mboost-dp1
V: Apple iPod Touch 16 GB, brugt under 12 timer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sagen er den, at jeg venter på at få en iPhone, men på søndag skal jeg til kolding, og der ville jeg jo godt kunne høre lidt musik og se en lille film, så overvejer lidt at købe en touch, bruge den frem og tilbage, og så sælge den igen...
(fik lige indsendt ovenstående indlæg lidt for hurtigt.
(fik lige indsendt ovenstående indlæg lidt for hurtigt.
#7 Hvis der ikke er nogen som har budt højere end dig, inden 26.01.2080, så er det din! :P
Du kunne jo bare købe den i en netbutik også har du 14 dages returret. Eller et andet sted, der tilbyder det.
Havde nogle venner der holdt fødselsdag samme dag som en landskamp (Danmark-Sverige, med slå-på-dommeren-john), så de købte en kæmpe fladskærm i et supermarked og gik så bare ned og pengene tilbage dagen efter.
Havde nogle venner der holdt fødselsdag samme dag som en landskamp (Danmark-Sverige, med slå-på-dommeren-john), så de købte en kæmpe fladskærm i et supermarked og gik så bare ned og pengene tilbage dagen efter.
Hehe har fået lov til at tage kærestens bærbar, som kan holde strøm i 3 timer, med i stedet for :) Så problemet er løst :)
Tv kommer i 3. række, første er en opdateret MBP når den kommer og 2. er en iPhone når den kommer :)
Tv kommer i 3. række, første er en opdateret MBP når den kommer og 2. er en iPhone når den kommer :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.