mboost-dp1
S: Macbook, Airport Extreme og Express
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej derude,
Da jeg er ny på dette forum vidste jeg ikke hvor jeg skulle smide salgsannoncer, men jeg prøvede her.
Jeg sælger disse Mac dele:
Macbook White
Intel Core 2 Duo 2.0 GHz
Level 2 Cache 4 MB
80 GB Harddisk
1 GB RAM
6X DL "SuperDrive"
Købt: Mar 16, 2007 at 09:16 AM GMT
----
Airport Extreme
Kan ses her
Airport Express
Kan ses her
Med alt ovenstående medfølger original Leopard DVD (Order Date: Oct 16, 2007 at 02:30 PM GMT), medfølgende CD'er til Airport Express og Airport Extreme (der bl.a. enabler 802.11n support i MacBook'en)
Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge :)
Jeg ved ikke hvad det ligger i så bud modtages gerne her eller per MSN på:
[email protected]
Hvis man ikke bruger MSN kan jeg kontaktes via email på samme adresse eller over sitet.
Da jeg er ny på dette forum vidste jeg ikke hvor jeg skulle smide salgsannoncer, men jeg prøvede her.
Jeg sælger disse Mac dele:
Macbook White
Intel Core 2 Duo 2.0 GHz
Level 2 Cache 4 MB
80 GB Harddisk
1 GB RAM
6X DL "SuperDrive"
----
Airport Extreme
Kan ses her
Airport Express
Kan ses her
Med alt ovenstående medfølger original Leopard DVD (Order Date: Oct 16, 2007 at 02:30 PM GMT), medfølgende CD'er til Airport Express og Airport Extreme (der bl.a. enabler 802.11n support i MacBook'en)
Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge :)
Jeg ved ikke hvad det ligger i så bud modtages gerne her eller per MSN på:
[email protected]
Hvis man ikke bruger MSN kan jeg kontaktes via email på samme adresse eller over sitet.
tsk tsk tsk! Du lyver jo! :P
( http://macnyt.dk/forum/?page=thread&topic=1200... )
Men hvorfor sælger du egentlig taget?
( http://macnyt.dk/forum/?page=thread&topic=1200... )
Men hvorfor sælger du egentlig taget?
Ahh fedt, fik ikke fjernet det øverste :)
Jeg sælger fordi jeg hellere vil have en T61. Der er intet i vejen med MacBook'en, men jeg bruger nogle applikationer som ikke er værd at køre i virtuelle miljøer og som kun fungerer i Windows, så derfor "vender jeg tilbage" til Windows.
Jeg smed de andre ting med da jeg mente det måske kunne hæve prisen lidt :)
Jeg sælger fordi jeg hellere vil have en T61. Der er intet i vejen med MacBook'en, men jeg bruger nogle applikationer som ikke er værd at køre i virtuelle miljøer og som kun fungerer i Windows, så derfor "vender jeg tilbage" til Windows.
Jeg smed de andre ting med da jeg mente det måske kunne hæve prisen lidt :)
Hov hov hov, jeg glemte da at udfylde noget information.
I MacBook'en har jeg selv smidt en Seagate 160 GB harddisk i + 2 GB Kingston RAM (2x 1024 MB)
I MacBook'en har jeg selv smidt en Seagate 160 GB harddisk i + 2 GB Kingston RAM (2x 1024 MB)
Ved jeg ikke rigtigt - jeg søger efter en person som har lyst til at købe hele pakken. MacBooken er største prioritet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.