mboost-dp1

S: Sony Ericsson headset hpm-85

Gå til bund
Gravatar #1 - Happy-Cheese
23. aug. 2008 11:43
Jeg har et headset liggende som jeg desværre ikke kan bruge mere da jeg har skiftet til iPhone ;O

Der er en converter ting med som "laver" sony ericsson stikket "om" til et normalt mini jackstik. PÆÆNT smart efter min mening ;D
(forresten sælges den ikke alene)

Der er meget god lyd på headset'et vil jeg mene selvom jeg ikke har den store forstand på lyd. Det er osse meget rart at have på og efter min mening osse meget flot!

Jeg har haft det i ca. et år nu, men der er ikke sket nogen skader på det! desværre har jeg forlist garantien på det ):

billede:
http://www.starshop.lv/content/image/shop/origin/z...

Nu er der sikkert nogen der tænker:
Den nar kan sgu da bare tage den der converter ting af og bruge headset'et i sin iPhone..
Det kan man vel osse, men det er bare ret nitte for så er ledningen kun ca 15 cm lang uden converteren

Det kan selvfølgelig afhentes eller jeg kan sende det med posten på bedste manér.. hvis man selv henter det kan man se at det er i fin stand ellers må man jo stole på mig ;/

Den billigste pris pricerunner fandt det til var 278 som nyt kom med nogle gode bud (:
Gravatar #2 - GormDK
23. aug. 2008 17:23
Bare lige ekstra bonus info:
Den lille sorte firkant på ledningen er en "fjernbetjening" så man kan justere lydstyren, skifte/spole frem/tilbage og pause til/fra :)

Og den lille aflange dims er mikrofon med en knap til besvar eller musik pause til/fra

(afaik, jeg har hpm-82 som ligner, bare med in-ear i stedet)

Se desuden http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessori... ;)
Gravatar #3 - Happy-Cheese
23. aug. 2008 22:43
kom nuu.. jeg vil virkelig gerne have det solgt.. og jeg keder mig ret meget så skriv noget (:
Gravatar #4 - izym
23. aug. 2008 23:27
#3 Denne her burde gøre så du kan bruge det headset til iPhonen, regner selv med at bestille sådan en snart.
Gravatar #5 - Happy-Cheese
24. aug. 2008 00:05
Jooo tak, men jeg vil sån set gerne bare sælge min hørebøffer
Gravatar #6 - sifx
4. sep. 2008 15:18
jeg vil fucking godt købe det! :D det nice. men kan vi ikk sige 200 kr.?
Gravatar #7 - Happy-Cheese
4. sep. 2008 17:56
#6 det er bare i orden (: ..Tjek den PM jeg sender om lidt :D
Gravatar #8 - sifx
8. sep. 2008 19:34
hvad er en PM? ... kan du ikke bare lige sende en mail til mig? [email protected]
Gravatar #9 - Happy-Cheese
9. sep. 2008 16:36
#8 okay super nu har jeg mailet dig!.. PM er de "Personal Message" man kan sende til hinanden her på newz.dk :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login