mboost-dp1
S: NY Canon fs 100 videokamera ( hurtigt salg)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg sælger et styk Canon Fs 100 video kamera købt i sidste uge til 2750kr med et sandisk extreme 3 sd hc 4 gb kort ( kvittering medfølger og dermed garenti). Det er brugt i mindre end 20 min. og var desværre et fejl køb, alt står derfor som nyt og det er pakket ned i original embalage.
Produktet kan ses her :
europe.com/for_home/product_finder/camcorders/flash_memory/FS100/index.asp]http://www.canon-europe.com/for_home/product_finder/camcorders/flash_memory/FS100/index.asp[/url]
De fulde specifikationer kan ses her:
http://www.canon-europe.com/for_home/product_finde...
Her kan en video ses optaget med fs 100:
[url=
Her kan man se fs 100 store zoom kapaciteter:
jeg ser gerne en hurtig handel, og hvis kan mødes i københavn ville det være perfekt dog er dette ikke noget must og jeg betaler gerne portoen hvis produktet skal sendes
jeg vil tjekke denne tråd mindst 1 gang om dagen så skriv hvis i er intresseret, så kan vi finde en rimelig pris for begge parter :-)
Produktet kan ses her :
europe.com/for_home/product_finder/camcorders/flash_memory/FS100/index.asp]http://www.canon-europe.com/for_home/product_finder/camcorders/flash_memory/FS100/index.asp[/url]
De fulde specifikationer kan ses her:
http://www.canon-europe.com/for_home/product_finde...
Her kan en video ses optaget med fs 100:
[url=
Her kan man se fs 100 store zoom kapaciteter:
jeg ser gerne en hurtig handel, og hvis kan mødes i københavn ville det være perfekt dog er dette ikke noget must og jeg betaler gerne portoen hvis produktet skal sendes
jeg vil tjekke denne tråd mindst 1 gang om dagen så skriv hvis i er intresseret, så kan vi finde en rimelig pris for begge parter :-)
Jeg tror lige du skal tjekke din pris:
Canon FS100
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=433...
(pris ca. 2400 kr)
4 GB Kingston SDHC kort
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=312...
(Pris: 76 kr)
Samlet pris: ca. 2500 kr - og du vil have 2750 kr for dit udstyr, som er brugt?
Det er vist en ommer (ja, porto kommer til de priser jeg har listet, men ikke engang det beløber sig op på besparelsen af 250 kr)
Prøv igen :)
Edit: My bad, du listede bare din pris for hvad du havde givet for kameraet... så er et mere relevant spørgsmål måske - hvad forventer du som købspris?
Canon FS100
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=433...
(pris ca. 2400 kr)
4 GB Kingston SDHC kort
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=312...
(Pris: 76 kr)
Samlet pris: ca. 2500 kr - og du vil have 2750 kr for dit udstyr, som er brugt?
Det er vist en ommer (ja, porto kommer til de priser jeg har listet, men ikke engang det beløber sig op på besparelsen af 250 kr)
Prøv igen :)
Edit: My bad, du listede bare din pris for hvad du havde givet for kameraet... så er et mere relevant spørgsmål måske - hvad forventer du som købspris?
Han skriver vel bare, at han har givet 2750 kr for det? Og ikke at det er dét, som han vil have for det, hvilket han vel også skriver i sidste linje..
Hvorfor købe et kamera til 2750 kr for så at finde ud af, at det var et fejlkøb? Altså hvorfor er det et fejlkøb? : )
Hvorfor købe et kamera til 2750 kr for så at finde ud af, at det var et fejlkøb? Altså hvorfor er det et fejlkøb? : )
hehe det i orden godt at se du selv rettede dit indlæg :) og du ka slet ik samligne det kingston kort du ska jo selvfølgelig samligne med det samme og det koster 250!..
Ja altså jeg købte som et impulsivt køb og har fundet ud af at jeg ska have et camera til 6000-7000 kr istedetfor da jeg har brug for high difinition og rimelige stilbillede/natshotmuligheder
så derfor sælger jeg det og det som sagt fuldstændigt som nyt :-)
altså nyprisen var 2750 og det var billigst mulige pris, kan ikke bruge prissamligninger uden porto medregnet og med andre mærke sd kort.... ( intet ondt ment:) ). Men da jeg i næste måned skal købe et hd cam vil jeg gerne have det afsat hurtigt så en 2350 hvor jeg betaler portoen ville være acceptabelt :)
sandisk extreme 3 sd hc 4 gb kort koster 250 kr nypris
Canon fs 100 2500 kr nypris
=2750 kr nypris og ikke 2500 som du fik pruttet dig ned til kik på dit eget link , det modsiger dit indlæg og din anslået nypris! :)
Ja altså jeg købte som et impulsivt køb og har fundet ud af at jeg ska have et camera til 6000-7000 kr istedetfor da jeg har brug for high difinition og rimelige stilbillede/natshotmuligheder
så derfor sælger jeg det og det som sagt fuldstændigt som nyt :-)
altså nyprisen var 2750 og det var billigst mulige pris, kan ikke bruge prissamligninger uden porto medregnet og med andre mærke sd kort.... ( intet ondt ment:) ). Men da jeg i næste måned skal købe et hd cam vil jeg gerne have det afsat hurtigt så en 2350 hvor jeg betaler portoen ville være acceptabelt :)
=2750 kr nypris og ikke 2500 som du fik pruttet dig ned til kik på dit eget link , det modsiger dit indlæg og din anslået nypris! :)
Jeg kikker på mit eget link, der står: 2.497 kr. (og det er endda inklusive levering).
