mboost-dp1

S: Core2Duo 2.4 ghz (e6600)

Gå til bund
Gravatar #1 - fjols
8. aug. 2008 19:45
Sælger min Core 2 Duo 2.4 ghz cpu pga. jeg har købt en e8500.
Den er boxed med original køler og har den originale emballage.
Virker 100% perfekt.

Sælges til hbo. 300
Gravatar #2 - Bachy
8. aug. 2008 23:47
ahh ... ku man lokke lidt flere informationer ud af dig, hedder Cpuen ikke et eller andet, altså udover at det er en Core2Duo :)

Anyway, hvor gammel er den, er der køler med, er der reklamtions ret på den, har du kvitt, har du haft den overclocket osv :)

Svar på bare nogle af mine spørgsmål, og du er tæt på 95% chance for at vi slår en hurtig handel af :)
Gravatar #3 - Simm
9. aug. 2008 02:20
#2: Der står e6600 i emnebjælken ;)
Gravatar #4 - Bornslippy
9. aug. 2008 07:48
2 skrev:
er der køler med
1 skrev:
Gravatar #5 - Bachy
9. aug. 2008 10:17
3 skrev:
#2: Der står e6600 i emnebjælken ;)

og

4 skrev:
1 skrev:

Ser ud til jeg skal tage på aftenskole og få opfrisket mine læsekundskaber , eller blot lade være med at læse Newz efter kidnat :)

Prøv lige at smide mig en besked, så finder vi lige ud af noget.
Gravatar #6 - fjols
9. aug. 2008 22:34
Synes bestemt jeg fik skrevet at den aldrig har været overclocket. Den er omkring et år gammel, men jeg har haft min nye cpu i nogen måneder.
Jeg har næppe kvitteringen længere, men kigger lige.
Gravatar #7 - Bachy
10. aug. 2008 19:38
Nok kniber det tilsyneladende med at læse newz.dk midt om natten, men så vidt jeg dog kan tyde de tegn du har lavet i indlæg#1, så stod der ikke noget om overclockning hehe :)

Men skidt med det, jeg synes vi skal se om vi ikek kan finde ud af en deal :)
Gravatar #8 - fjols
10. aug. 2008 19:47
Jeg har skam smidt dig en besked, så nu må du give et bud :)
Gravatar #9 - Bachy
10. aug. 2008 19:50
300,- og etellerandet i fragt, hvad mand nu evt kan finde ud af :)
Gravatar #10 - fjols
11. aug. 2008 13:34
Jeg har ikke fået noget svar tilbage fra Bachy på min interne besked, så CPU'en er altså stadig til salg.
Gravatar #11 - Bachy
11. aug. 2008 13:59
Hov hov unge mand .. Har du travlt ? ;)

Helt bortset fra det, så skal jeg da gerne give dig svar på tiltale. For god ordens skyld vil jeg skrive det herude, isetdet for at gøre det i en privat besked, således kan du jo se om der pludselig er nogen der overbyder mig :)

Hvis du lige finder ud af hvormeget cpu + køler vejer, og du har en fornuftig måde at pakke skidtet ned på.så skal jeg finde ud af hvad det vil koste i fragt :)
Gravatar #12 - fjols
11. aug. 2008 16:47
Overhovedet ikke, troede bare du havde mistet interessen efter ikke at have fået svar på 2 beskeder over 2 dage :)

Jeg pakker den bare ned i den originale indpakning hvis det er muligt. Ellers må jeg vel have gang i noget bobbelplast, men vægten finder jeg først ud af nede på posthuset.
Eller hvis du bor tæt på Bjerringbro kan vi jo også bare mødes :)
Gravatar #13 - MC-ANCO
11. aug. 2008 17:32
hey er intressert :D send mig en besked :D
Gravatar #14 - MC-ANCO
11. aug. 2008 21:23
errrrrrrrrr det solllllgt ? vil gerne køøøøb
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login