mboost-dp1
S: Xbox 360 med tilbehør+spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Et link siger mere, end 1000 ord?!
Jeg kan kontaktes her i tråden, på mail [email protected], mobil (kun
sms) 21955795 eller personligt på Østerbro.
Prisen er fast, altså 2100 kr.
Jeg kan kontaktes her i tråden, på mail [email protected], mobil (kun
sms) 21955795 eller personligt på Østerbro.
Prisen er fast, altså 2100 kr.
Hmm kan da godt se, at billederne ikke virker, mere?! Anyhow, spillende er følgende:
1: Orange Box
2: Splinter Cell (til blackbox)
3: PGR 4
4: Forza Motorsports 2
5: Perfect Dark Zero
6: GRAW
7: Halo 2 (til blackbox)
Desuden følgende uoriginale:
1: Prey
2: Ridge Racer 6
3: Test Drive Unlimited
Desuden håber jeg lidt, at kunne finde en uorigianl (godt nok fra Samsonite svjh) taske som kan bruges til at fragte den til og fra LAN.
Det lave antal spil, hænger sammen med, at jeg både har solgt ud af dem tidligere og at jeg primært har brugt maskinen som DVD afspiller, hvilket den gør yderst udmærket! :)
1: Orange Box
2: Splinter Cell (til blackbox)
3: PGR 4
4: Forza Motorsports 2
5: Perfect Dark Zero
6: GRAW
7: Halo 2 (til blackbox)
Desuden følgende uoriginale:
1: Prey
2: Ridge Racer 6
3: Test Drive Unlimited
Desuden håber jeg lidt, at kunne finde en uorigianl (godt nok fra Samsonite svjh) taske som kan bruges til at fragte den til og fra LAN.
Det lave antal spil, hænger sammen med, at jeg både har solgt ud af dem tidligere og at jeg primært har brugt maskinen som DVD afspiller, hvilket den gør yderst udmærket! :)
ja er godt lidt klar over... Men der har været en lille interesse inde på dba.dk, så ser tiden lidt an... :P
#9 Har fundet ud af, at EBgames giver en ret god pris for brugte konsoller, så smutter lige derned i morgen eller overmorgen.
#11 Ved Xbox life ligger de i omkring 2000 kr. for en med samme alder, antal spil og tilbehør, dog uden chip... Må indrømme, at jeg faktisk aldrig rigtig har brugt chippen, jo har da spillet nogle brændte spil som jeg fik med, men det er også det.. Så det var nok et fejlkøb fra min side i starten... Men hvis man har mulighed for at downloade spil fra TPB så kan man sparer omkring 400 kr. pr. spil.. Og eftersigende så kan man faktisk spille online på nogle af de nyeste...
Nu fik jeg endelig lettet røven ned til GameStop eller EBgames eller hvad den nu hedder på fisketorvet med maskine, spil og controllere.
Fik at vide at jeg kunne sælge den for 1500 kr. derinde.
Det sagde jeg ok til, men ville ikke sælge alligevel. Den flinke og meget dygtige ekspedient fik mig så til at købe Halo 3, da han kunne give mig det til 100 kr... Så nu følger der altså 8 spil med, for 1500 kr....
Fik at vide at jeg kunne sælge den for 1500 kr. derinde.
Det sagde jeg ok til, men ville ikke sælge alligevel. Den flinke og meget dygtige ekspedient fik mig så til at købe Halo 3, da han kunne give mig det til 100 kr... Så nu følger der altså 8 spil med, for 1500 kr....
#14 Det var ligeglad med om der var chip i, så længe koderne følger med, så man kan slå chippen fra...
Ja, men det er satme et godt spil! :P
Ja, men det er satme et godt spil! :P
Emil har det vindene bud på 1500 kr. (over msn)
Tråden kører til onsdag kl. 12 (så er jeg færdig med Halo 3, fedt spil!)
Kan kontaktes på msn, hvis der er nogle spørgsmål (se profil)
Tråden kører til onsdag kl. 12 (så er jeg færdig med Halo 3, fedt spil!)
