mboost-dp1

S: Wow account med to 70 full epic

Gå til bund
Gravatar #1 - tihifniz
15. jul. 2008 15:33
Har valgt at stoppe med at spille wow, så vil sælge min account. Her er hvad den indeholder:

Level 70 draenei priest, holy, men fuld epic shadowgear i banken
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Silv...
Level 70 nightelf priest, fuld demonstalker
Level 52 draenei warrior, dps

Og en masse andre chars fra level 10 til 40.

Realm er Silvermoon
Gravatar #2 - Svindleren
15. jul. 2008 17:39
Oprettet:

15. jul. 2008 17:19

Første indlæg:

15. jul. 2008 17:33

når du sælger din mor med fuldt amor, så vil jeg gerne købe hende...

flame me....
Gravatar #3 - izym
15. jul. 2008 17:57
#2 Vil hellere flame #1 :D

Dette er ikke det smarteste sted, at sælge wow accounts. De fleste herinde er ikke gamere (afaik), og du vil blive bashed/flamed voldsomt meget snart. Kig evt. på tidligere wow-salg threads og se hvordan og/eller hvor meget. Har alle I "jeg-sælger-min-wow-acc"-personer en eller anden side som linker til newz.dk eller hva?
Gravatar #4 - cazotaro
15. jul. 2008 19:38
hey, ved du godt at det er ulovligt ifølge Blizzards Eula?!

det skal da med :D

Btw, af nysgerrighed hvordan har du så stoppet en priest i demonstalker? For tror du skla prøve ebay hvis det er så unikt ^^
Gravatar #5 - Cyrack
15. jul. 2008 19:56
Nogen der ved om Blizzard har en anmeld-fusker funktion på deres site? Kunne være meget underholdende at få lukket hans account (finder det personligt latterligt at folk vil snyde på den måde, så jo færre accounts der overføres, desto bedre).
Gravatar #6 - DiZaster
15. jul. 2008 20:17
Nåh vi kan jo ligeså godt følge i forrige lignende tråds fodspor...

Jeg byder sælger et par på hovedet af en tilfældig/valgfri newz.dk bruger i bytte for hans account...
Gravatar #7 - Thalion
15. jul. 2008 20:23
kan godt lide at du poster dine chars :-D

Så jeg skal lige have fundet ud af hvor jeg skal reporte dig..

Så ban inc fra blizzard
Gravatar #8 - markjensen
15. jul. 2008 20:25
Jeg vil gerne sælge min newz bruger. Jeg har skrevet 326 epic indlæg.

Edit: 327
Gravatar #9 - hgul
15. jul. 2008 20:31
#7 Mener det er dem her du skal have fat i.

Hvis linket ikke virker, så tryk her, og derefter på "Account Administration department" i bunden af siden.
Gravatar #10 - Cyrack
15. jul. 2008 20:31
@markjensen:
Ah, 2.415 + 327 indlæg ville bringe mig op på side et over brugere med flest indlæg... MUST HAVE! Give me ze postz! Vil være Epic User of Newz.dk
Gravatar #11 - stargate
15. jul. 2008 20:37
Kunne være man skulle sende dem en mail.

For det er Sq ved at være laterlig med alle de accont der bliver spammed her.
Gravatar #12 - Happy-Cheese
15. jul. 2008 20:51
#8 og #10 hmm.. ifølge newz.dk's regler må man ikke sælge posts til andre brugere.. faktisk kan det give op til 34 års fængsel hvis man sælger Epic Posts.
54 års fængsel hvis man sælger dem til personer under 18 og 89 år hvis indlæggene er rated godt.
I hverste fald bliver begger parter af aftalen osse Banned :O

MEN ifølge dansk lovgivning kan newz.dk ikke lave sådanne regler da det modskrider dans lovgivning paragraf 348 og 327. Faktisk risikerer newz.dk at få en bøde på op til 300.000 Australske dollors.

