mboost-dp1

S: Nintendo DS lite (Black) + R4DS Chip

Gå til bund
Gravatar #1 - Souley
16. jan. 2008 16:44
Jeg har en 2 uger gammel Nintendo DS Lite i sort liggende.
Den er i 100% god stand, ingen ridser eller skrammer.
Alt medfølger incl. kvitering.

Der følger en R4DS med til den med en masse spil på af alle de nye (Zelda, Mario bros, Metroid, Animal crossing og mange flere).
2GB SD kort til R4DS så man selv kan smække en masse spil på og slette osv. Ved hjælp af R4DS skal man så aldrig købe spil mere da man bare henter spillene på nettet og smækker ud på.
Den gør det også muligt at bruge konsollen som Mp3 afspiller, video afspiller og ebook reader.

Nintendo'en har også Wifi (trådløst internet) og har installeret msn klient på den så den kan bruges til meget sjov i nærheden af en acces point.

Gi et seriøst bud, hvis nogen skulle være intra.
Gravatar #2 - bjerre
17. jan. 2008 17:27
Tør man spørge hvorfor du sælger den efter 2 uger?
Gravatar #3 - Norrah
17. jan. 2008 17:34
Sæd er alt for tydeligt på en hvid DS...
Gravatar #4 - Norrah
17. jan. 2008 17:34
"ikke" hvid.
Gravatar #5 - Souley
17. jan. 2008 18:32
#2:
Jeg bruger den stort set ikke mere.
Spiller slet ikke konsol-spil eller for den sags skyld pc spil så meget, og bruger min mobil som mp3 afspiller.

Hvis ikke jeg havde brudt emballagen kunne jeg få pengene retur, men sket er jo sket og den ligger her på mit skrivebord og fylder hehe :)
Gravatar #6 - JohnDoerules
17. jan. 2008 19:39
Jeg vil da gerne byde 1100, hvor jeg selv henter hvis det er i københavnsområdet..
Gravatar #7 - Souley
17. jan. 2008 19:52
Desværre, 1100 er for lidt, når man får R4DS incl 2GB SD med :/
Det er også på fyn lige under Odense
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login