mboost-dp1
S:PowerBook 1,67, 2 GB RAM
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Apple Mac PowerBook G4, 1, 67 , 2 GB ram, 120 GB harddisk, Meget velholdt powerbook, HighResolution-versionen med extra pixels på skærmen mod 1440x900 på tidligere 17"PB), 128mb grafik, OSX 10.4, Duallayer superdrive, 2GB (fuld kapacitet) superhurtig ram. Selvfølgelig bluetooth 2.0 og airport extreme. Ideel maskine til photoshopping, multimedia, videoredigering og andet der kræver muskler og en super skærm. Ingen pixelfejl, minimale brugsspor. Desuden medfølger der:
Strømforsyning med netledning,
Dvi-vga-omformer, installationsDVD'er, S-vhs-til composite omformer,
Telefonkabel samt telefonstik
Kvittering haves på alt
KOM MED BUD...
VIL GERNE BYTTE MED NYERE IBM T43P 2,13 1GB RAM MM...
Telefonkabel samt telefonstik
Kvittering haves på alt
KOM MED BUD...
VIL GERNE BYTTE MED NYERE IBM T43P 2,13 1GB RAM MM...
Når man tænker på, at du kan få en helt ny, meget bedre, MacBook til 7000 kr. så er 5500 kr . satme dyrt. Kan godt være du gav 12-14k for den da du købte den, men den er jo ikke lavet af guld ;- )13 skrev:5500KR..... Er der ingen som vil gi det??
3-4K vil nok give et hurtigere salg, også når man tænker på, at du ikke har noget ekstra tilbehør til den, såsom taske, mus, keyboard etc.
jeg syntes 5500 er meget tilpas... den er rigtig god stand jo fejler absolut intet.
Har set andre rundt omkring som er dyrere og "dårligere"
Der medfølger taske.... det havde jeg bare glemt at skrive. samt:
Telefonkabel samt telefonstik....
Det er da nok tilbehør...
16 skrev:jeg syntes 5500 er meget tilpas... den er rigtig god stand jo fejler absolut intet.
Det jeg har markeret i fed, kan absolut ikke kaldes for tilbehør i den forstand som de fleste tænker det. Det er bare det som skal følge med.
Men du må jo selv om, hvor hurtigt du vil sælge den, men jeg ville personligt selv aldrig give så meget, for sådan en gammel computer, når jeg får 1500 kr. ekstra kunne få en helt ny, som er fuldt opdateret, hurtigere etc.
Strømforsyning... det er da næsten "need to have" for de fleste? Nu har jeg en kasse af dem, så jeg ku nok undvære den, men for de fleste er det nok meget godt at den følger med.
Telefonkablet er det første jeg smider ud, når jeg installerer en ny maskine - der er ingen af brugerne der vil ha den...
Jeg har også en bærbar 486'er der ingenting fejler, den kører ganske fint, men jeg tror aldrig jeg slipper af med den ;-) Den er der også taske med til...
/3214n.
Telefonkablet er det første jeg smider ud, når jeg installerer en ny maskine - der er ingen af brugerne der vil ha den...
Jeg har også en bærbar 486'er der ingenting fejler, den kører ganske fint, men jeg tror aldrig jeg slipper af med den ;-) Den er der også taske med til...
/3214n.
og så læste jeg specifikationen... syndes stadigvæk det er et fint tilbud, men jeg skal have en der kan klare noget mer :)
Men køb den hvis i ikke har brug for noget ULTIMATIVT.. det er jo ildt fedt bare at kunne blære sig med noget fra Apple :)
jeg skriver faktisk fra en endnu ældre MacBookPro :)
Men køb den hvis i ikke har brug for noget ULTIMATIVT.. det er jo ildt fedt bare at kunne blære sig med noget fra Apple :)
jeg skriver faktisk fra en endnu ældre MacBookPro :)
#23 Hvis det bare for at få noget fra Apple, kan du få masser af dem her.. og så endda gratis.
http://www.sxc.hu/pic/m/g/gr/grceva/867278_rotten_...
http://www.sxc.hu/pic/m/g/gr/grceva/867278_rotten_...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.