mboost-dp1

Skilled webdesigner available for new projects

Gå til bund
Gravatar #1 - zinco
2. aug. 2008 15:21
Hey!

Like the topic says, skilled webdesigner available for new projects
We can supply a fully coded website (with our without hosting).

Please reply if this something for you (you will get designs we have made etc)

Best Regards,
Zinco
Gravatar #2 - searchia
2. aug. 2008 15:34
hvorfor er det skrevet på engelsk
Gravatar #3 - Norrah
2. aug. 2008 15:43
Fordi brugeren er oprettet i dag.
Og fordi det er reklame, Det er ikke kun til dem der læser dansk, damt sikkert også andre sider som ikke er danske. Så at sige.

Det undre mig bare der ikke er nogen kontakt informationer.
Gravatar #4 - 3214N
2. aug. 2008 15:59
Please post link to references and your contact information.
Gravatar #5 - Corholio
2. aug. 2008 16:01

Please do the following:

1. Undress.
2. Go play on the highway.
3. If not dead or mutilated - repeat steps 1 thru 3.

Thank you for spamming!
Gravatar #6 - zinco
3. aug. 2008 10:09
Hi again!

Please send me a email to [email protected] and i will send references.

This is not spam, this is a sale\trade forum.. Just offering my service..
Gravatar #7 - Corholio
3. aug. 2008 10:29

Awsome!

It's funny though, it does resemble advertisement a great deal more, than actually selling anything.

That is, unless you're actually trying to sell yourself (and your body), which in that case would mean that you're trying to prostitute yourself.

My point is - you should purchase an advertisement space / banner on the website if you're trying to advertise. If you're trying to sell yourself (and your body) - you should at least provide an hourly rate.

Again - as I started out saying: You're awsome!
Gravatar #8 - 3214N
3. aug. 2008 10:44
If you are a skilled webdesigner, you must have your own website.

Why not post a link to your website? Or just some kind of details, otherwise it just looks like SPAM/scam...
Gravatar #9 - myplacedk
3. aug. 2008 10:49
Så er det kun køb/salg af fysiske ting, og ikke service-ydelser? Det er ikke noget jeg har lagt mærke til, så jeg kan godt forstå en ny bruger kan overse det.

Hvor står det henne?
Gravatar #10 - Corholio
3. aug. 2008 10:51

Det har du ret i, det står ingen steder.

Det virker bare mere som reklame, end som egentligt salg af noget.

Det er selvfølgelig bare mine 0.02$
Gravatar #11 - fidomuh
3. aug. 2008 11:00

Jeg tror det er en flydende definition, men saalaenge Crew ikke whiner, saa er der vel intet galt :)
Gravatar #12 - myplacedk
3. aug. 2008 11:23
10 skrev:
Det virker bare mere som reklame, end som egentligt salg af noget.

Hvad er forskellen?

"Jeg vil gerne sælge en bærbar"
"Jeg vil gerne sælge webdesign"

Den eneste forskel jeg kan se, er at han muligvis overskrider grænsen for "privat/privat"-handel (C2C), Muligvis. Men betyder det noget? Det står der vel heller ikke noget om at man ikke må?

Han har en rigtig god pointe. Newz tilbyder at man kan oprette sig som bruger. Newz tilbyder at brugere kan skrive om ting de har til salg. Han vælger at benytte sig af de muligheder, og bliver kritiseret for det. Hvad gjorde han galt?
Gravatar #13 - vandfarve
3. aug. 2008 13:25
#12 Jeg vil påstå, at grænsen går mellem private og virksomheder - hvilket mange aviser og netbaserede auktioner også skelner imellem.

Hvis det er decideret reklame med henblik på at øge omsætningen og overskudet, så vil jeg mene, at det er på grænsen til det "ulovlige" på Newz.dk, da Køb/Salg-forummet mest er tiltænkt til de private. Eller det er i hvert fald sådan, at jeg forstår ånden herinde.
Hvis man i stedet er privat og blot skal have solgt nogle varer, så er det en anden sag.

Der står dog intet om det nogen steder, hvorfor det er lidt meningsløst at diskutere, hvad vi TROR, der er lovligt og ulovligt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login