mboost-dp1

S: GameCube m/spil og tilbehør

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
7. maj 2008 10:54
Hej,

Har en fuldkommen velfungerende og super fed GameCube til salg!

Og der er meget tilbehør med, som selvfølgelig alt sammen er velholdt og originalt:
[list]
[li]5 originale og velholdte spil (se længere nede)[/li]
[li]2 originale controllere[/li]
[li]Alle kabler[/li]
[li]2 originale memorycards[/li]
[/list]

De fem spil er:
[list]
[li]Mario Party 4[/li]
[li]Star Fox Adventures[/li]
[li]Splinter Cell[/li]
[li]SSX3 (snowboard spil)[/li]
[li]Batman: Dark Tomorrow[/li]
[/list]

Hvor kan den så hentes?
Som sædvanlig er jeg jo bosiddende i Køge, Holbæk og Dalby, men denne gang kan den også afhentes i Bjæverskov (trommehvirvel!).
Det kan selvfølgelig også sendes med GLS, og vi kan også mødes i en mørk gyde og handle ;- )

Prisen for hele denne herlighed er kort og godt 750 kr! Hvilket jo er uhørt billigt i forhold hvor meget tilbehør der er med, hvor mange spil der er med og hvor velholdt maskine og tilbehør er!

Kvitteringen er desværre blevet væk, det samme er kassen til konsol og controllere. Alle cases følger med til spil.

Kontakt kan laves ved at skrive i denne tråd eller skrive en PB. Du kan dog også skrive til [email protected] eller til 21 95 57 95.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
8. maj 2008 08:30
Stadig til salg....
Gravatar #3 - vandfarve
8. maj 2008 15:38
#2 Jeg er stadig ikke interesseret, men ellers tak for notitsen... :P
Gravatar #4 - Norrah
8. maj 2008 17:45
Du tabte mig ved Bjæverskov...
Gravatar #5 - Barkane
8. maj 2008 17:53
I newz-mennesker er de værste :) I gør alting sjovt :D
Gravatar #6 - MiniatureZeus
8. maj 2008 18:02
#4 Og der er sgu ikke nogen i Bjæverskov som gider samle dig op! Øv! Så du ender nok dine dage med at få kræft af alle de gamle jernbanesveller der ligger derude, og som er kanon forurenet!

Shit happends...
Gravatar #7 - Azuria
8. maj 2008 18:09
#6 Sådan nogen har jeg faktisk helt tilfældigvis hvis du står og mangler flere? :)
Gravatar #8 - MiniatureZeus
8. maj 2008 18:22
#7 Har du stjålet dem fra en børnehave? Ellers har det ikke relevans, det de mest giftige blev brugt til sandkasser i børnehaverne :P
Gravatar #9 - Azuria
8. maj 2008 18:26
#8 Nej, de fulgte sgu med huset... Skal bare have taget mig sammen til at smide dem ud...
Eller.. Jeg inviterer sgu jer alle på snobrød.. hvad siger i gutter? :D

Og hvis jeg lyder sindsyg... Jeg har stået tæt på en royal idag.. de smitter :-/
Gravatar #10 - buch
8. maj 2008 18:38
Du kan da bare lave et grill party, de må kunne brænde sådan nogen. Ellers skal de bare vædes lidt i benzin en halv time...
Gravatar #11 - vandfarve
8. maj 2008 19:01
#MZ

Er der privatgaranti med? Og hvor har du stjålet købt den henne?
Gravatar #12 - gentox
8. maj 2008 19:07
Royal Export kan også smage rigtigt godt, især hvis der er mange :)
Gravatar #13 - MiniatureZeus
8. maj 2008 19:21
Der er 110 % privat garanti med mod at den ikke går i stykker så længe den står uberørt og fri for støv, vand, varme, stråling, fugt, affald, kulde og så videre :P

Den er stjålet hos en veninde, som jeg sælger den for. Den er vidst nok købt brugt, men er ikke helt sikker.
Gravatar #14 - Svindleren
9. maj 2008 10:03
BUSTED !! EN VENINDE !!!! det vart din før HVA HVA VHAVAH ?
Gravatar #15 - Norrah
9. maj 2008 15:53
#14 lolsår... Derz pwnede du hamz for vildtz..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login