mboost-dp1
Salg af World of Warcraft account
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Heeeey folkens :P
Jeg stopper nu med at spille world of warcraft, og er interesseret i at sælge min account.
Mine to main chars er disse to.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Suns...
og
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shad...
og så er der en noget så nederen 62 human paladin på dragonblight
Begge level 70 og rimelig gode epics
Druiden har også Tanking items, og får omkring 14600hp 27500 armor og 32 dodge. og den har nogle gode dps items også.
Og så har druiden også lige nu 2200 arena points, og får noget mere næste uge. Den er i en god guild, og har et godt ryg på serveren, hvis man skulle finde på at bruge den på sunstrider.
Jeg har noget i tankerne omkring de 2000-1800 kroner. Men send mig en mail på [email protected] hvis man er interreseret, eller hvis man har nogen somhelst spørgsmål, og så finder vi ud af noget med handlen.
Men spørg endelig hvis der er noget :)
Steffen.
Jeg stopper nu med at spille world of warcraft, og er interesseret i at sælge min account.
Mine to main chars er disse to.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Suns...
og
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shad...
og så er der en noget så nederen 62 human paladin på dragonblight
Begge level 70 og rimelig gode epics
Druiden har også Tanking items, og får omkring 14600hp 27500 armor og 32 dodge. og den har nogle gode dps items også.
Og så har druiden også lige nu 2200 arena points, og får noget mere næste uge. Den er i en god guild, og har et godt ryg på serveren, hvis man skulle finde på at bruge den på sunstrider.
Jeg har noget i tankerne omkring de 2000-1800 kroner. Men send mig en mail på [email protected] hvis man er interreseret, eller hvis man har nogen somhelst spørgsmål, og så finder vi ud af noget med handlen.
Men spørg endelig hvis der er noget :)
Steffen.
Dette er desværre en grå zone område, da det bryder Blizzard brugsret license.
Der har været en del problemer med at folk der gør det og bliver herefter bannet, når det bliver opdaget.
Derfor ser jeg denne tråd låst.
Der har været en del problemer med at folk der gør det og bliver herefter bannet, når det bliver opdaget.
3 skrev:
Ja nu skal du se her, tråden er ikke låst og jeg tvivler på at den bliver dette!
Det bliver den automatisk efter 14 dage uden aktivitet, og hvis du mener at der foregår noget ulovligt, kan du vel melde det til redaktionen :)
Desuden er Blizzards regler ikke hævet over lovgivnigen, og loven tillader skam sådan et salg.
Bare fordi Blizzards "lovgivning" ikke er hævet over den egentlige lovgivning, betyder det ikke at det er lovligt.. det kaldes brugerlicens, hvilket ikke må brydes... Ergo er det dybt go'nat at kalde det lovligt at sælge en account
Det er fuldt ud lovligt her i landet at videre sælger produkter man har købt.
Hvis jeg vælger at videre sælge min kopi af World of Warcraft, er jeg nødsaget til at overdrage min account ved selvsamme lejlighed da en WoW cd og medfølgende key ikke har nogen værdi da den er låst til en account.
Hvis Blizzard vælger at banne ens account fordi man har valgt at gøre noget der er lovligt i det her land, er der for så vidt ikke noget til hinder for at man skal starte en retssag. Men indtil der er nogle der prøver, ved vi ikke hvordan udfaldet vil være.
Det er fuldt ud lovligt her i landet at videre sælger produkter man har købt.
Hvis jeg vælger at videre sælge min kopi af World of Warcraft, er jeg nødsaget til at overdrage min account ved selvsamme lejlighed da en WoW cd og medfølgende key ikke har nogen værdi da den er låst til en account.
Hvis Blizzard vælger at banne ens account fordi man har valgt at gøre noget der er lovligt i det her land, er der for så vidt ikke noget til hinder for at man skal starte en retssag. Men indtil der er nogle der prøver, ved vi ikke hvordan udfaldet vil være.
http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.ht... punkt 8.
Eftersom at spillet er deres ejendom, har de ret til at gøre hvad de vil. Det er nu en brugerlicens man skal følge.
Igen, jeg skrev bare at det var en gråzone område, som ikke burde være tilladt at sælge her på newz.dk. Men jeg har dog valgt ikke anmeldt det på nogen måder, og gør det hellere ikke.
