mboost-dp1
S: Gamer PC
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Ja, så er jeg gået over til Mac, og min ellers fede PC står bare og blomstre, så kom med et bud på følgende vilddyr.
Skærm : 24" iiyama 2ms HDMI (mat sort) med hejse funktion og pivot.
PSU : Thermaltake 750W ToughPower
CPU : Core 2 Extreme QX6850 8 MB
CPU Cooler : Scythe Ninja Plus
Cardreader : Digitus Black 11-in-1
MOBO : GigaByte GA-N650SLI
GFX : 2 x Nvidia GF 8600GTS 512MB i SLI
RAM : 4GB DDR2-800 Corsair CL5 XMS2
Højt. : JBL Creature Anodized Red
Mus : Logitech MX Laser Mouse Cordless with recharger bay
Keyb : Std. Dell Black USB Wired
HDD : 500GB Samsung Fluid SATA
DVD : Samsung Sata DVD-RW Black
Case : Antec Performance One P180-EU
Det er ikke en gammel dame, så kom med et realistisk bud, og bemærk CPU'en.
Kan afhentes og ses i funktion m.m. i Farum Midtpunkt
Skærm : 24" iiyama 2ms HDMI (mat sort) med hejse funktion og pivot.
PSU : Thermaltake 750W ToughPower
CPU : Core 2 Extreme QX6850 8 MB
CPU Cooler : Scythe Ninja Plus
Cardreader : Digitus Black 11-in-1
MOBO : GigaByte GA-N650SLI
GFX : 2 x Nvidia GF 8600GTS 512MB i SLI
RAM : 4GB DDR2-800 Corsair CL5 XMS2
Højt. : JBL Creature Anodized Red
Mus : Logitech MX Laser Mouse Cordless with recharger bay
Keyb : Std. Dell Black USB Wired
HDD : 500GB Samsung Fluid SATA
DVD : Samsung Sata DVD-RW Black
Case : Antec Performance One P180-EU
Det er ikke en gammel dame, så kom med et realistisk bud, og bemærk CPU'en.
Kan afhentes og ses i funktion m.m. i Farum Midtpunkt
http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?acti...
Der er masser af garanti mv. tilbage så 2000kr men den er ret uhandy at sende, så det ville være smart om du kunne komme og hente den.
pm mig evt.
Der er masser af garanti mv. tilbage så 2000kr men den er ret uhandy at sende, så det ville være smart om du kunne komme og hente den.
pm mig evt.
ved godt det sikkert er en kvalitetsskærm den du sælger, men det betyder ikke så meget for mig. Inde på edbpriser koster den billigste (som jeg havde overvejet) 2000,- så vi skal under det for at det bliver en fidus for mig
Ja, den er af meget høj kvalitet, og 2000kr er en rigtigt god pris for den da den er så god som ny og med langt over et års garanti tilbage. Så der kan ikke blive tale om en lavere pris.
Men du må da meget gerne sende et link til den 24" skærm som koster 2000kr, for det kan jeg dælme ikke finde.
Men da jeg godt kan lide ost, så kan du få den for 1950kr hvis du kommer og henter den personligt.
Men du må da meget gerne sende et link til den 24" skærm som koster 2000kr, for det kan jeg dælme ikke finde.
Men da jeg godt kan lide ost, så kan du få den for 1950kr hvis du kommer og henter den personligt.
okay jeg kommer altid til at overdrive :/ den koster 2055,-
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=409...
Det skal da lige overvejes (: kan du ikke lige måle hvor bred den er? har nemlig ikke så meget plads mellem to skuffe ting på mit skrivebord ;D
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=409...
Det skal da lige overvejes (: kan du ikke lige måle hvor bred den er? har nemlig ikke så meget plads mellem to skuffe ting på mit skrivebord ;D
Vi kan lave en Deal:
Hvis du ikke kan få den solgt ellers, vil jeg købe den for 1500,- (no more no less) den 30/31 i næste måned hvor jeg skal til københavn (bor i Jylland). Så kan jeg komme forbi og lige se den i Action.
Tager nok min far med hvis det blir til noget da jeg er 14 og ligesom ikke heeelt har kørekort endnu (:
Hvad siger du til det?
Hvis du ikke kan få den solgt ellers, vil jeg købe den for 1500,- (no more no less) den 30/31 i næste måned hvor jeg skal til københavn (bor i Jylland). Så kan jeg komme forbi og lige se den i Action.
Tager nok min far med hvis det blir til noget da jeg er 14 og ligesom ikke heeelt har kørekort endnu (:
Hvad siger du til det?
Hehe.. Altså for 1500kr så er den solgt på null komma fem til en hvilken som helst af mine venner, så der vil jeg lige spare dig turen.
Desuden så tør jeg slet ikke handle med en jyde i eget hus, det går altid ud over mit profit, i er alt for gode til at prutte, og jeg har ikke nok jydske gener i mig til at modstå den kraft *g*.
Desuden så tør jeg slet ikke handle med en jyde i eget hus, det går altid ud over mit profit, i er alt for gode til at prutte, og jeg har ikke nok jydske gener i mig til at modstå den kraft *g*.
na okay(: ja vi jyder har jo altid været de bedste(razist). ja du kan desværre nok nemt faa den solgt andet steds, men ellers saa send mig en Pm ;D
#12: Ligesom en bil er en PC en forfærdelig investering. Den første kilometer (eller de første 1024 bits) du kører (processerer) de dyreste nogensinde. Jeg ville ikke regne med så høj en pris. Men det er mig!
Nogle vil sikkert gerne byde så meget for så fin en PC. Men ikke mig. :-)
Nogle vil sikkert gerne byde så meget for så fin en PC. Men ikke mig. :-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.