mboost-dp1

S: HTC Shift - Ny

Gå til bund
Gravatar #1 - jrp
19. jul. 2008 00:34
HTC SHIFT, 800 MHz, 1 GB Ram, 40 GB harddisk, 14 dage gammel, har kun været pakket ud, og startet en enkelt gang. Ingen ridser eller skrammer, orig beskyttelses folie sidder stadig på. Der er her tale om nok verdens mindste bærbar, med touch skærm og fuldt tastatur, køre Windows Vista samt HTC's egen software. Har mange funktioner, herunder: MS Outlook integration (push), HSDPA/UMTS Tri band, GSM/GPRS/EDGE, Bluetooth, WI-FI - IEEE 802.11 b/g, Fingerprint sensor, 7-inch, 800 X 480 TFT-LCD, Web Camera, 1 USB 2.0, VGA out, and 3.5mm stereo audio ud med mickrofon, vejer kun 800 gram. Leveres med lille lækker læder taske, USB HUB m.m

Se mere på: [url=http://www.htc.com/shift]

HBO: 4900
Gravatar #2 - trylleklovn
19. jul. 2008 10:52
Hvad skyldes salget?
Gravatar #3 - gentox
19. jul. 2008 11:03
Synes den lød dyr, pga specifikationerne, det er så heller ikke så meget ved siden af.
http://www.mobiludsalg.dk/pi/HTC_X9500_Shift_DK_u_...
Ny pris er 8699,-.

Så 4900,- må siges at være billigt.
Gravatar #4 - sKIDROw
19. jul. 2008 11:39
#3 Touchskærme har det med at trække prisen op... ;)
Gravatar #5 - Happy-Cheese
19. jul. 2008 11:46
Hvordan kan den trække windows Vista med 800 mhz CPU?
Gravatar #6 - Simm
19. jul. 2008 12:10
#5: Den kører Vista Business .. se specifikationerne på HTCs hjemmeside

Men enten har de skraldet den totalt for alt hvad der hedder unødvendige programmer/services eller også må den da køre ulideligt langsomt? Hvad er din oplevelse jrp?
Gravatar #7 - cazotaro
19. jul. 2008 13:59
Kan den... Crys...s ?

...

..

kek.

(sry)
Gravatar #8 - izym
19. jul. 2008 19:04
Ikke at jeg har tænkt mig, at købe den, men den lyder da som et godt stykke hardware til Ubuntu MID Edition.. :)

EDIT: Det var sku da utroligt som jeg pludselig, ikke kunne huske hvad bbcode til link var :D
Gravatar #9 - jrp
19. jul. 2008 23:19
2 skrev:
Hvad skyldes salget?

Salget skyldes at jeg har vundet den i en konkurrence (bevis for dette medfølger naturligvis), og har ikke har noget at bruge den til.
Gravatar #10 - jrp
19. jul. 2008 23:26
6 skrev:
#5: Den kører Vista Business .. se specifikationerne på HTCs hjemmeside

Men enten har de skraldet den totalt for alt hvad der hedder unødvendige programmer/services eller også må den da køre ulideligt langsomt? Hvad er din oplevelse jrp?

Jeg kan dårligt udtale míg om performance på den, da jeg knap nok har prøvet at bruge den. Jeg startede den lige op da jeg modtog den, og har kun lige prøvet at "zappe" lidt rundt i vista for første gang :) Jeg vil ikke bruge den, da jeg gerne vil have at den er "ren", til en eventuel køber, den har end ikke været på nettet.
Men min oplevelse af Vista, synes jeg ud fra dette var ok, selv Aero syntes med mine øjne, at fungere som det skal.
Gravatar #11 - masterhoier
27. jul. 2008 07:04
Jeg er interesseret iden hvis den ikke er solgt.. Men jeg vil gerne se nogle billeder af den. Kan du sende nogen??
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login