Det er også bare min holdning, at jeg så tråden låst. Det er ikke sikkert at min holding skal deles med andres.
Eftersom at spillet er deres ejendom, har de ret til at gøre hvad de vil. Det er nu en brugerlicens man skal følge.
Igen, jeg skrev bare at det var en gråzone område, som ikke burde være tilladt at sælge her på newz.dk. Men jeg har dog valgt ikke anmeldt det på nogen måder, og gør det hellere ikke.
Det er også bare min holdning, at jeg så tråden låst. Det er ikke sikkert at min holding skal deles med andres.
9 skrev:http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.html punkt 8.
Først: tillykke med fødselsdagen :)
Kan se at du ikke er særlig aktiv angående i at skrive forum indlæg, og derfor har du nok heller ikke bemærket at redaktionen yderst sjældent låser tråde. Det er det der adskiller newz.dk fra andre sites- her kan man udtrykke hvad man vil til en rimelig grænse.
Derfor er det da noget underligt noget at udtrykke at en tråd bør låses, da der slet ikke når der ikke foregår noget ulovligt.
Det er et klart brud på EULA, så det er ihvert fald ikke tilladt ifølge Blizzard.... Uanset om det er lovligt eller ej herhjemme.
At mange gør det alligevel, er dog en anden sag. Det er uanset om man risiker at blive bannet. Dette må man nok leve med, om man tage changen eller ej. Jeg tror nok nu ikke at det bliver opdaget i denne tilfælde.
Der mangler lige sådan en anmeld knap, hvis der forgår noget ulovligt, eller mistanke om det, da admin jo ikke har en change for at tjekke alle tråde igennem. Det gælder især under "Køb / Salg" forum.
Jeg spiller dog ikke selv spillet, eller andre online spil.
At mange gør det alligevel, er dog en anden sag. Det er uanset om man risiker at blive bannet. Dette må man nok leve med, om man tage changen eller ej. Jeg tror nok nu ikke at det bliver opdaget i denne tilfælde.
Der mangler lige sådan en anmeld knap, hvis der forgår noget ulovligt, eller mistanke om det, da admin jo ikke har en change for at tjekke alle tråde igennem. Det gælder især under "Køb / Salg" forum.
Jeg spiller dog ikke selv spillet, eller andre online spil.
Det er kun ulovligt i følge blizzards regler, da de jo ikke kan bestemme at du ikke må sælge dit spil, som jo er din ejendel. Dog kan jeg faktisk godt se lidt af problemet i at sælge accounten, da man det faktisk er blizzard der ejer den, du har blot fået lov til at bruge den (så vidt jeg ved).
Jeg har en rettelse til min #8 hvor jeg gerne vil bede folk om at ignorere det indlæg.
Siden man betaler den hulens masse penge for at få en cd-key der giver lov til at oprette en account og ikke andet, er der som sådan ikke noget decideret produkt man kan sælge længere.
CD'erne kan man godt sælge, men de kan ligeså godt downloades.
CD-keyen er lidt ligesom en lotteribillet med gevinst på. Gevinsten er en WoW account og efter det er den værdiløs.
Der er blevet oprettet en bruger ved indgåelse af en aftale med Blizzard hvor de har gjort klart at de ejer din virtuelle account og at de kun giver dig lov til at bruge den.
Siden man betaler den hulens masse penge for at få en cd-key der giver lov til at oprette en account og ikke andet, er der som sådan ikke noget decideret produkt man kan sælge længere.
CD'erne kan man godt sælge, men de kan ligeså godt downloades.
CD-keyen er lidt ligesom en lotteribillet med gevinst på. Gevinsten er en WoW account og efter det er den værdiløs.
Der er blevet oprettet en bruger ved indgåelse af en aftale med Blizzard hvor de har gjort klart at de ejer din virtuelle account og at de kun giver dig lov til at bruge den.
8 skrev:Hvis Blizzard vælger at banne ens account fordi man har valgt at gøre noget der er lovligt i det her land, er der for så vidt ikke noget til hinder for at man skal starte en retssag.
Nej, da de i deres EULA / Terms of Use har bedt til om at godkende, at de kan banne din account når som helst, uden nogen som helst grund.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.