Så tænk lige over det en anden gang før i begynder at sælge brugere med epic posts..
Gravatar #13 - natterjack
15. jul. 2008 21:08
Det er sgu ret sølle hvis Blizzard banner folk på det grundlag at en eller anden har postet forumindlæg med links til Armory. Det er jo ikke til at vide om brugeren også ejer den konto.
Gravatar #14 - GormDK
15. jul. 2008 21:11
Opfølgning på #13

Nej, og han har jo heller ikke solgt sin account endu. Så jeg ved ikke om de gør noget ved det af den grund (indrømmet, jeg har ikke læst EULAen).
Gravatar #15 - gnаrfsan
15. jul. 2008 21:33
Mon ikke der er et par stykker af jer der brokker jeg over salget, der har brudt en eula? Det er ikke en lov så slap dog af.
Gravatar #16 - TullejR
15. jul. 2008 21:42
#10: Du kan få min bruger for 1kr/indlæg. Så er du sikret en solid plads på første side på den statestik.
Gravatar #17 - tihifniz
15. jul. 2008 21:45
Øhm. #7 - Hvad har du ondt i røven over, siden at du vil forsøge at reporte mig? Du må virkelig mangle indhold i din hverdag, hvis det er sådan noget du finder sjovt, eller bruger din tid på.
Gravatar #18 - fidomuh
15. jul. 2008 22:38

Jeg tror ogsaa jeg vil reporte dig, bare for sjov :)

Lad vaere med at saelge in-game characters for penge, det er lamt og det oedelaegger oekonomien i spillet :P

Hvis du bryder reglerne, saa maa du jo tage konsekvenserne.. Hvis du ikke kan lide konsekvenserne, saa lad vaere med at bryde reglerne :)

Det er lidt som naar folk kalder en stikker, fordi man melder folk der bryder loven til politiet ... :D
Gravatar #19 - gnаrfsan
15. jul. 2008 22:40
Blizzard har allerede ødelagt økonomien ved at lave de nye dailies. Rapporter dem.
Gravatar #20 - chris
15. jul. 2008 22:41
17 skrev:
Øhm. #7
-Du må virkelig mangle indhold i din hverdag, hvis det er sådan noget du finder sjovt, eller bruger din tid på.

sagde fyren der har 3 Lvl 70 chars i WOW at en anden person mangler et liv :P

der er virkeligt folk herinde der har en mærkelig definition af et liv
Gravatar #21 - fidomuh
15. jul. 2008 22:43

Men det er blizzards spil, saa det er Blizzard der saetter reglerne for oekonomien.
Gravatar #22 - gnаrfsan
15. jul. 2008 22:47
#21 De har opdaget at de har lavet en bummert, derfor de nye ting fra Harris Pilton. Det er dog meget svært at få noget ordtentligt udstyr, potions etc for tiden. Jeg er glad for at jeg købte mit før.

Aktuelt gør det at jeg ikke gider at bruge tid på at skaffe udstyr til min tank. Guildet kommer ikke i raids, fordi der ikke er tanks nok, og flere guildees har stoppet med at spille.
Gravatar #23 - izym
15. jul. 2008 22:57
#13 Det kan være den bliver flagged (dvs. at blizzard holder øje med den), så hvis den pludselig begynder at blive brugt meget fra en anden ip, kommer der måske et ban. :)
Gravatar #24 - Windcape
16. jul. 2008 00:14
13 skrev:
Det er sgu ret sølle hvis Blizzard banner folk på det grundlag at en eller anden har postet forumindlæg med links til Armory. Det er jo ikke til at vide om brugeren også ejer den konto.
Ikke destro mindre gør de det hvis posten er relateret til salg.

Og ja, de har folk som kan dansk/oversætte hos Blizzard Europe.
Gravatar #25 - natterjack
16. jul. 2008 00:55
#24 Har du kilde til det, for det er virkelig kritisabelt, eftersom enhver så kan finde en tilfældig Armory profil, hoppe ind på et forum, lade som om figuren er til salg og få vedkommende banned.
Gravatar #26 - Windcape
16. jul. 2008 02:30

Nej, ikke officielt. Men vi har haft besøg af Blizzard på IRC, hvor vi (i forbindelse med et netværk) kører nogle salgs relateret kanaler og forums.

Vi har rapporter og info omkring folk der er blevet bannet pga. det.En af vores admins fik at vide at det skulle lukkes ned, ellers ville hans konto blive bannet.
Og det var endda uden at den givne admin var relateret, han havde bare +o for at kicke spammere.

Hvordan vi ved det var Blizzard? simplet, de loggede på fra deres interne netværk, så det var jo intet problem at whois det.

Derudover kan man rapportere spillere for at sælge konto'er , I alle Blizzard's spil, her: http://us.blizzard.com/support/hackswebform-us.xml

Kig under "Category (Subject)" for at se mulighederne.
Og evt. læse mere på deres support sider.
Gravatar #27 - Windcape
16. jul. 2008 02:34
Derudover så har Blizzard ALTID haft den strengest politik mht. snyd

Deres normale mening er "Ban først, spørg bagefter" , og de er virkelig kolde over for det at tage et par tusinde ekstra med selvom de måske slet ikke var skyldige.

