mboost-dp1
sælger computer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
hej jeg har lige bygget en computer som jeg vil sælge
bundkort Asus M2N-E. Lydkort: 8-channel High Definition Audio CODEC
processor 64 X2 3800+ / 2 GHz
harddisk 320 gb
grafikkort geforce 7600 256 mb ddr3
1 gb ddr2 ram kan opgraderas til 8 gb
kabineten er med vinduer med blå nearn lys rigtig fed :D
linket kan i se kabineten
http://aka.fotovista.com/dev/5/5/03030055/t_030300...
kom med et bud
starter fra 3000 kr også den der gir mest
bundkort Asus M2N-E. Lydkort: 8-channel High Definition Audio CODEC
processor 64 X2 3800+ / 2 GHz
harddisk 320 gb
grafikkort geforce 7600 256 mb ddr3
1 gb ddr2 ram kan opgraderas til 8 gb
kabineten er med vinduer med blå nearn lys rigtig fed :D
linket kan i se kabineten
http://aka.fotovista.com/dev/5/5/03030055/t_030300...
kom med et bud
starter fra 3000 kr også den der gir mest
i kan da godt få 1 års garanti privat men så virker den kun hvis maskinen selv brænder sammen !! men garantien virker ikke hvis i selv smadre den fx taber eller noget andet
Tag det nu ikke ilde op, men jeg tror du vil have mere held på QXL eller Den Blå Avis.
Seriøst, jeg mener det. Du kom ikke skide godt fra start herinde, og det her er bestemt ikke med til at gøre det bedre. Iøvrigt, så forstår jeg det sådan at du samler nye computere, som du så forsøger at sælge? Vi (langt de fleste af os, hvis ikke os alle) samler selv vore maskiner, så vi køber nok kun hvis vi lige mangler en gammel spand, til firewall, eller sådan noget.
Smid noget software på, og sælg den så til "Hr. Hansen", det tror jeg du vil have mere success med.
Seriøst, jeg mener det. Du kom ikke skide godt fra start herinde, og det her er bestemt ikke med til at gøre det bedre. Iøvrigt, så forstår jeg det sådan at du samler nye computere, som du så forsøger at sælge? Vi (langt de fleste af os, hvis ikke os alle) samler selv vore maskiner, så vi køber nok kun hvis vi lige mangler en gammel spand, til firewall, eller sådan noget.
Smid noget software på, og sælg den så til "Hr. Hansen", det tror jeg du vil have mere success med.
Jeg har ikke den fjerneste ide, men jeg går ud fra at der er en grund til at du har sat startprisen til kr. 3.000,- så prøv det, og se hvad den når op på.
at sælge sådan en spand herinde, er det samme som at sælge sand i sahara :)
vil skyde på du kan få 4500-5k for den på qxl
vil skyde på du kan få 4500-5k for den på qxl
"hehe tror du fedt :D"
erhmm..er ikke fedt, men ja lidt fedt har jeg, eller ret meget på maven, det er faktisk ret træls, da jeg træner og gerne vil af med det.
erhmm..er ikke fedt, men ja lidt fedt har jeg, eller ret meget på maven, det er faktisk ret træls, da jeg træner og gerne vil af med det.
"erhmm..er ikke fedt, men ja lidt fedt har jeg, eller ret meget på maven, det er faktisk ret træls, da jeg træner og gerne vil af med det."
hehe træn mere så skal det nok forsvinde og spis cornfleks til morgenmad uden sukker :D
hehe træn mere så skal det nok forsvinde og spis cornfleks til morgenmad uden sukker :D
ja jeg købte og solgte for mange år siden.. men der fik jeg slettet min bruger fordi de skifetde til at man skulle betale når man fik en handel. men jeg har en ny bruger derinde med 2 handler. Den hedder wn1 <-- :D
ja jeg købte og solgte for mange år siden.. men der fik jeg slettet min bruger fordi de skifetde til at man skulle betale når man fik en handel. men jeg har en ny bruger derinde med 2 handler. Den hedder wn1 <-- :D
hehehe han sagde jo at han var fed på maven så han mente velll spiste for meget :D
forresten CROWER jeg tænkte på dem der køber på qxl leder de kun efter en computer med en fed kabinet eller er det okay med en alm flot en ??
