 1400x1050 oploesning.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hejsa.
Kunne godt bruge en hurtig vurdering paa hvad denne er vaerd:
IBM R52:
60GB HDD
X300 gfx kort
2 GB DDR2 ram
1.8Ghz Pentium M
14.1" skaerm
1400x1050 max oploesning
DVD-braender
Dock
2 ladere
9 cellers batteri, samt std. batteriet, men begge er lidt slidte, saa der er ikke den vilde batteritid paa dem..
Fungerer ganske udemaerket, men faar nok en Macbook Pro af arbejdet, saa har ikke rigtigt brug for flere laptops...
Hvad vil i mene den er vaerd?
-fido
Kunne godt bruge en hurtig vurdering paa hvad denne er vaerd:
IBM R52:
60GB HDD
X300 gfx kort
2 GB DDR2 ram
1.8Ghz Pentium M
14.1" skaerm
1400x1050 max oploesning
DVD-braender
Dock
2 ladere
9 cellers batteri, samt std. batteriet, men begge er lidt slidte, saa der er ikke den vilde batteritid paa dem..
Fungerer ganske udemaerket, men faar nok en Macbook Pro af arbejdet, saa har ikke rigtigt brug for flere laptops...
Hvad vil i mene den er vaerd?
-fido
Det kommer i høj grad an på alderen, men umiddelbart ville jeg gætte på, at denne er mellem 12-24 måneder gammel. Hvis du har passet godt på den, og hvis der ikke er de store skrammer, ridser, mærker m.m, så burde du nok kunne få 5-6000 kroner hjem, så fremt du sælger den det rigtige sted
Skærmen er rimelig god, der følger trods alt to batterier med, der er docking-station og DVD-brænder, to ladere, rimeligt GFX-kort og så 2 GB ram. Processoren trækker ned, men hvis man blot smidder XP eller en Linux-distro på, så betyder det intet.
Skærmen er rimelig god, der følger trods alt to batterier med, der er docking-station og DVD-brænder, to ladere, rimeligt GFX-kort og så 2 GB ram. Processoren trækker ned, men hvis man blot smidder XP eller en Linux-distro på, så betyder det intet.
Der er _INGEN_ maerker what-so-ever paa den; den er aldrig blevet tabt, der er aldrig spildt noget i den og det er kun mig der har brugt den :)
Den er vist omkring de 19-20 maaneder gammel, kan ikke lige huske det praecist :)
Jeg bruger selv Debian paa maskinen, men der sidder en Windows XP Pro OEM licens paa bunden af maskinen. ( Som selvfoelgelig medfoelger, og som aldrig er blevet brugt ...! )
Der er _INGEN_ maerker what-so-ever paa den; den er aldrig blevet tabt, der er aldrig spildt noget i den og det er kun mig der har brugt den :)
Den er vist omkring de 19-20 maaneder gammel, kan ikke lige huske det praecist :)
Jeg bruger selv Debian paa maskinen, men der sidder en Windows XP Pro OEM licens paa bunden af maskinen. ( Som selvfoelgelig medfoelger, og som aldrig er blevet brugt ...! )
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.