Kan kontaktes på msn, hvis der er nogle spørgsmål (se profil)
#18 Det bliver en dyr telefonregning, med sådan et langt opkald!
--------
Pakken er nu uden Halo 3, da jeg kan få pengene tilbage for det, hvilket bedre kan betale sig.
--------
Pakken er nu uden Halo 3, da jeg kan få pengene tilbage for det, hvilket bedre kan betale sig.
#20 Uden, den er fra release. Der følger Microsofts professionelle component kabler med, så der er ingen kvalitets forskel (testet mod en maskine med HDMI, med Gears of War på en LG 32" HD Ready skærm)
Det er, umiddelbart, kommet et forsigtigt bud pr. telefon fra Brian (Who's the fuck is Brian!?) på 1600 kr. Han ville ringe tilbage i senest i aften om budet stod ved magt.
#22 Nej det var ikke 3124N, hans nummer har jeg... Desuden ville han heller ikke stille sådan nogle underlige spørgsmål. ;)
#28 Det var kl 10 om morgenen... Og Brian lød ikke specielt fuld...
#27 Det er Tryllebøsse/norrah's skyld, da han har ratet alle mine indlæg i næsten hele september måned for flamebait, og jeg ratede alle hans indlæg i en tråd for flamebait... Tryk på mit profilbillede og så tryk på tilføj som ven... eller tryk her: http://newz.dk/~miniaturezeus/friend
#27 Det er Tryllebøsse/norrah's skyld, da han har ratet alle mine indlæg i næsten hele september måned for flamebait, og jeg ratede alle hans indlæg i en tråd for flamebait... Tryk på mit profilbillede og så tryk på tilføj som ven... eller tryk her: http://newz.dk/~miniaturezeus/friend
XorpiZ (31) skrev:Kan man spille online på den, selvom den er chippet?
Umiddelbart burde man, men er laaang tid siden jeg sidst har prøvet.. Hvis man vil, kan chippen dog "slås" fra, og evt. opdateres.
XorpiZ (31) skrev:Hvad vil evt. forsendelse koste?
Til DK, vil det koste 90 kr. med Post DK.
XorpiZ (31) skrev:Er der optisk lyd-udgang?
Nej,
XorpiZ (31) skrev:Lige et til.. "backup"-spil er vel bare dvd-skiver?
Jo basicly :) Spillende skal dog brændes på en såkaldt DVD9 skive, som koster 40 kr. Jeg har ikke selv fået brændt nogle spil, da mit internet har været for sløvt til at jeg gider downloade dem :) Men der findes masservis af dem på TPB :)
Jo man kan godt få optisk lyd, har en elite hvor kablet medfølger. Så det er nok bare spørgsmål om at købe/finde det kabel.
Desuden er der stadig mulighed for "hd" component til de gamle xboxs.
Dette kabel kan begge dele: http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360compon...
Det er kun xbox 360 elite og nyere xbox'es der har hdmi.
Desuden er der stadig mulighed for "hd" component til de gamle xboxs.
Dette kabel kan begge dele: http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360compon...
Det er kun xbox 360 elite og nyere xbox'es der har hdmi.
#39, ja sorry jeg lige "brændte" dig af igår, men havde ikke lige tid :)
Som skrevet tidligere i denne tråd, så kører auktionen her til kl 12. Hvis der kommer bud inden for en time før (altså mellem 11 og 12) forlænges auktionen en time (altså til 13) så alle parter har mulighed for at afgive bud... :)
Som skrevet tidligere i denne tråd, så kører auktionen her til kl 12. Hvis der kommer bud inden for en time før (altså mellem 11 og 12) forlænges auktionen en time (altså til 13) så alle parter har mulighed for at afgive bud... :)
Det ser ud til, at dl_dk / Dennis har "vundet" :)
Skriver lige en sms til dig, når jeg får fundet min telefon... :)
Skriver lige en sms til dig, når jeg får fundet min telefon... :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.