mboost-dp1
S: Asus Eee 900 hvid
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har købt en eee men kan ikk rigtig vende mig til størrelsen. Den skal derfor sælges. Der medfølger ekstern samsung dvd brænder og computeren er i perfekt stand.
Den er med engelsk tastatur og der kan læses mere om den her:
http://www.trustedreviews.com/notebooks/review/200...
Bemærk det er modellen med 20gb hdd og linux.
HBO: 3000 kr.
Den er med engelsk tastatur og der kan læses mere om den her:
http://www.trustedreviews.com/notebooks/review/200...
Bemærk det er modellen med 20gb hdd og linux.
HBO: 3000 kr.
Har en ASUS W1N Produkt Info
med nyt batteri fra efteråret 2007. Original kasse, taske, drivers, Win XP Pro licens etc.
Du kan i hvert fald ikke klage over størrelsen på denne maskine.
Kunne du være interesseret i en lille byttehandel?
med nyt batteri fra efteråret 2007. Original kasse, taske, drivers, Win XP Pro licens etc.
Du kan i hvert fald ikke klage over størrelsen på denne maskine.
Kunne du være interesseret i en lille byttehandel?
De burde være opsummeret i produkt linket.
Maskinen er ikke ny, jeg købte den fra ny af - men det er nogle år siden.
For tiden kører jeg Ubuntu på den, og bruger den primært til software udvikling (Java). Maskinen trækker fint World of Warcraft (ja, jeg ved godt at det ikke siger ret meget).
Mener det er en 2.0Ghz Centrino (1. generation), 1GB Ram, 100 GB HDD, Gfx er et Radeon 9700 Mobile. Der er indbygget TV-tuner, kortlæser, IR, 54 MBit Wifi, 1GBit LAN. Firewire, TV out. Skærmen går op til 1680x1500 (15.4").
Det er absolut ikke et kræftværk af en maskine, og bør under ingen omstændigheder betragtes som en gamer maskine (med mindre man antager knap så nye spil).
Den burde dog kunne dække basale behov. Jeg er bare træt af størrelsen på den (15.4" er for stort til mig).
Maskinen er ikke ny, jeg købte den fra ny af - men det er nogle år siden.
For tiden kører jeg Ubuntu på den, og bruger den primært til software udvikling (Java). Maskinen trækker fint World of Warcraft (ja, jeg ved godt at det ikke siger ret meget).
Mener det er en 2.0Ghz Centrino (1. generation), 1GB Ram, 100 GB HDD, Gfx er et Radeon 9700 Mobile. Der er indbygget TV-tuner, kortlæser, IR, 54 MBit Wifi, 1GBit LAN. Firewire, TV out. Skærmen går op til 1680x1500 (15.4").
Det er absolut ikke et kræftværk af en maskine, og bør under ingen omstændigheder betragtes som en gamer maskine (med mindre man antager knap så nye spil).
Den burde dog kunne dække basale behov. Jeg er bare træt af størrelsen på den (15.4" er for stort til mig).
Jeg er meget interesseret!
Har den dansk tastatur?
Hvilken farve er den?
Hvor længe siden er det du har købt den?
Er der mulighed for at jeg kan komme og kigge på den?
Har den dansk tastatur?
Hvilken farve er den?
Hvor længe siden er det du har købt den?
Er der mulighed for at jeg kan komme og kigge på den?
Hej
Vil gerne købe den for 3000, smid en mail eller besked med dit tlf nummer så kan vi snakkes ved..
Vil gerne købe den for 3000, smid en mail eller besked med dit tlf nummer så kan vi snakkes ved..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.