mboost-dp1
S: 2 x 1 GB SO-DIMM PC2 - 6400S - 800MHz (Samsung) APPLE
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sprit nye og helt ubrugte, taget fra min ny erhvervede Apple Imac 3Ghz, inden den blev startet for førstegang igår, da jeg skulle have 2x2 GB i den i stedet.
Er opbevaret i den æske de større ram klodser kom i.
Helt specifik står der følgende på klodserne:
1GB 2Rx16 PC2 - 6400S - 666 - 12 - A3
Går stærkt ud fra at de kan bruges til andet end APPLE.
Ny pris på Apple store er omkring 480kr stk.
Så er der nogen der byder en plovmand, kan de afhentes i Farum Midtpunkt.
tlf. 20908448
Er opbevaret i den æske de større ram klodser kom i.
Helt specifik står der følgende på klodserne:
1GB 2Rx16 PC2 - 6400S - 666 - 12 - A3
Går stærkt ud fra at de kan bruges til andet end APPLE.
Ny pris på Apple store er omkring 480kr stk.
Så er der nogen der byder en plovmand, kan de afhentes i Farum Midtpunkt.
tlf. 20908448
#1 De billigste ram går for 150 kroner for 1GB med samme specs som dine, så du skal under 300 kroner for 2GB, før du gider at få nogen til at købe dem.
Jeg købte selv 2GB PC2-5300 for 200 kroner, og der blev jeg næsten slagtet af Newz-community'et, fordi jeg var villig til at betale så mange penge for så lidt.
Det er ikke for at ødelægge dit salg. Jeg skriver dette indlæg i forsøget på at give dig den højst mulige pris, da den eneste måde at få blokkene solgt er ved at sætte prisen ned.
Jeg købte selv 2GB PC2-5300 for 200 kroner, og der blev jeg næsten slagtet af Newz-community'et, fordi jeg var villig til at betale så mange penge for så lidt.
Det er ikke for at ødelægge dit salg. Jeg skriver dette indlæg i forsøget på at give dig den højst mulige pris, da den eneste måde at få blokkene solgt er ved at sætte prisen ned.
Pjat, det er da autentiske apple ram, der skal da nok være en eller anden dum fanboi herinde som er villig til at byde mere :D
Pjat, det er da autentiske apple ram, der skal da nok være en eller anden dum fanboi herinde som er villig til at byde mere :D
Det er samme pris som billig ram af samme type koster. så hvad er problemet?
Desuden hvis man har en apple, og putter noget ikek apple i den, så er det sikkert et brud på noget Applecare protection plan, eller noget.
I any case, I gotz theze RAMz, and I don't needz them, u wanna buy or nut?
Jo det er samsung ram.
Det er samme pris som billig ram af samme type koster. så hvad er problemet?
Desuden hvis man har en apple, og putter noget ikek apple i den, så er det sikkert et brud på noget Applecare protection plan, eller noget.
I any case, I gotz theze RAMz, and I don't needz them, u wanna buy or nut?
Jo det er samsung ram.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.