mboost-dp1
S: Nintendo Wii
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej,
Jeg vil gerne sælge min Wii pga. pengemangel. Den er købt på udgivelsesdagen (8. dec. '06) i Bilka i Fields. Kvittering
haves og er stadig gyldig. Der er installeret mod-chip (WiiKey), og den virker upåklageligt med alle backups af PAL-spil. Udover
selve konsollen medfølger:
2 x Wiimotes
2 x Nunchuks
1 x Nintendo Component Cable
1 x standard RGB-kabel
Wii Sports, Wii Play og Super Mario Galaxy.
Oveni dette kommer backups af omkring 20 spil, bl.a.: Batallion Wars 2, Rayman Raving Rabbids 2, Zack & Wiki,
Fifa '08, Medal of Honor: Vanguard, Bully, Scarface, Godfather mm. Skriv for den komplette liste.
Wii'en kan afhentes på Indre Nørrebro, ellers betaler modtager porto.
Pris: Højeste bud over 2000,-
Jeg vil gerne sælge min Wii pga. pengemangel. Den er købt på udgivelsesdagen (8. dec. '06) i Bilka i Fields. Kvittering
haves og er stadig gyldig. Der er installeret mod-chip (WiiKey), og den virker upåklageligt med alle backups af PAL-spil. Udover
selve konsollen medfølger:
2 x Wiimotes
2 x Nunchuks
1 x Nintendo Component Cable
1 x standard RGB-kabel
Wii Sports, Wii Play og Super Mario Galaxy.
Oveni dette kommer backups af omkring 20 spil, bl.a.: Batallion Wars 2, Rayman Raving Rabbids 2, Zack & Wiki,
Fifa '08, Medal of Honor: Vanguard, Bully, Scarface, Godfather mm. Skriv for den komplette liste.
Wii'en kan afhentes på Indre Nørrebro, ellers betaler modtager porto.
Pris: Højeste bud over 2000,-
"Brændte spil" er bare så Playstation 2-agtigt!
Jeg har udelukkende benyttet DVD-R-skiver fra Verbatim. Jeg har endnu ikke oplevet en fejlbrænding
Jeg har udelukkende benyttet DVD-R-skiver fra Verbatim. Jeg har endnu ikke oplevet en fejlbrænding
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.