mboost-dp1
S: iPod touch 16 gb
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Altså du sidder og prøver at sælge en vare, jeg byder ind på den, med det info jeg har i baghånden at den pris du har nævnt er forkert, dette beviser jeg for dig, så du ikke bare siger en vilkårlig pris 100.000 koster den fra ny eller sådan noget, jeg beviser det for at sige at mit bud ER tættere på en realistisk bud end du åbenbart tror, ( 400kr tættere ) - det er ikke random crap når du går amok over jeg linker til et sted som var det første jeg fandt på google som var relevant med hensyn til mit bud..
Men fedt du kalder mig en retarderet spammer pga. det.
Men fedt du kalder mig en retarderet spammer pga. det.
Men det er bare irriterende når folk bare skriver som du "nej den er noget andet", uden link, uden noget.
Som jeg skrev, det er fint med information, da jeg ikke havde set den var billigere de andre steder.
Men i stedet for bare at skrive det, så kan du sammensætte et post MED link i til at starte med.
Som jeg skrev, det er fint med information, da jeg ikke havde set den var billigere de andre steder.
Men i stedet for bare at skrive det, så kan du sammensætte et post MED link i til at starte med.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.