mboost-dp1
S: Wii + spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej da min Wii nu har stået og samlet støv i alt for lang tid tænkte jeg det var på tide at sælge den.
Den har de alm. brugsskrammer, ellers fejler den intet, instruktionsbøger og original kasse følger også med. Den er dog uden kvittering og er købt d. 16/1 2007.
Men det jeg har er:
Wii og 2 x wiimotes + nunchucks + classic controllers
Spil: Wii sports, Resident Evil 4, Tiger Woods PGA 07 og Mario Charged Strikers.
Pris: 2300 kr
Jeg bor i Odense, og ellers kan den sendes hvis køber betaler for det.
Den har de alm. brugsskrammer, ellers fejler den intet, instruktionsbøger og original kasse følger også med. Den er dog uden kvittering og er købt d. 16/1 2007.
Men det jeg har er:
Wii og 2 x wiimotes + nunchucks + classic controllers
Spil: Wii sports, Resident Evil 4, Tiger Woods PGA 07 og Mario Charged Strikers.
Pris: 2300 kr
Jeg bor i Odense, og ellers kan den sendes hvis køber betaler for det.
Thalion
serienummer Wii
Der er en 4-5 wiikey/chip til Wii´en, men det er nok en af det første modeler så den skal nok havde en Wiikey eller Wiikey2
serienummer Wii
Der er en 4-5 wiikey/chip til Wii´en, men det er nok en af det første modeler så den skal nok havde en Wiikey eller Wiikey2
Thalion:
En ny koster ca. 2000 kr (fundet på www.spilpriser.dk)
næsten 2 år gammel.
mit bud (excl spillene udover wii-sport) vil være ca. 800 kr.. incl porto osv.
En ny koster ca. 2000 kr (fundet på www.spilpriser.dk)
næsten 2 år gammel.
mit bud (excl spillene udover wii-sport) vil være ca. 800 kr.. incl porto osv.
så synes jeg at du skal gå ned i EB games, og give dem hardwaren + Wii sport, og få 1100 kr for det...
jeg har en ide, om at det vil de ikke give. de har garanteret regnet spillene med i beregningen, og til ca. 75-100 kr/spil, kommer de nok til samme beregning som jeg.
men hvis stargate vil give 300 for spillene, og jeg giver mit bud, tjah, så er du på 1100 :-) (det ved jeg så ikke om han vil..)
jeg har en ide, om at det vil de ikke give. de har garanteret regnet spillene med i beregningen, og til ca. 75-100 kr/spil, kommer de nok til samme beregning som jeg.
men hvis stargate vil give 300 for spillene, og jeg giver mit bud, tjah, så er du på 1100 :-) (det ved jeg så ikke om han vil..)
Jeg var nede i GameStop på fisketorvet med en Wii med samme specs som din (samme tilbehør, dog med Gun i stedet for classic) og den kunne jeg få 800 kr for. Og så ca. 100 kr. pr. spil (ud over sports, som de vil give 20 kr for...)
#15 Desværre, den er solgt, det var desuden ikke min, men en jeg fik vurderet for et familiemedlem, da jeg alligevel skulle have vurderet min.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.