mboost-dp1

S wow account lvl 70 fuld epic

Gå til bund
Gravatar #1 - Mcquade
7. sep. 2008 12:32
sælger min wow account med keys , box etc . hvilket er blevet lovligt fra blizzard .

lvl 70 warrior fuld epic tank gear og næsten fuld epic dps gear .

kontakt mig på [email protected]
Gravatar #2 - Niklas H
7. sep. 2008 12:44
Jeg henviser atter en gang til WoW.Gaming.dk hvor chancen er lidt større for at få den solgt.
Gravatar #3 - Thalion
7. sep. 2008 13:00

GJ...

og #1

Nej... det er ikke lovligt. Du må gerne sælge din account men ikke dine chars da de er blizzards ejendom.
Gravatar #4 - Mcquade
7. sep. 2008 13:01
deres "nye" omskrevene regler må du gerne sælge den så længe du sælger cd keys og box osv med , så det noget fis , prøv og læs dem igen og læs mellem linierne så ser du
Gravatar #5 - Mcquade
7. sep. 2008 13:56
Gravatar #6 - XorpiZ
7. sep. 2008 14:13

Link lige reglerne så..

Jeg håber de lukker din account ihvf.
Gravatar #7 - Mcquade
7. sep. 2008 14:26
er jo jer som mener i kender dem så godt så du ved vel hvor de kan findes?
Gravatar #8 - kimx
7. sep. 2008 14:35

Jeg gætter på af følgende to link er meget relevante.

http://www.worldofwarcraft.com/legal/eula.html

http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.sh...

Og ud fra det jeg læser her så må du sælge dit spil, dvs. cd kode osv. men da du ikke ejer din character så må den ikke indgå i et salg.
Gravatar #9 - XorpiZ
7. sep. 2008 14:50

Det er måske bare mig, der ikke kan læse "mellem linjerne", men jeg synes, dette er ret relevant:

"Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.
Blizzard does not recognize the transfer of Accounts. You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Program."
Gravatar #10 - MiniatureZeus
7. sep. 2008 15:08
#9 Jamen det er fordi, at Blizzard bruger omvendt psykologi, så det de reelt mener, er at du godt må sælge den karakter!
Gravatar #11 - XorpiZ
7. sep. 2008 19:03

Nåja for satan.. Og hvis man læser mellem linjerne, er det jo åbenlyst, at det er tilladt!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login