mboost-dp1

S: TV Kort

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
2. nov. 2007 16:21
Hej,
Jeg har ryddet lidt op i min pc og der fandt jeg så et TV-kort som havde gemt sig i en PCI port! Tsk tsk!
Men jeg har nu ikke noget at bruge kortet til, da jeg ikke gider trække et kabel helt derud hvor pcen står, så derfor sælger jeg det.

Jeg har tjekket det, og det virker helt fint :)

Der er tale om dette kort som er et analogt TV kort til kabel.
Jeg har ikke så specs på det, andet end at der er tekst TV, kan optage på harddisken og at skærmbilledet er i forbavsende god kvalitet..

Man kan putte følgende stik i røven på det:
* R/M (ved jeg ikke hvad er...)
* EM (ved jeg ikke hvad er...)
* TV (Det er til antennekablet!)
* AUDIO IN (Det er til lyden!)
* SV (Må vel være S-Video?)
* AV IN (Må vel være noget video, gult stik i hvert fald)
* AUDIO OUT (Det er også til lyden!)

og som sagt er det til PCI, de korte af slagsen...

Det befinder sig, som altid, i Køge eller Holbæk, men hvis køber er sød og jeg er i godt humør, så kan jeg nok også godt sende det :D

Prisen ved jeg ikke noget om, men det ryger ikke for under 248,95 kr. Med mindre der er en god grund selvfølgelig!

Kontakt mig her i tråden eller pr. mail : salg @ miniaturezeus.dk
Gravatar #2 - holmen
2. nov. 2007 19:19
Som altid:
Kvittering?
Original embalage?
Alder?
Hvor mange ejere?
Gravatar #3 - vandfarve
3. nov. 2007 10:29
#Holmen

1) Nej, der forehaves ingen kvittering, men du kan sikkert få en kopi af MZ's dåbsattest, hvis du spørger pænt.

2) Moderkagen er smidt ud, men med købet af MZ følger der tøj med til 2-3 uger, så du er tvunget til at vaske det.

3) Jeg vil skyde på 19 år givet hans unge sprog og det faktum, at han hærger HTX på 3. år. Så han er bestemt i sin bedste alder, hvis du skal udnytte ham til slavearbejde m.m.

4) Lige pt. 2: Hans forældre havde ejerskabet over ham de sidste 18 år, hvor du har passet og plejet ham som deres eget barn. Nu hvor han har fået dame på, så bliver han kørt lidt hårdere ud i gearene og presset på omdrejningerne, men der er som sagt evig garanti på gennemtæring, rust og mekaniske fejl, når man bor i Danmark.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
3. nov. 2007 10:49
1) Nej, skriver dog gerne en fin lille seddel (på lyserødt papir endda, når det nu er dig!) om at den ikke er stjålet og bla bla bla
2) Nej, al emballage, kvitteringer og manualer omkom i en sørgelig drukneulykke. Jeg kan dog sikkert støve en antistatiskpose op et sted.
3) 1 år - 1½ år. Er ikke helt sikker, har dog aldrig været brugt, men bare gemt sig i computeren :D
4) 1, som er mig.
Gravatar #5 - holmen
4. nov. 2007 10:03
Hvis der ikke er moderkage med, så gider jeg sgu ikke.
Der skal være moderkage med. Altid!
Gravatar #6 - MiniatureZeus
5. nov. 2007 07:21
Hvis der ikke er nogle som vil købe det, så vil jeg gerne bytte det for et trådløst netkort til PCI.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login