mboost-dp1
S: Xbox360 (20GB) med tilbehør og en stak spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg må desværre konstatere at jeg aldrig får brugt min Xbox360 - den er hermed til salg :)
Det er en Xbox 360 Premium med 20GB HD, 2 trådløse kontrollere med opladelige batterikits (alt originalt),
derudover er der en stak spil:
Guitar Hero 3 (incl. trådløs Guitar)
Bioshock (Collectors Edition)
The Elderscrolls IV Oblivion
Just Cause
Saints Row
Crash Twinsanity
The Simpsons Hit and Run
Alt er i prima stand - har desværre aldrig rigtig fået den brugt til det helt store. Den befinder sig i Varde - og kvittering, Original emballage osv. haves på det hele - den er ca. 1½ år gammel.
Da kæresten tigger om en Nintendo Wii kan en sådanne evt. indgå i en byttehandel :)
Jeg kan evt. kontaktes på uffe elefantnæseA callesen prik org
Det er en Xbox 360 Premium med 20GB HD, 2 trådløse kontrollere med opladelige batterikits (alt originalt),
Guitar Hero 3 (incl. trådløs Guitar)
Just Cause
Saints Row
Crash Twinsanity
The Simpsons Hit and Run
Alt er i prima stand - har desværre aldrig rigtig fået den brugt til det helt store. Den befinder sig i Varde - og kvittering, Original emballage osv. haves på det hele - den er ca. 1½ år gammel.
Da kæresten tigger om en Nintendo Wii kan en sådanne evt. indgå i en byttehandel :)
Jeg kan evt. kontaktes på uffe elefantnæseA callesen prik org
#1 hvis du siger en pris så skal vi nok få den længere ned... kom nu :O
siger du 2000 for det hele :) det skal da lige overvejes.. skal lige se hvad det bliver til med en anden jeg kigger på, men vender snart tilbage :)
Det efterlader...
Just Cause
Saints Row
Crash Twinsanity
The Simpsons Hit and Run
Til... lad os sige 1200 kr !
Just Cause
Saints Row
Crash Twinsanity
The Simpsons Hit and Run
Til... lad os sige 1200 kr !
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.