mboost-dp1

S: Stationær selvbyg pc'er

Gå til bund
Gravatar #1 - Jensen
29. jun. 2008 10:36
Hej, da jeg har fået en bærbar til studiebrug har jeg ikke rigtig noget at bruge min stationære til. Derfor vil jeg gerne sælge den, hvis der er nogen som er interesserede :).

Specifikationer
AMD 3000 MHz
512 MB DDR Ram
80 GB MAXTOR
ATI Radeon 256 mb graffikkort
Gaming tastatur+mus (nypris 800 kr)
17" CRT skærm
Designer kabinet
Mulighed for at se tv-kanaler med indbygget tv-kort + fjernbetjening ICEMAT musemåtte
Diverse spil

Kom med et friskt bud på den, den står alligevel bare og samler støv :). Jeg har ikke rigtig noget forhold til prisen, for ved ærlig talt ikke hvad sådan noget er værd - det vigtigste for mig er at få den afsat.

Har desuden lagt den på DBA, hvor der kan ses billeder af den:
Computer - DBA.dk
Gravatar #2 - PedersenDK
29. jun. 2008 12:14
500 + porto
Gravatar #3 - Xill
29. jun. 2008 13:28
jeg har 3 * 512 MB ram som en eventuel køber kan få brug for, da 512 ram langt fra er nok
Gravatar #4 - Jensen
1. jul. 2008 10:02
Andre der vil byde? :)
Gravatar #5 - vandfarve
1. jul. 2008 14:37
#4 Jeg vil nok acceptere PedersenDK's bud, da du ikke skal forvente meget mere end 500 kroner for den møgsp... Øh, maskine. :)

Alle delene er nogle gamle travere med cirka 4-5 år på bagen, og det får du ikke særligt meget for. Det mest værdifulde i din samling er nok tastaturet og musen, og det siger vist en del om resten af komponenterne. Du skriver endda ikke, hvilket grafikkort der hører med.
Alt respekt for dig og din maskine, men det er bare en smule optimistisk at håbe, at en eller anden vil give 1.900 kroner for den, når jeg ikke selv ville give mere end 2-400 kroner.

Slå derfor til hurtigst muligt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login