mboost-dp1

S: Auzentech X-fi prelude 7.1

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
10. sep. 2008 14:40
Købt: 15/11-07

Det er en trist dag, jeg må indse at jeg er nød til at sælge mit elskede lydkort. Den bedste investering jeg nogensinde har lavet til min pc.

Det har aldrig lavet nogen fejl.
Ikke noget som ikke har været pga Vista, og den idiotiske håndtering af lyd. Dette er dog rettet i driverne efterhånden.

Det er købt til 1899,-
Men er på næsten et år faldet til den eksotiske pris af: 1899,-

Grunden til at jeg må sige farvel til denne perle, er at jeg efterhånden er hoppet meget på HD vognen. Og da det kræver HDMI, for at sende DTS-HD MA. Så må jeg acceptere at deres nye Auzen X-Fi HomeTheater 7.1 er et must. Selvom der ikke er meget forskel at hente på de to kort.
Mit er åbenbart henvent til "gamere"???

Derfor sælger jeg mit kort når det andet udkommer.
Hvis prisen ikke er god nok, så beholder jeg det dog selv. Skal nok finde noget det kan lave så.
Gravatar #2 - klh
11. sep. 2008 08:30
Offtopic: Det var dog vildt som det kort holder prisen!

Men held og lykke med salget :)
Gravatar #3 - Norrah
11. sep. 2008 10:31
#2 jo tak, det er lidt et niche produkt, så det er nok ikke så mange købere.. men dem der er, vil elske det.
Gravatar #4 - Norrah
13. sep. 2008 18:13
Prøver lige at bumpe tråden lidt op, men ved jo aldrig.
Gravatar #5 - mvoigt27
13. sep. 2008 20:00
Hvad havde du tænkt dig du skulle have for det.... det er da et nydeligt kort!! Og JA jeg gamer en del...........
Gravatar #6 - Norrah
13. sep. 2008 20:19
#5 Jeg ved faktisk ikke hvor meget værdi det har mistet af at være brugt. Det har jo holdt sin værdi ret godt da de ikke laver mange af dem. Men kom med et bud, hvad synes du er fair?

Kan sige af erfaring at DTS connect er fab til spil, det kræver self at du har nogle højtalere til det. Men det kan heller ikke betale sig at havde sådan et lydkort her uden nogle gode højtalere..
Gravatar #7 - mvoigt27
13. sep. 2008 20:27
har en dyr nad forstærker..... lidt ældre men vilde paradigm højttalere... men er en tusse nok?
Gravatar #8 - Norrah
13. sep. 2008 20:47
havde nok håbet på en 1.300,- Det er trosalt 600,- i nedslag.
Men jeg vil da overveje det.

Der er også lidt tid endnu, kortet kommer først til oktober.
Kontakter lige XS-sound for at hører hvornår de præcis kommer på markedet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login