mboost-dp1
S: Macbook Pro 17" 2.5 ghz
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Alder: Købt 6. marts 08.
Stand: Meget pæn stand. Har ikke været flyttet siden den blev taget i brug. Ingen ridser eller mærker.
Specifikationer:
17" skærm
2.5 ghz core2duo
2 gb ram
250 gb harddisk
Geforce 8600m gt 512 mb
8 x dual layer superdrive
Derudover medfølger der en forsikring, til en værdi af 2599 kr, som dækker alle uheld og slitage frem til d. 5. marts 2011. Denne forsikring dækker også batteriet, der kan ombyttes til et nyt i tilfælde af at batteriet ikke holder strøm længere.
Desuden kan der medfølge en Windows XP Home licens, så man både kan køre Leopard og Windows.
Maskinen befinder sig i Charlottenlund, nord for KBH. Foretrækker f2f handel.
Samlet pris fra ny: 21998,-
HBO 19000,-
Kontakt mig på mail: Hans_hansen_dk((AT))hotmail.com eller sms på 23606323
Stand: Meget pæn stand. Har ikke været flyttet siden den blev taget i brug. Ingen ridser eller mærker.
Specifikationer:
17" skærm
2.5 ghz core2duo
2 gb ram
250 gb harddisk
Geforce 8600m gt 512 mb
8 x dual layer superdrive
Derudover medfølger der en forsikring, til en værdi af 2599 kr, som dækker alle uheld og slitage frem til d. 5. marts 2011. Denne forsikring dækker også batteriet, der kan ombyttes til et nyt i tilfælde af at batteriet ikke holder strøm længere.
Desuden kan der medfølge en Windows XP Home licens, så man både kan køre Leopard og Windows.
Maskinen befinder sig i Charlottenlund, nord for KBH. Foretrækker f2f handel.
Samlet pris fra ny: 21998,-
HBO 19000,-
Kontakt mig på mail: Hans_hansen_dk((AT))hotmail.com eller sms på 23606323
Det vil jeg nu ikke mene, men det vil jeg nu lade være op til evt købere at bedømme.
Dog vil jeg sige at det drejer sig om en snart 4 mnd gammel Macbook pro 17" i den nyeste version i bedste stand med 3 års forsikring som dækker alt med undtagelse af tyveri og softwarefejl samt en medfølgende windows Xp home licens.
Det ville jeg mene er 19000 kr værd...
Men ellers er jeg da åben for bud ;-)
Dog vil jeg sige at det drejer sig om en snart 4 mnd gammel Macbook pro 17" i den nyeste version i bedste stand med 3 års forsikring som dækker alt med undtagelse af tyveri og softwarefejl samt en medfølgende windows Xp home licens.
Det ville jeg mene er 19000 kr værd...
Men ellers er jeg da åben for bud ;-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.