mboost-dp1
poker programmer!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
nu kan du købe poker programmer så du forøjer din chance ved pokerbordene.
eller du kan faktisk downloade dem helt gratis
de virker for mig og min vinderchance er blevet mange gange større.
prøv at se mere på nettjent.com
eller du kan faktisk downloade dem helt gratis
de virker for mig og min vinderchance er blevet mange gange større.
prøv at se mere på nettjent.com
#1 What ever you say champ.. Er ikke helt sikker på hvordan du kan påstå din vinderchance er blevet større? Din chance for at vinde forbliver fuldstændig den samme. Men det kræver jo ligefrem at man kan regne.
Men i dit tilfælde kan man jo alene udlede af det, at programmet nok har en possitiv effekt i dit tilfælde da din sansynligheds-regning ikke er for skarp.
//*Just ignore him and switch to a garlic shampo.
#2 lig det i en pose, sæt ild til det, stil posen på et dørtrin og ring på dørklokken. Så er der en chance** for de er.
** Den kan self blive meget større hvis du henter dette gratis analyse program på, trickfolktilathoppepåditlort.com.
Men i dit tilfælde kan man jo alene udlede af det, at programmet nok har en possitiv effekt i dit tilfælde da din sansynligheds-regning ikke er for skarp.
//*Just ignore him and switch to a garlic shampo.
#2 lig det i en pose, sæt ild til det, stil posen på et dørtrin og ring på dørklokken. Så er der en chance** for de er.
** Den kan self blive meget større hvis du henter dette gratis analyse program på, trickfolktilathoppepåditlort.com.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.