mboost-dp1
S: Htc diamond (ny 2 risser!)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sælger min htc diamond da jeg ikke kan bruge den til noget den er lige som alle de andre..
Der et alt det normale med til den som standard vil gerne bytte til en anden telefon + penge oveni i hvis der :)
Men telefoner HELT ny så sælger den for 3000 kr rimeligt billigt når man tænker på den koster 4000 kr ny.. :)
Og de risser er ikke til at se + jeg har en lille taske til.. den er meget god at have :)
Her er lidt info om den :)
http://www.htc.com/dk/product.aspx?id=46412
Der et alt det normale med til den som standard vil gerne bytte til en anden telefon + penge oveni i hvis der :)
Men telefoner HELT ny så sælger den for 3000 kr rimeligt billigt når man tænker på den koster 4000 kr ny.. :)
Og de risser er ikke til at se + jeg har en lille taske til.. den er meget god at have :)
hvis du ikke vil byde lad venligsr vær med at skrive du kunne sige:
Den koster det og det der. så jeg vil give (pris) mangler du ikke en så spild ikke tiden her.. tak jeg prøver ikke være ubehøvlet skal bare af med den..
Den koster det og det der. så jeg vil give (pris) mangler du ikke en så spild ikke tiden her.. tak jeg prøver ikke være ubehøvlet skal bare af med den..
Retter lige i det...
Vær venlig ikke at komme med kritik prøver bare og sælge den.. tak i kan kontake mig på [email protected] eller 23312060Secreth (1) skrev:Sælger min htc diamond da jeg ikke kan bruge den til noget den er lige som alle de andre..
Men telefoner HELT ny så sælger den for 2800 kr rimeligt billigt når man tænker på den koster 3000 kr ny.. :)
Hmm desværre nej det var en gave fra min far så har ingenting men kan sige jeg har fødselsdag d 8 juni.. Desværre
Nu bliver du sikkert muggen over at jeg skriver i din tråd, uden at have interesse for produktet du ønsker at sælge, men so be it.
Du forsøger at sælge et produkt for 2800, som fra ny koster lige under 3000... Uden kvittering og med 2 ridser (uanset hvor tydelige, eller utydelige, de er)... Kan du se hvor jeg vil hen?
Dette er ikke for at skræmme købere væk (for der er ikke nogen der ikke vil betale de ekstra <200 kroner for en kvittering og en garanti), dette er for at hjælpe dig til at se at du nok skal betydeligt længere ned i pris, hvis du vil have en chance for at sælge din vare.
Du forsøger at sælge et produkt for 2800, som fra ny koster lige under 3000... Uden kvittering og med 2 ridser (uanset hvor tydelige, eller utydelige, de er)... Kan du se hvor jeg vil hen?
Dette er ikke for at skræmme købere væk (for der er ikke nogen der ikke vil betale de ekstra <200 kroner for en kvittering og en garanti), dette er for at hjælpe dig til at se at du nok skal betydeligt længere ned i pris, hvis du vil have en chance for at sælge din vare.
Ja men går ikke under 2000 kr den er ny..
Jeg afslutter tråden da det ikke er muligt at sælge noget når der kun komme kritik -.-
Jeg afslutter tråden da det ikke er muligt at sælge noget når der kun komme kritik -.-
Du kan jo ikke forvente, at få nærmest nypris for en telefon som sandsynligvis kunne være stjålet og som endda har 2 ridser (hvis de ikke kan ses, så er de der vel heller ikke?).
Vil godt hæve mit bud til 500 kr.
Vil godt hæve mit bud til 500 kr.
De er utydelig man ligge ikke mærke til dem.. den er ikke stjålet har den originale inpakning til den.. 2000 kr er ikke ny pris..
500 kr er alt for lidt..
500 kr er alt for lidt..
Kritik er jo ikke dårligt. Hvad tror du selv? At sitet her er fyldt med folk, som vil gøre alt for at irritere dig?
Kritikken er jo konstruktiv, hvis ingen pointerer at din pris er urealistisk, samt spørger ind til ting købere normalt er interesseret i, så står tråden sandsynligvis uberørt hen, og du ender ikke med at sælge noget.
Kritikken er jo konstruktiv, hvis ingen pointerer at din pris er urealistisk, samt spørger ind til ting købere normalt er interesseret i, så står tråden sandsynligvis uberørt hen, og du ender ikke med at sælge noget.
Om du har den originale indpakning eller ej, beviser jo absolut ikke noget?
Men du kan jo vælge at få 500 kr eller ingen ting for den...
Men du kan jo vælge at få 500 kr eller ingen ting for den...
#17 Ja det kunne du da godt gøre... er i princippet ligeglad, da jeg ikke er fortaler for at man ikke opfører sig ordentligt på newz.dk, endda når man prøver at sælge noget til ublu overpris, hvor der endda ikke er dokumentation for, at genstanden ikke er stjålet.
Så smut du bare over til de andre idioter på mobildebat.dk...
Så smut du bare over til de andre idioter på mobildebat.dk...
#18:
Høhø, ja på mobildebat kan han da helt sikkert sælge den til nær ny pris, og uden kvit og med ridser selvfølgelig :)
#19:
Jeg nævnte at nyprisen pga. du lyver/ikke var bekendt med den reelle nypris. Jeg har ikke tænkt mig at byde på den, men når du skriver noget som er forkert, så kommer du heller ikke langt herinde eller andre debatsteder på nettet. Hvis du skal have en høj pris for telefonen, så skal du nok over på QXL eller dba, men du får næppe 2000kr for den når der mangler en kvittering. Find kvitteringen, så kan du måske nærme dig det.
Held og lykke med det
Høhø, ja på mobildebat kan han da helt sikkert sælge den til nær ny pris, og uden kvit og med ridser selvfølgelig :)
#19:
Jeg nævnte at nyprisen pga. du lyver/ikke var bekendt med den reelle nypris. Jeg har ikke tænkt mig at byde på den, men når du skriver noget som er forkert, så kommer du heller ikke langt herinde eller andre debatsteder på nettet. Hvis du skal have en høj pris for telefonen, så skal du nok over på QXL eller dba, men du får næppe 2000kr for den når der mangler en kvittering. Find kvitteringen, så kan du måske nærme dig det.
Held og lykke med det
Tjek lige denne tråd: http://newz.dk/forum/koeb-salg/stationaer-til-salg...
S: skrabelod (ny 2 risser!)
Sælger min skrabelod da jeg ikke kan bruge den til noget den er lige som alle de andre..
Der et alt det normale med til den som standard vil gerne bytte til en anden skrabelod + penge oveni i hvis der :)
Men skrabeloder HELT ny så sælger den for 12 kr rimeligt billigt når man tænker på den koster 15 kr ny.. :)
http://www.danskespil.dk/
Sælger min skrabelod da jeg ikke kan bruge den til noget den er lige som alle de andre..
Der et alt det normale med til den som standard vil gerne bytte til en anden skrabelod + penge oveni i hvis der :)
Men skrabeloder HELT ny så sælger den for 12 kr rimeligt billigt når man tænker på den koster 15 kr ny.. :)
http://www.danskespil.dk/
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.