mboost-dp1

S: 2 x 1 GB SO-DIMM PC2 - 6400S - 800MHz (Samsung) APPLE

Gå til bund
Gravatar #1 - iphase
16. aug. 2008 10:48
Sprit nye og helt ubrugte, taget fra min ny erhvervede Apple Imac 3Ghz, inden den blev startet for førstegang igår, da jeg skulle have 2x2 GB i den i stedet.

Er opbevaret i den æske de større ram klodser kom i.

Helt specifik står der følgende på klodserne:

1GB 2Rx16 PC2 - 6400S - 666 - 12 - A3

Går stærkt ud fra at de kan bruges til andet end APPLE.

Ny pris på Apple store er omkring 480kr stk.
Så er der nogen der byder en plovmand, kan de afhentes i Farum Midtpunkt.

tlf. 20908448
Gravatar #2 - vandfarve
16. aug. 2008 13:04
#1 De billigste ram går for 150 kroner for 1GB med samme specs som dine, så du skal under 300 kroner for 2GB, før du gider at få nogen til at købe dem.

Jeg købte selv 2GB PC2-5300 for 200 kroner, og der blev jeg næsten slagtet af Newz-community'et, fordi jeg var villig til at betale så mange penge for så lidt.

Det er ikke for at ødelægge dit salg. Jeg skriver dette indlæg i forsøget på at give dig den højst mulige pris, da den eneste måde at få blokkene solgt er ved at sætte prisen ned.
Gravatar #3 - iphase
17. aug. 2008 08:39
Fair nok.

Så tror jeg egentligt bare jeg går tilbage til fona og forlanger fuld ny pris for dem, for jeg bestilte en iMac med 4GB Ram i, ikke ved siden af.
Gravatar #4 - noramskull
17. aug. 2008 09:56

Pjat, det er da autentiske apple ram, der skal da nok være en eller anden dum fanboi herinde som er villig til at byde mere :D
Gravatar #5 - iphase
22. aug. 2008 12:12
Nåh.. jeg har besluttet mig for at hvem end der vil, kan købe disse ram for 300kr..
Så PM mig hvis man er intresseret, for ja det er ægte Apple RAM, og de koster jo ikke så lidt, så det må siges at være en fair pris.
Gravatar #6 - izym
24. aug. 2008 21:27
#5 Det er da fuldstændig ligemeget om det er Apple RAM eller ej, man får jo ikke et bedre produkt.
Gravatar #7 - Magten
24. aug. 2008 21:53
Er det ikke mere Samsung RAM, som Apple har betalt for at få deres navn på? :)

Skal dog ikke gøre mig klog på hvad de skal koste.. Folk har det jo med at kaste flere penge efter ting der er sat en Apple sticker på..
Gravatar #8 - iphase
25. aug. 2008 10:39

Det er samme pris som billig ram af samme type koster. så hvad er problemet?

Desuden hvis man har en apple, og putter noget ikek apple i den, så er det sikkert et brud på noget Applecare protection plan, eller noget.

I any case, I gotz theze RAMz, and I don't needz them, u wanna buy or nut?

Jo det er samsung ram.
Gravatar #9 - izym
25. aug. 2008 14:21
#8 Hvis de sad i din ny erhvervede iMac, er der vel ikke garanti på. Og jeg kan altså ikke se hvorfor det skulle være brud på AppleCare, men man ved alligevel aldrig helt med Apple (eller mange andre producenter for den sags skyld), så lidt ret har du da der.
Gravatar #10 - iphase
26. aug. 2008 12:43
"Big corporations are bitches most of the time, thats why they make so much money"
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login