mboost-dp1
S: IBM ThinkPad R40
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sælges
Et stk. IBM ThinkPad R40 (Centrino model)
CPU : 1.40GHz
RAM : 768MB
DVD-ROM med CD-Brænder
Wifi og LAN
Batteriet virker rent faktisk! :)
2 stk USB porte
1 stk 1394 Firewire
2 ladere medfølger, en til Bil og en til lysnettet.
XP Pro OEM Licens medfølger (ingen restore cd'er)
Den eneste hage der er ved denne maskine er at der pt. ingen HD er i, da den gamle sagde farvel til livet som lagermedarbejder.
Så du skal selv sørge for en HD og at installere software på den. Den bruger ATA diske
En mere end glimrende bærbar til kontor brug/skole etc.
Prisen er 2008 Kr ;)
Kom glad, jeg er at finde i Nordsjælland tæt ved Frederikssund.
20908448 hvis du vil fange mig i dag.
Et stk. IBM ThinkPad R40 (Centrino model)
CPU : 1.40GHz
RAM : 768MB
DVD-ROM med CD-Brænder
Wifi og LAN
Batteriet virker rent faktisk! :)
2 stk USB porte
1 stk 1394 Firewire
2 ladere medfølger, en til Bil og en til lysnettet.
XP Pro OEM Licens medfølger (ingen restore cd'er)
Den eneste hage der er ved denne maskine er at der pt. ingen HD er i, da den gamle sagde farvel til livet som lagermedarbejder.
Så du skal selv sørge for en HD og at installere software på den. Den bruger ATA diske
En mere end glimrende bærbar til kontor brug/skole etc.
Prisen er 2008 Kr ;)
Kom glad, jeg er at finde i Nordsjælland tæt ved Frederikssund.
20908448 hvis du vil fange mig i dag.
Vandre?
Altså det eneste fysiske defekt denne bærbar har er at den ene lach krog der låser skærmen fast når man lukker der, mangler. men den anden er der stadig og gør sit job fint.
Det er ikke blevet brugt i et år, og er blot dukket op i en oprydning herhjemme.
JEg har faktisk også lige fundet en ThinkPad X600 som også virker, bare uden batteri og HD, den kan man også få med uden mer pris hvis det ønskes, den kan køre XP no prob.
Altså det eneste fysiske defekt denne bærbar har er at den ene lach krog der låser skærmen fast når man lukker der, mangler. men den anden er der stadig og gør sit job fint.
Det er ikke blevet brugt i et år, og er blot dukket op i en oprydning herhjemme.
JEg har faktisk også lige fundet en ThinkPad X600 som også virker, bare uden batteri og HD, den kan man også få med uden mer pris hvis det ønskes, den kan køre XP no prob.
Altså det jeg spørger om er hvor mange gange du har åbnet og lukket skærmen.
Styrken ved T-modellen er jo at ligegyldigt om du åbner og lukker den 10000 gange så sidder skærmen stadig lige så "stramt" som da du købte den.
R-modellerne har samme problemer som andre fabrikanter... Og derfor spørger jeg om skærmen på DIN maskine sidder slapt(?) eller om den kører helt stramt i hængslerne...
Grunden til at jeg spørger er at jeg synes 2k er lige i overkanten for en gammel R-model.
Og så spørger jeg for god ordens skyld, eftersom det ikke er alle der ved at en R-model IKKE er en T-model.
Styrken ved T-modellen er jo at ligegyldigt om du åbner og lukker den 10000 gange så sidder skærmen stadig lige så "stramt" som da du købte den.
R-modellerne har samme problemer som andre fabrikanter... Og derfor spørger jeg om skærmen på DIN maskine sidder slapt(?) eller om den kører helt stramt i hængslerne...
Grunden til at jeg spørger er at jeg synes 2k er lige i overkanten for en gammel R-model.
Og så spørger jeg for god ordens skyld, eftersom det ikke er alle der ved at en R-model IKKE er en T-model.
2008 var også bare et pris forslag inspireret af det nye år. ;)
Anyway, kom med et bud i så fald.
Jeg har lige åbnet låget på den, det kører stramt i hængslerne, men der er lidt ratslør hvis man kan kalde det det, men det er det samme som jeg oplever på nye R modeller, jeg er helt med på det med T modellen, den anbefaler jeg også til alle mine kunder.
Anyway, jeg er stadig herre smadret af nytåret, så du kan få pc'en for 1200 hvis jeg slipper for at lave den live cd, så jeg kan se skærmopløsningen, for jeg har ikke lige overskud til det.
Anyway, kom med et bud i så fald.
Jeg har lige åbnet låget på den, det kører stramt i hængslerne, men der er lidt ratslør hvis man kan kalde det det, men det er det samme som jeg oplever på nye R modeller, jeg er helt med på det med T modellen, den anbefaler jeg også til alle mine kunder.
Anyway, jeg er stadig herre smadret af nytåret, så du kan få pc'en for 1200 hvis jeg slipper for at lave den live cd, så jeg kan se skærmopløsningen, for jeg har ikke lige overskud til det.
HElt ærligt, så vil jeg bare have rydded op, og jeg gidder ikke bruge meget tid på det, hvis jeg skal bruge timer på det, så kunne jeg tjene pengene på anden vis og bare smide den ud, men det virker bare dumt et eller andet sted.
P.S. jeg hader QXL latterligt firma, var meget bedre før i tiden.
P.S. jeg hader QXL latterligt firma, var meget bedre før i tiden.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.