Et 4GB SDHC kort er vel et 4GB SDHC kort?
Jeg kan naturligvis også tage grusomt fejl. Det med prisen på kamera vil jeg dog gerne have uddybet fra din side af?
2497kr og jeg skrev 2500 kr som nyt, du ka billigst købe det for 2500 i en butik, derfor er det da helt ånsvagt at skrive at det koster 2400 ca. når det jo er 2500, og sdhc kort er der stor forskel på og det da fuldstændigt uintressant for mig at høre hva man ka få et langsomt kingston kort til ca. 70 kr, da man ska bruge et highspeed kort til kamaeret og det jeg har købt står til ca. 250 kr så hvis du er sød at læse tråden igennem og sætte dig ind i tingene før du skriver den slags der på ingen måde gavner mit salg og kun gør det mere uoverskuligt for folk at læse min salgstråd
er du overhovedet intresseret i kameraet?, dette er en SALGS tråd, ikke en prisvurdering af et produkt!
( undskyld min tone, men er ret træt af folk der ska spam'e i ens tråde)
er du overhovedet intresseret i kameraet?, dette er en SALGS tråd, ikke en prisvurdering af et produkt!
( undskyld min tone, men er ret træt af folk der ska spam'e i ens tråde)
Undskyld, men har jeg da nogensteder i denne artikel givet udtryk for at jeg vil købe dit kamera?
Det vil jeg ikke af den simple grund at du ikke angiver et cirka beløb du vil have for kameraet. Jeg ligger derfor ud med at skrive hvad produkterne koster idag - og forventer at du som svar vil skrive hvilken pris du forventer at salget skal indbringe dig.
Hvis du vil sælge dit kamera, skal du under din købspris (betydeligt). Ellers vil folk hellere købe det fra nyt af (det ville jeg).
Så lige en lille detalje... du skriver at der medfølger kvittering og dermed er garanti. Hvilken garanti er det du omtaler her? Normalt er der ingen garanti på produkter, udover den producenterne giver (oftest ingen). I Danmark er der 2 års reklamationsret - men det er langt fra garanti.
Vil du være så venlig, på en pæn sober måde, at skrive den pris du forventer at sælge kameraet til? Så har folk (jeg) noget af forholde sig (mig) til.
Det vil jeg ikke af den simple grund at du ikke angiver et cirka beløb du vil have for kameraet. Jeg ligger derfor ud med at skrive hvad produkterne koster idag - og forventer at du som svar vil skrive hvilken pris du forventer at salget skal indbringe dig.
Hvis du vil sælge dit kamera, skal du under din købspris (betydeligt). Ellers vil folk hellere købe det fra nyt af (det ville jeg).
Så lige en lille detalje... du skriver at der medfølger kvittering og dermed er garanti. Hvilken garanti er det du omtaler her? Normalt er der ingen garanti på produkter, udover den producenterne giver (oftest ingen). I Danmark er der 2 års reklamationsret - men det er langt fra garanti.
Vil du være så venlig, på en pæn sober måde, at skrive den pris du forventer at sælge kameraet til? Så har folk (jeg) noget af forholde sig (mig) til.
og ja, der er klar forskel på memory kort. sandisk extreme III er et væstentligt hurtigere kort end dit "bilka" kort.
hastighed er alt når vi snakker videokamera og spejlrefleks(hvilket vi ikke gør, det ved jeg).
og ja, der er klar forskel på memory kort. sandisk extreme III er et væstentligt hurtigere kort end dit "bilka" kort.
hastighed er alt når vi snakker videokamera og spejlrefleks(hvilket vi ikke gør, det ved jeg).
7 skrev:Undskyld, men har jeg da nogensteder i denne artikel givet udtryk for at jeg vil købe dit kamera?
er du venlig at holde dig fra min tråd, hvis du ingengang er intresseret folk der intresseret ka skrive til mig og så ka de få yderligere informatione, det er dog utroligt, hvor provokerende og højsnudet man kan være, PRISEN er som udgangs punkt 2350kr men jeg beder folk om at byde , er det så fuckign svært at forstå
og jeg har ikke brug for købs råd eller noget hvis en moderator ser dette håber jeg han ka fjerne disse indlæg da de kun er forstyrrende for salget og da du opfører dig yderst mærkligt, kameraet er fucking helt som nyt og der medfølger et sdhc kort til en værdi af 250 kr derfor er 2350 en fin udgangspris cam'et hvis nogen sku være intresseret i det så ka de altså spare en fin slat penge på pakkeløsningen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.