mboost-dp1
S: Nokia N76
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg sælger min Nokia N76 pga. køb af ny telefon
Har en enkelt bule i toppen af telefonen, ved klapledet. Ikke noget synligt - har et metalkabinet, der er utroligt modstandsdygtigt overfor slag
Ingen ridser i for- eller bagdisplay eller telefonen generelt og heller ingen ødelagte/slidte taster (meget få tegn på daglig brug, da den er enormt slidstærk)
Hvis nogen kan fortælle mig hvor jeg finder IMEI-nummeret, så kan jeg også komme med det. Kvittering og original kasse/tilbehør medfølger. Stort set som at købe telefonen fra ny.
God som arbejdstelefon, der skal kunne lidt ekstra
Produktbeskrivelse: http://www.nokia.dk/link?cid=PLAIN_TEXT_623800
HBO: 1000pp - nypris omkring 2500 kr.
Har en enkelt bule i toppen af telefonen, ved klapledet. Ikke noget synligt - har et metalkabinet, der er utroligt modstandsdygtigt overfor slag
Ingen ridser i for- eller bagdisplay eller telefonen generelt og heller ingen ødelagte/slidte taster (meget få tegn på daglig brug, da den er enormt slidstærk)
Hvis nogen kan fortælle mig hvor jeg finder IMEI-nummeret, så kan jeg også komme med det. Kvittering og original kasse/tilbehør medfølger. Stort set som at købe telefonen fra ny.
God som arbejdstelefon, der skal kunne lidt ekstra
Produktbeskrivelse: http://www.nokia.dk/link?cid=PLAIN_TEXT_623800
HBO: 1000pp - nypris omkring 2500 kr.
IMEI nummeret burde du kunne finde når du fjerner batteriet.
Kan du uddybe farven? Den fås både i sort og rød. :) Har selv en mishandlet sort udgave liggende somewhere.
Jeg er ikke interesseret i telefonen, men ville blot nævne at den fås i flere farver end den, fra nokias side, reklamerede røde.
Kan du uddybe farven? Den fås både i sort og rød. :) Har selv en mishandlet sort udgave liggende somewhere.
Jeg er ikke interesseret i telefonen, men ville blot nævne at den fås i flere farver end den, fra nokias side, reklamerede røde.
Ah ja, det er den sorte udgave. Billeder kan sendes til de interesserede.
Og tak for info om IMEI-nummeret :)
Og tak for info om IMEI-nummeret :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.