mboost-dp1
S: Acer Ferrari 5000
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har besluttet mig for at købe en Sony Vaio istedet for min aldrende Acer Ferrari 5005WLHi. Computeren er fra D. 5 December 2006 og kører egentlig udemærket. Bundkortet blev skiftet for fire månedes tid siden grundet en spildt cola, samtidigt blev tastaturet skiftet dog viste det sig at det nye tastatur var defekt ved ankomst.
Jeg har aldrig fået gjort noget ved det da jeg sidder med et usb tastatur koblet til den. Et nyt tastatur kan købes her: http://www.zandparts.com/acer/index.php?cPath=561_...
Specifikationer:
• AMD Turion 64 X2 mobilteknologi TL-60 / 2 GHz ( Dual-Core )
• 15.4" TFT aktiv matriks 1680 x 1050 ( WSXGA+ ) - 24-bit (16,7 millioner farver)
• 2 GB DDR II SDRAM ( 2 x 1 GB )
• 160 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm
• ATI Mobility Radeon X1600 - 256 MB
• 8xDVD-RW Dual DL (DVD-brænder)
• 5xUSB2.0, Firewire
• Express card, 8in1 Cardreader
• Microsoft Windows Vista Ultimate
Nyprisen ligger lige pt på omkring 9000 kr. Kvittering kan fremfindes hvis den ønskes. Jeg har ingen idé om hvad sådan en skal koste så smid et bud hvis du er interesseret!
Jeg har aldrig fået gjort noget ved det da jeg sidder med et usb tastatur koblet til den. Et nyt tastatur kan købes her: http://www.zandparts.com/acer/index.php?cPath=561_...
Specifikationer:
• AMD Turion 64 X2 mobilteknologi TL-60 / 2 GHz ( Dual-Core )
• 15.4" TFT aktiv matriks 1680 x 1050 ( WSXGA+ ) - 24-bit (16,7 millioner farver)
• 2 GB DDR II SDRAM ( 2 x 1 GB )
• 160 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm
• ATI Mobility Radeon X1600 - 256 MB
• 8xDVD-RW Dual DL (DVD-brænder)
• 5xUSB2.0, Firewire
• Express card, 8in1 Cardreader
• Microsoft Windows Vista Ultimate
Nyprisen ligger lige pt på omkring 9000 kr. Kvittering kan fremfindes hvis den ønskes. Jeg har ingen idé om hvad sådan en skal koste så smid et bud hvis du er interesseret!
Efter en lille snak med en ven er jeg blevet enig med mig selv om at jeg ikke sælger den for under 1500 kr :)
noget jeg har glemt at informere om!
der er et dyr der er dødt bag skærmen, en af de der små fesne nogle der altid er der om sommeren :)
der er et dyr der er dødt bag skærmen, en af de der små fesne nogle der altid er der om sommeren :)
#18 Pas fisk træk en konge :), ved bare den er der og den er en smule irriterende!
En jeg gik i klasse med havde en bærbar hvor rammen rundt om skærmen sad løs oppe i højre hjørne, så kunne forestille mig det var det samme her..
Btw 2000,- er sidste bud herfra.
Btw 2000,- er sidste bud herfra.
#23 det hedder et screenshot! Øh...
Det sker jævnt tit, at de der gustne dyr kravler ind mellem skærmen og plastiken/glasset.
Det sker jævnt tit, at de der gustne dyr kravler ind mellem skærmen og plastiken/glasset.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.