mboost-dp1
S: Thinkpad T40 - 1.6ghz - 1400x1050 LCD
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej jeg sælger en rigtig lækker IBM Thinkpad T40.
Thinkpads er simpelthen de bedste bærbare computere :)
den indeholder dette.
bemærk at skærmen og grafikkortet er super!
Skærm: 14.1" SXGA+ TFT LCD 1400*1050
Grafikkort: 32MB ATI Radeon 9000
Processor: 1.6ghz
Hdd: 40gb
Ram: 512MB
CD-RW/DVD-ROM
Modem/Bluetooth(CDC)
1GB Ethernet(LOM)
Intel 802.11b Wireless(MPCI)
USB 2.0
Secure Chip
UltraNav
thinklight
9c Li-Ion battery.
Der medfølger Windows XP pro licens.
der er også en dock med.
og selvfølge strømadaptor
Batteriet holder ca. 2,5 -3,5 timer, alt efter brug.
Skal helst afhentes i København N.
Sælges til den første der byder 3.300 KR
Thinkpads er simpelthen de bedste bærbare computere :)
den indeholder dette.
bemærk at skærmen og grafikkortet er super!
Skærm: 14.1" SXGA+ TFT LCD 1400*1050
Grafikkort: 32MB ATI Radeon 9000
Processor: 1.6ghz
Hdd: 40gb
Ram: 512MB
CD-RW/DVD-ROM
Modem/Bluetooth(CDC)
1GB Ethernet(LOM)
Intel 802.11b Wireless(MPCI)
USB 2.0
Secure Chip
UltraNav
thinklight
9c Li-Ion battery.
Der medfølger Windows XP pro licens.
der er også en dock med.
og selvfølge strømadaptor
Batteriet holder ca. 2,5 -3,5 timer, alt efter brug.
Skal helst afhentes i København N.
Sælges til den første der byder 3.300 KR
Lige nu har jeg 2 evt. købere som kan afhente den.
Den ene sagde han ville kunne komme forbi i dag. så det skal jeg lige have afviklet.
Men hvis den skal sendes skal det enten være pr post opkrævning eller bank overførsel.
Under alle omstændigheder skal fragtomkostningerne overføres til min konto inden den bliver sendt.
Jeg vil ikke garantere for at der ikke sker skader under forsendelsen. den kan sendes som forsigtig, for din regning, men igen, jeg vil ikke hæfte hvis den går i stykker. jeg vil kunne sende billeder af den emballage som jeg vil sende den i, så du kan godkende det.
Den ene sagde han ville kunne komme forbi i dag. så det skal jeg lige have afviklet.
Men hvis den skal sendes skal det enten være pr post opkrævning eller bank overførsel.
Under alle omstændigheder skal fragtomkostningerne overføres til min konto inden den bliver sendt.
Jeg vil ikke garantere for at der ikke sker skader under forsendelsen. den kan sendes som forsigtig, for din regning, men igen, jeg vil ikke hæfte hvis den går i stykker. jeg vil kunne sende billeder af den emballage som jeg vil sende den i, så du kan godkende det.
Du kan ikke rigtig sige at du ikke hæfter for forsendelsen, da det altid er afsender som er ejer af produktet indtil modtager har modtaget den og skrevet under på den er modtaget.
Sådan er loven :)
Men hvis du sender den som pakke, så er den forsikret af Post DK, og hvis du tager billeder af den inden den bliver afsendt og af emballage, burde der ingen problemer være overhovedet.
Du kan ikke rigtig sige at du ikke hæfter for forsendelsen, da det altid er afsender som er ejer af produktet indtil modtager har modtaget den og skrevet under på den er modtaget.
Sådan er loven :)
Men hvis du sender den som pakke, så er den forsikret af Post DK, og hvis du tager billeder af den inden den bliver afsendt og af emballage, burde der ingen problemer være overhovedet.
Der er en som har sendt mig en PM, men der må være fejl i systemen, for der står jeg har modtaget en ny besked, men den mangler i min indbakke.
Så kan personen der har sendt PM'en ikke sende mig en mail [email protected]
eller ringe på 51800082
#13 Hvor i loven står det? :)
Så kan personen der har sendt PM'en ikke sende mig en mail [email protected]
eller ringe på 51800082
#13 Hvor i loven står det? :)
#14 jeg er sq ikke advokat :D Har dog prøvet det et par gange selv.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.