mboost-dp1

Sælges: WoW account med 3 level 70'er

Gå til bund
Gravatar #1 - Recom
6. nov. 2008 16:13
Hey jeg sælger en fin Account med 1-3 level 70'er af eget valg.

Pve server

Human Mage med 10 epic, resten blue. Med collector pet og Lurky
Night Elf Priest med 10 epic, resten blue. Med collector pet og Lurky
Night Elf Rogue med full epic

I vælger selv om i kun vil have en eller alle

Så byd og skriv hvis der er spørgsmål: [email protected]

Der er også mulighed for at se dem inden i køber!

Og tjek http://www.wow-europe.com/en/policy/ inden i tænker på at købe!

Nu er den der, så lad være med at klag over det er ulovligt ovs...
Nu er det køberens ansvar at læse det igennem!

Recom
Gravatar #2 - zin
6. nov. 2008 16:17
Var det ikke nok med 2?! her og her?
Dear god Oo
Gravatar #3 - Cyrack
6. nov. 2008 16:36
@ZiN: hvis manden er glad for at lave tråde er det vel ok? Bare en skam han bruge alle de pæne bits på noget så dumt :-/
Gravatar #4 - zin
6. nov. 2008 17:07
#3: Hmm. Jeg mindes at have hørt:
IT'S ALWAYS BETTER TO MAKE A NEW POST IN AN OLD THREAD THAN START A NEW ONE, et eller andet sted.
Gravatar #5 - Corholio
7. nov. 2008 08:17

Henrik Bruun.... er det dig?
Gravatar #6 - wizax
7. nov. 2008 09:14
#1: Jeg har nu forsøgt at læse meget af det du har linket til, men jeg kan STADIG ikke se hvor man beskriver EULA'en og hvilke konsekvenser/farer der er ved at købe en char.

Jeg glæder mig stadig til at du fortæller mig, hvilke farer der er ved en sådan handel.

til en evt køber:

Check lige moralen for sælger på indlæggene her:

http://newz.dk/forum/koeb-salg/wow-account-3-level...
Gravatar #7 - Du3-
7. nov. 2008 09:17
#6 Wizax, nu spørger jeg bare. Men har du et eller andet imod han prøver at sælge sine chars? For det lyder lidt som om du går efter at genere ham, blot fordi han gerne vil af med dem. Så evt. lad ham være, eller forklar selv konsekvenserne, du lyder som en der kender dem.
Gravatar #8 - wizax
7. nov. 2008 10:05
det har jeg faktisk ikke, men jeg har noget imod måden at gøre det på.

Det er ikke MIT ansvar at forklare konsekvenser/farer ved et sådan salg, deter sælgers.

Når det er imod EULA'en er der jo også en reel fare for at de 1000 kr eller flere som en måske uvidende køber betaler forsvinder dagen efter transaktionen, og det behøves ikke at være Blizzard der gør det, der findes Scammere, snydepelse og andet skummelt, ikke at sælger er det, men de findes.

Men hvis du synes det er ok, har jeg da en bil jeg gerne vil sælge dig. så skal jeg nok glemme at fortællge dig, at jeg har fået lavet en kopi af nøglen, og henter den igen i aften..
Gravatar #9 - Du3-
7. nov. 2008 11:35
#8 Ok så du stoler bare ikke på ham.. Såen er det jo. Men derfor behøver du jo ikke ødelægge det for ham ved at skrive i tråden og skræmme eventuelle købere væk :)

Forresten, hvilken bil, og kan der erhverves for 200,-? (har ik mere pt. ) :D
Gravatar #10 - wizax
7. nov. 2008 13:15
200 kr er ok... bare overfør pengene til mig :-) Det er også meget nemmere, så er du fri for at se den før jeg tager den tilbage ;-)

Så længe han ikke selv kommer ud med det hele, er der måske noget at være skræmt over??

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login