mboost-dp1
Sælges Apple Iphone Version 1.1.3 8GB Dansk Menu. OPLÅST
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Apple Iphone, Sort, ikke sim-låst, headset, lader, kamera, MP3-afspiller, radio, bluetooth, WAP, infrarød, MMS, kalender, 8000 MB hukommelse, Apple Iphone 8GB IKKE SIM LÅST version 1.1.3, ikke simlåst, Fabriksnye Apple Iphones sælges. Der haves pt. fem styk som jeg skal af med og de går efter først til mølle princippet.
Alle modellerne haves der kvittering på. Mobilerne er med den nye version 1.1.3 firmware og mobilerne er ikke simlåst. der kan fx frit puttes et TDC,Telia eller andre simkort i og derefter starter telefonerne op uden problemer. UNDTAGEN 3 abbn, dette virker ikke med Iphonen.
Der følger alt originalt tilbehør med.
Kabler ( usb lader og alm lader )
Manual
Dockstation
Høretelefoner.
klud ( til at pusse skørmen )
AT&T simkort ( dette er dog ligegyldigt )
Køber betaler forsendelse, dog kan mobilen afhentes i følge aftale med mig.
ellers kan de sendes pr efterkrav. betaling forud accepteres også.
HUSK FØRST TIL MØLLE
Forsendelses omkostningerne er 50 kr.
Afhentning er selvfølgelig gratis.
Alle modellerne haves der kvittering på. Mobilerne er med den nye version 1.1.3 firmware og mobilerne er ikke simlåst. der kan fx frit puttes et TDC,Telia eller andre simkort i og derefter starter telefonerne op uden problemer. UNDTAGEN 3 abbn, dette virker ikke med Iphonen.
Der følger alt originalt tilbehør med.
Kabler ( usb lader og alm lader )
Manual
Dockstation
Høretelefoner.
klud ( til at pusse skørmen )
AT&T simkort ( dette er dog ligegyldigt )
Køber betaler forsendelse, dog kan mobilen afhentes i følge aftale med mig.
ellers kan de sendes pr efterkrav. betaling forud accepteres også.
HUSK FØRST TIL MØLLE
Forsendelses omkostningerne er 50 kr.
Afhentning er selvfølgelig gratis.
Man må da sige din fantasi ikke fejler meget med den pris :P
Så vidt jeg ved kan man ikke længere sende per efterkrav som privat?
Så vidt jeg ved kan man ikke længere sende per efterkrav som privat?
#4 Arh det er måske lige i underkanten. De ligger omkring 3500 som nyimporterede i dk.
Tysk T-mobile vil ha' 400 Euro (lidt under 3000 kr.) plus et eller andet abonnement, eller noget, som mit tysk ikke rækker til ;b
#7 fra ebay.com skal du lige regne med, at der er en stor risiko for at skulle betale told for varen = pænt meget dyrere. ebay.co.uk kan du snarere sammenligne med og her ligner priserne meget de danske hvis du tager fragt med.
#8 du kan ikke købe den i tyskland da de tvinger en til, at skrive under på abn.
#8 du kan ikke købe den i tyskland da de tvinger en til, at skrive under på abn.
Told er ~37% oveni, saa det er vaerd at loebe risikoen imo.
I vaerste fald bliver den en smule dyrere, i bedste fald sparer du ~1300 :)
Plus at du saa faar 16GB modellen.
Imo er din pris lige i overkanten, medmindre du da har betalt moms paa dem alle.
Hvilket ioevrigt bringer os til naeste punkt: Har du betalt moms?
Det er ikke lovligt at saelge et produkt i danmark uden at oplyse dette. Goer du dette, kan du vist nok tvinges til at betale moms'en, uden kompensation fra koeberen.
( Mener det er saadan det fungerer, i bedste fald tvinges du til at annullere handlen hvis koeber "opdager" det. )
#Crew
Hvordan er det egentligt med forum regler ang. disse aabenlyse "drive virksomheds"-salgstraade?
Var der ikke engang noget med at det ikke var velset eller saadan?
( I stil med at det heller ikke er velset at reklamere for firmaer )
Told er ~37% oveni, saa det er vaerd at loebe risikoen imo.
I vaerste fald bliver den en smule dyrere, i bedste fald sparer du ~1300 :)
Plus at du saa faar 16GB modellen.
Imo er din pris lige i overkanten, medmindre du da har betalt moms paa dem alle.
Hvilket ioevrigt bringer os til naeste punkt: Har du betalt moms?
Det er ikke lovligt at saelge et produkt i danmark uden at oplyse dette. Goer du dette, kan du vist nok tvinges til at betale moms'en, uden kompensation fra koeberen.