Og sådan har det været i over 10 år.

Blizzard sender også emails til ISPer som hoster sider der sælger accounts. Så hvis der blev solgt mange her på newz.dk , ville freeway/newz.dk måske modtage en email omkring det.
Det er typisk amerikansk , og kaldes at beskytte sit varemærke.
Gravatar #28 - boellemis
16. jul. 2008 17:23
Hey er interesseret...hvad er din pris:-)
Gravatar #29 - Svindleren
16. jul. 2008 20:26
"...MEN ifølge dansk lovgivning kan newz.dk ikke lave sådanne regler da det modskrider dans lovgivning..."

så er det godt man ikke skal følge ham dans lovgivning... tror ikke dan har ret meget at sige, eller har en lovgivning der er i modstrid med dansk lovgivning ?
Gravatar #30 - Happy-Cheese
16. jul. 2008 22:40
har du aldrig hørt om dans lovgivningen??!?.. :/
Gravatar #31 - Lss_1405
16. jul. 2008 23:07
har du aldrig hørt om dans lovgivningen??!?.. :/t

Nej men derimod dansk lovgivning... ;)
Gravatar #32 - Norrah
16. jul. 2008 23:08
#29 self må newz lave sådan nogle regler. De bestemmer fuldt ud hvad der sker på deres side, og hvordan.
Gravatar #33 - karga
16. jul. 2008 23:35
#32 det er jo også derfor folk synes dan er så mærkelig, når han laver sådan nogle love
Gravatar #34 - danieldk10
22. jul. 2008 00:46
Hør lige her engang noobs på 1200 ratting der kun er nået til karazhan vis i tror blizzard tror på blizzard vil banne ham så drøm vidre de skider på 1 sølle account når de kan tjene onkring 1milliard om dagen på alle de spil de har lavet så fuck af med det pis der og forresten jeg vil gerne købe den mit navn er daniel email [email protected] og vis i vil sige noget til mig add mig i tror kræft edme i er så seje når i siger jeg reporter ham ikke en skid i gør i gør det jo kun for at spille så skide smart
Gravatar #35 - holmen
22. jul. 2008 01:34
danieldk10 jeg synes du er sej.

8 linier, hvor det eneste punktum er i en mailadresse, damn det er cool.
vis i tror blizzard tror på blizzard
vidre
onkring
mit navn er daniel email
og vis i vil sige noget
i tror kræft edme i er så seje når i siger jeg reporter ham ikke en skid i gør i gør det jo kun for at spille så skide smart
Christ, jeg kunne lige så godt quote det hele.

I rest my case.
Gravatar #36 - XorpiZ
22. jul. 2008 02:34
Måske jeg er træt, men jeg fatter ikke, hvad han prøver at sige :E
Gravatar #37 - Corholio
22. jul. 2008 08:09

Nej, det er ikke bare dig - jeg er fuldt udhvilet og fatter heller ikke en brik af hvad han siger.

Hans navn er dog sejt: "Mit navn er Email, Daniel Email... men bare kald mig inkompetent-latterligt-pubertetsramt-sølle-wow-gamer."

Er der nogle der har nogle just-eat point liggende (?), så vi kan forære ham 1 måneds abb. til Ordbogen.com. Jeg så lige at de havde det i deres point-shop.
Gravatar #38 - karga
22. jul. 2008 08:57
#36 ikke fordi jeg synes sådan nogle indlæg er specielt fede, men hvis du ikke kan læse det, så trænger du virkelig til at gnide brillerne - jeg ved godt du synes det er sejt at skrive du ikke kan læse det, men prøv nu at gøre det alligevel :)

Han har jo fat i noget, selvom der bliver brugt lettere farverige ord hehe
Gravatar #39 - fidomuh
22. jul. 2008 09:11

Dunno, jeg tror ikke han har fat i noget, jeg har allerede reportet traaden her til blizzard, med links til armory og hele lortet :)

Ikke fordi jeg har noget imod at folk saelger chars, blot fordi jeg har noget imod folk der er dumme at hoere paa og bare fejer facts under gulvtaeppet i forbindelse med et salg :)

"Because I can", ville maaske vaere det rette ordsprog at bruge.
Gravatar #40 - XorpiZ
22. jul. 2008 19:03

Helt seriøst, jeg kunne ikke læse det i nat. Om det er specielt sej at skrive, at man ikke kan læse det, ved jeg ikke.
Gravatar #41 - Thalion
23. jul. 2008 12:18

Ja...

Jeg har kun 2 lvl 70 og en lvl 63 ^^
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login