mboost-dp1

S : Ralph Lauren solbriller

Gå til bund
Gravatar #1 - Trucha
27. sep. 2009 18:46
Superlækre solbriller i farven Shiny black fra Ralph Lauren. Modelnummeret er 8045/S. Brillerne er købt i Puerto Bañus og leveres i original kasse samt det stilfulde orginale etui. Der medfølger naturligvis både kvittering og ægthedscertifikat fra butikken.

Standen er praktisk talt som ny, da jeg ikke har fået brugt dem så meget.

Jeg har selv betalt omkring 1200 kr. for dem.

HBO: 500 kr. (køber betaler fragt)

http://www.esunnies.com.au/images/products/UNS/gla...

Ralph Lauren-logoet er orange. På den ene side af stellet er den velkendte hest og på den anden side, et tre-tal.
Gravatar #2 - slemmebirk
27. sep. 2009 18:52
Fucking nice, elsker Ralph Lauren, men har ikk kunnet finde et par fede briller fra dem i år desværre. Jeg byder 500 kr :), da jeg er i Dubai skal de nok sendes til min bror hvor jeg så kan hente dem næste gang jeg er hjemme!
Gravatar #3 - Trucha
27. sep. 2009 19:39
Cool, Slemmebirk. Hvor er din bror fra? Jeg er leveringsdygtig i hovedstadsområdet. Hvis de skal sendes med Post DK skal der betales forud og køber betaler porto :-)
Gravatar #4 - Clauzii
27. sep. 2009 20:04
Absolut OffT(?):

Trucha (1) skrev:
Superlækre solbriller i farven Shiny black fra Ralph Lauren. Modelnummeret er 8045/S. Brillerne er købt i Puerto Bañus og leveres i original kasse samt det stilfulde orginale etui. Der medfølger naturligvis både kvittering og ægthedscertifikat fra butikken.

Troede liiige jeg videre skulle til at læse:

"Køre godt på overclocking, og kan udbygges med extra interface til farvestyring, samt nightvision. Kan fødes fra sollys, men kører så dog kun på 1/4 hastighed. Mangler solen, kan et opdaterings-sæt af den ene brillestang, gøre denne i stand til at virke som dynamo ved at svinge brillen rundt ca. 250 gange for en halv times strøm."
Gravatar #5 - vandfarve
27. sep. 2009 20:12
#4 Det minder mig helt om Trappe-tråden! Det er klasse, og nok den bedste tråd i Newz.dk's historie i mine øjne.
Gravatar #6 - slemmebirk
27. sep. 2009 20:44
#3 Han bor i hvidovre, lige ved Hvidovre Station :)
Gravatar #7 - Clauzii
27. sep. 2009 21:19
#5:
Takker! Super sjov tråd :))

#1:
Var liiiige ved at rate irrelevant, da sommeren er slut ;) Men dælme om der ikke sidder en herre i Dubai og mangler et par.. :O

/så du fik en sjov i stedet :D
Gravatar #8 - Trucha
27. sep. 2009 21:32
Slemmebrik, jeg har sendt dig en besked vha. det interne beskedsystem her på siden!
Gravatar #9 - Norrah
27. sep. 2009 22:41
slemmebirk (2) skrev:
da jeg er i Dubai

Var det ikke noget med et hus i danmark så?
Jeg har tilfældigvis et til salg.
Gravatar #10 - zin
28. sep. 2009 08:53
Vent, HVAD?! SMARTE, MODERNE SOLBRILLER?!
GTFO MY NEWZ.DK! :/
Gravatar #11 - Trucha
28. sep. 2009 10:46
Har jeg forbrudt mig på reglerne, siden folk ser sig frie til at fylde tråden med ubrugelige kommentarer?
Gravatar #12 - MiniatureZeus
28. sep. 2009 10:50
#11 Generelt set kan du vidst sælge alt (og alle) på newz.dk, bare det ikke er ulovligt.. ;D
Gravatar #13 - Slettet Bruger [176897340]
28. sep. 2009 11:01
.. Vi snakker 1200 kr for 2 stykker plastik der kan filtrere solstråler

Jeg lærer aldrig at forstå "mode"

Hvad kan de som mine 300kr's briller ikke kan ? ^^
Gravatar #14 - conFen
28. sep. 2009 11:20
Have et mærke på siden der viser de har været dyrere. Er det ikke grund nok? :)
Gravatar #15 - Norrah
28. sep. 2009 11:22
SlettetBruger (13) skrev:
Hvad kan de som mine 300kr's briller ikke kan ? ^^

Få dig til "ikke" at ligne en spade.

