mboost-dp1
S: HTC Touch Diamond
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har besluttet mig at sælge min HTC Touch Diamond, da det er gået op for mig, at jeg overhovedet ikke har brug for alt det som Windows Mobile kan, samt at touch ikke lige er mig, da jeg primært bruger mobilen til SMS.
Mobilen blev købt samme dag, som den blev lanceret i Danmark, jeg kan ikke lige huske den præcise dato, men i slutningen af august hvis jeg husker rigtigt.
Mobilen er i god stand, dvs. at der ikke er nogle synlige ridser eller skrammer. Mobilen er for så vidt muligt blevet opbevaret i lommer, uden andre genstande, samt i en "pung", og de sidste to uger, i HTC's egen udgave, nemlig deres HTC Pouch Touch Diamond PO S390.
Alt originalt tilbehør medfølger i original emballage, headsættet er kun brugte enkle gange.
Jeg regner med en pris på HBO på 2200kr.
Jeg forbeholder mig selvfølgelig også retten til ikke at sælge osv. Telefonen befinder sig i Midtjylland, nærmer betegnet Herning.
Mobilen blev købt samme dag, som den blev lanceret i Danmark, jeg kan ikke lige huske den præcise dato, men i slutningen af august hvis jeg husker rigtigt.
Mobilen er i god stand, dvs. at der ikke er nogle synlige ridser eller skrammer. Mobilen er for så vidt muligt blevet opbevaret i lommer, uden andre genstande, samt i en "pung", og de sidste to uger, i HTC's egen udgave, nemlig deres HTC Pouch Touch Diamond PO S390.
Alt originalt tilbehør medfølger i original emballage, headsættet er kun brugte enkle gange.
Jeg regner med en pris på HBO på 2200kr.
Jeg forbeholder mig selvfølgelig også retten til ikke at sælge osv. Telefonen befinder sig i Midtjylland, nærmer betegnet Herning.
zacho (1) skrev:Mobilen blev købt samme dag, som den blev lanceret i Danmark, jeg kan ikke lige huske den præcise dato, men i slutningen af august hvis jeg husker rigtigt.
Der tror jeg du husker forkert, for fik den selv i slutningen af Juli, og der havde den været ude i lidt tid... ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.