pt cornflakes uden sukker er godt at tabe sig af :D
forresten CROWER jeg tænkte på dem der køber på qxl leder de kun efter en computer med en fed kabinet eller er det okay med en alm flot en ??
pt cornflakes uden sukker er godt at tabe sig af :D
upload fede billeder, der er nogen der kigger efter kabinet også, men dem der køber der inde tænkr ORRHH HVAD 250GB HDD DET MÅ JEG EJE... så er der også nogen der godt ved hvad de skal kigge efter... men prøv :)
ps: spiser havregryn :-)
upload fede billeder, der er nogen der kigger efter kabinet også, men dem der køber der inde tænkr ORRHH HVAD 250GB HDD DET MÅ JEG EJE... så er der også nogen der godt ved hvad de skal kigge efter... men prøv :)
ps: spiser havregryn :-)
ca 2500-3000 Det også fordi jeg får tilbud hos min bedste ven han arbejder i www.tjdata.dk men ellers kan prisen komme op på 4000 kr eller mere hvis men selv bygger det :D
men så er den også meget bedre end den du køber i forretningerne dem du køber der er ikke så gode men også for dyre :D
men så er den også meget bedre end den du køber i forretningerne dem du køber der er ikke så gode men også for dyre :D
hehe jeg står for garantien men du kan kun bruge den hvis computeren brænder sammen , men hvis du selv ødelægger den så virker den ikke
og ja alle faktura får du og alle driver og evt en brændt vista og xp pro
og ja alle faktura får du og alle driver og evt en brændt vista og xp pro
#28 > Tror du har fortalt for meget om din viden til at du skal satse på at nogen herinde tør handle ved dig.
Og da du ikke svarer på faktura delen, går jeg udfra at man ikke får en sådan.
Så hvis hytten skulle brænde af eller pc'en blive stjålet får man intet fra forsikringen.
Og da du ikke svarer på faktura delen, går jeg udfra at man ikke får en sådan.
Så hvis hytten skulle brænde af eller pc'en blive stjålet får man intet fra forsikringen.
tjah...... der er en der vil købe den for 3250 kr .
men venter og ser om der er en der vil købe den for lidt mere,,,,,
og garantien virker kun hvis selve computeren ødelægger som sagt det er privat garanti :D
men venter og ser om der er en der vil købe den for lidt mere,,,,,
og garantien virker kun hvis selve computeren ødelægger som sagt det er privat garanti :D
når ja forresten jeg har sættet et nyt grafikkort ind
geforce 256 MB-7900 DDR3 med ekstra køler som koster normal pris i edbpriser.dk 1800 kr
geforce 256 MB-7900 DDR3 med ekstra køler som koster normal pris i edbpriser.dk 1800 kr
#36 Men du sælger som ny? og du har købt den med vidersalg for øje.
På det punkt er lovet ret klar, du bliver ubetinget set som erhverv selvom du ikke er moms.reg.
Så du giver 6mdr garanti, og 24mdr reklamationsret.
Det er ikke noget du vælger.
At du så tør give 12mdr garanti synes jeg er flot.
#37 Nej, han var da i lære ved Chippen.dk ;)
På det punkt er lovet ret klar, du bliver ubetinget set som erhverv selvom du ikke er moms.reg.
Så du giver 6mdr garanti, og 24mdr reklamationsret.
Det er ikke noget du vælger.
At du så tør give 12mdr garanti synes jeg er flot.
#37 Nej, han var da i lære ved Chippen.dk ;)
hehe
jeg er blivet lidt god til computer fordi ham min ven har lært mig og jeg er også begyndt i it skole hvor jeg lære det
og for vista sælger jeg 15 kr
-------------------------------------------------------------------
ja det er nydt det hele
garantien det har jeg gjort i 6 måneder intil vider og det køre fint ingen problemer
jeg kan også give 14 dages retur
jeg er blivet lidt god til computer fordi ham min ven har lært mig og jeg er også begyndt i it skole hvor jeg lære det
og for vista sælger jeg 15 kr
-------------------------------------------------------------------
ja det er nydt det hele
garantien det har jeg gjort i 6 måneder intil vider og det køre fint ingen problemer
jeg kan også give 14 dages retur
Fuck it. 4000 bananer herfra, HVIS jeg altså får en Vista Ultimate med i hatten.
[spoiler]Ringer til APG...[/spoiler]
[spoiler]Ringer til APG...[/spoiler]
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.