Har da også et par Armarni (fik dem nedsat med 1000,- SLAM) og et sæt Hugo boss solbriller. 2-3 år gamle, brille moden lige pt. er ikke lige min stil, så der går lang tid mellem jeg finder briller jeg kan li'. De er alle sammen designet til at skjule dine: "VIP, jeg har ikke sovet i flere dage, er på stoffer og min kæreste slår mig" øjne. Så de er mega store.

Men bruger mest mine ubrandede polaroid.
Gravatar #16 - Clauzii
28. sep. 2009 12:21
#8:
Kan du ikke ta' en joke, eller hvad :D
Gravatar #17 - Trucha
28. sep. 2009 12:44
Hvorfor købe en Audi til 450.000, når du kan få samme køreglæde og udstyr i en VW Golf til 300.000? Hvorfor købe en BMW 3-serie, når du kan få samme køreglæde og udstyr i en Toyota Avensis?

Prestigé. Det er hvad det handler om, når alle andre behov er opfyldt. Ens solbriller, bilmærke, tøjmærker m.v. er med til at afspejle, hvordan man prioriterer sine penge - og her vælger jeg bevidst ikke at skrive, hvad man har råd til, da det hele handler om prioritering.
Gravatar #18 - terracide
28. sep. 2009 12:47
#13:
De briller kan ikke ngoet som dine billige briller ikke kan...det er jo ikke oakleys (UV3 + fryns) vi snakker om..
Gravatar #19 - Slettet Bruger [176897340]
28. sep. 2009 13:51
Norrah (15) skrev:
Få dig til "ikke" at ligne en spade.

Det er vel relativt. ? Jeg synes de ligner sådan nogen briller poptøser går rundt med der dækker det meste af ansigtet.

mine briller er Smith & Wesson. De er købt udelukkende fordi de består af ét stykke brille "glas" og derfor er mega behagelige at ha på.

Synes varemærkede ting sigere mere om personen end produktet.
"se mig jeg er en slave der går i noget tøj hvor hvordan tøjet ser ud løbende bestemmes af nogen pengegriske designere" Hvis x designer imorgen melder ud, at halstørklæder, solbriller, tøj der er nedringet til under brystkassen - FOR "MÆND"* ikke længere er på mode" så hopper og springer mennesker i fortvivlelse og gråd. ^^

Folk der køber tøj, hvor mærke/hvordan det ser ud er vægtet højere end hvor behageligt tøjet er at gå i - mangler virkelig nogen brikker de rigtige steder.

* Ungdommen nu tildags, :P det er som at gå til kostumebal at kigge ind i en handelsskole nu om dage ^^ man ved bare at knægtene derinde går i det tøj fordi mode-regenterne siger der - eller for damernes skyld.
Gravatar #20 - terracide
28. sep. 2009 14:17
#19:
Jeg køber solbriller efter deres...TA-DAA...solbrille funktion:
http://www.oakley.com/innovation/optical_superiori...

At de så også holder som ind i helvede og har en masse "fryns" andre såkaldte "mode" briller ikke har er bare endnu et plus...
Gravatar #21 - Fjolle
28. sep. 2009 14:30
Synes sku ikke at oakley er specielt meget bedre end andre solbriller. Kan selvfølgeligt være at det har været et mandagspar, men med de priser de tager har man sku ikke råd til at eksperimentere.
Gravatar #22 - terracide
28. sep. 2009 16:00
#21:
Du skulle måske kigge lidt mere på hvad specs et par "O" har...og hvorfor folk inden for militær, politi og sport bruger dem mere ned andre briller...de er bare bedre, og ikke fordi de har et "fancy" navn...eller er på mode, men fordi de glad der sidder i O's bare er bedre ned f.eks i modebriller...
Gravatar #23 - Fjolle
28. sep. 2009 18:53
Hmm. De Oakleys jeg havde var ikke specielt bedre end de andre briller jeg har haft.
Gravatar #24 - Norrah
28. sep. 2009 19:48
Terracide skrev:
Oakleys

Også kendt som: "total dick wear" - now in flashy colors.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login