( Mener det er saadan det fungerer, i bedste fald tvinges du til at annullere handlen hvis koeber "opdager" det. )
#Crew
Hvordan er det egentligt med forum regler ang. disse aabenlyse "drive virksomheds"-salgstraade?
Var der ikke engang noget med at det ikke var velset eller saadan?
( I stil med at det heller ikke er velset at reklamere for firmaer )
Hej Allesammen.
Jeg synes prisen er fair taget i betragning af at mobilerne ikke er sim låst, de er låst op af leverandøren som har software unlocked dem, men den nyeste version af IPSF til version 1.1.3
Modellerne er købt i frankrig hos min leverandøren, han har dog mpoteret dem fra USA.
hvis du køber dem i USA slipper du ca med 600$ på ebay lidt mindre hvis du er heldig, hertil kommer forsendelses omkostninger. tolden beregnes ca til mellem 4-5% af værdien på + fragtomkostninger.
Hvis du ikke er registret som importør hos SKAT kommer der deruder 25% importmoms oveni som udregnes af købsprisen + fragtomkostninger + tolden. disse 3 lagt sammen udgør grundlaget for 25% importmoms som man også hæfter for.
Det er ganske rigtigt som folk skriver ang garantien. Der ydes ikke garanti på produktet da Apple har valgt ikke at yde garanti, hvis Iphone er låst op hvilket må siges at være forsåeligt nok.
Youtube funger, Google maps,Ipod delen, det hele på den virker 100%.
Jeg er registret som virksomhed, så derfor udskrives også en faktura på købet.
Jeg synes prisen er fair taget i betragning af at mobilerne ikke er sim låst, de er låst op af leverandøren som har software unlocked dem, men den nyeste version af IPSF til version 1.1.3
Modellerne er købt i frankrig hos min leverandøren, han har dog mpoteret dem fra USA.
hvis du køber dem i USA slipper du ca med 600$ på ebay lidt mindre hvis du er heldig, hertil kommer forsendelses omkostninger. tolden beregnes ca til mellem 4-5% af værdien på + fragtomkostninger.
Hvis du ikke er registret som importør hos SKAT kommer der deruder 25% importmoms oveni som udregnes af købsprisen + fragtomkostninger + tolden. disse 3 lagt sammen udgør grundlaget for 25% importmoms som man også hæfter for.
Det er ganske rigtigt som folk skriver ang garantien. Der ydes ikke garanti på produktet da Apple har valgt ikke at yde garanti, hvis Iphone er låst op hvilket må siges at være forsåeligt nok.
Youtube funger, Google maps,Ipod delen, det hele på den virker 100%.
#13 Jeg troede en sim unlocked iPhone i frankrig kostede omkring 10k?
Og det virker da som noget af en omvej hvis du har købt iPhones har en i Frankrig, som så har importeret dem fra USA. Hvorfor ikke importere dem direkte fra USA til at starte med? Man kan selv software unlocke 1.1.3 forholdsvist let nu.
Hvis man kigger på ebay.com ligger helt nye 8gb iphones på omkring 500$ ved buy-it-now priserne.
Hvis man kigger på ebay.com ligger helt nye 8gb iphones på omkring 500$ ved buy-it-now priserne.
fordelen ved at købe i frankrig frem for USA er jo momsen der kan trækkes fra, det er derfor jeg har valgt frakrig frem for USA :-)
Ah paa den maade :)
Du skal stadig give 2 aars reklamation, da du saelger den igennem et firma.
Saa der er reklamationsret hos dig?
Som det jo er lovpligtigt hvis du saelger det igennem dit firma..
Det er ikek for at vaere ond, genere eller vaere pessimistisk, jeg pointerer det bare saa du ved det.
Ellers risikerer du at en koeber kommer og brokker sig med en ikke-saerligt-venlig advokat jo ;)
Ah paa den maade :)
Du skal stadig give 2 aars reklamation, da du saelger den igennem et firma.
Saa der er reklamationsret hos dig?
Som det jo er lovpligtigt hvis du saelger det igennem dit firma..
Det er ikek for at vaere ond, genere eller vaere pessimistisk, jeg pointerer det bare saa du ved det.
Ellers risikerer du at en koeber kommer og brokker sig med en ikke-saerligt-venlig advokat jo ;)
Der vil være reklamtionsret, dog vil den selvfølgelig ikke gælde hvis køber har behandlet varne dårligt, eller selvpillet i softwaren derudover fx ved at prøve at opdaterer til en kommende version for at derefter prøve at åbne den igen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.