mboost-dp1
S: Computer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej
Jeg har en computer til salg med følgende specs:
Processor køler : Arctic Cooling Alpine 7 S-775
Harddisk : 80 GB maxtor 7200 rpm SATA2
Strømforsyning : 500W Antec Smartpower 2.0
Processor : Intel Core Duo E6600 2.4GHz 4MB S-775
Kabinet : Colors-IT L
Bundkort : ASUS P5W DH Deluxe I975X S-775
Ram : 2GB DDR2 PC6400 800MHz Corsair
Grafikkort : 320MB BFG GeF 8800GTS GDDR3 PCI-E
Drev: 18x LG DVD/RW Dual Layer Sort
Computeren blev købt 21-05-2008 og har ikke været brugt særlig meget siden, den fungere perfekt og ser ud som ny.
Garantibevis medfølger selvfølgelig..
Kan evt. også så splitte computeren op hvis man er interesseret i enkelt dele. Men jeg har hele computeren på en kvittering/garantibevis.
Den befinder sig i København.
smid et bud.
Jeg har en computer til salg med følgende specs:
Processor køler : Arctic Cooling Alpine 7 S-775
Harddisk : 80 GB maxtor 7200 rpm SATA2
Strømforsyning : 500W Antec Smartpower 2.0
Processor : Intel Core Duo E6600 2.4GHz 4MB S-775
Kabinet : Colors-IT L
Bundkort : ASUS P5W DH Deluxe I975X S-775
Ram : 2GB DDR2 PC6400 800MHz Corsair
Grafikkort : 320MB BFG GeF 8800GTS GDDR3 PCI-E
Drev: 18x LG DVD/RW Dual Layer Sort
Computeren blev købt 21-05-2008 og har ikke været brugt særlig meget siden, den fungere perfekt og ser ud som ny.
Garantibevis medfølger selvfølgelig..
Kan evt. også så splitte computeren op hvis man er interesseret i enkelt dele. Men jeg har hele computeren på en kvittering/garantibevis.
Den befinder sig i København.
smid et bud.
En bruger i denne tråd skal faktisk til at købe en ny computer, så du kan enten prøve at sælge ham den hele eller nogle af delene. Han er i hvert fald interesseret i dit GFX, og mon ikke også du kan få afsat din CPU, Mobo, PSU og ram, hvis du tilbyder ham en ordentlig pris?
En bruger i denne tråd skal faktisk til at købe en ny computer, så du kan enten prøve at sælge ham den hele eller nogle af delene. Han er i hvert fald interesseret i dit GFX, og mon ikke også du kan få afsat din CPU, Mobo, PSU og ram, hvis du tilbyder ham en ordentlig pris?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.