mboost-dp1
Packard Bell, computer + 22 fladskærm+højtaler sælges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Packard Bell , 2, 00 GB Ram, 250 GB, Hej.
Sægler min computer med alt slags tilbehør, da jeg har fået bærbar
System: Microsoft Windows XP pro, Media center Edition, Service pack 2.
Ny Instellert Windows pro
Parkard bell computer, AMD athlon 64 Processor 3.7
,2.00 GB Ram.
Grafikkort GS 7300 - 512 MB , Kan klare alle spil
Der overhovedet intet galt med computeren, slet ingen viruser eller noget, da computeren har (Panda).
Det er en computer til hele familien, og den er kun over et år gammel, købt for 6-7000kr.
Der også en Fujitsu-siemens fladskærm som følger med, det er 22 tommer. rigtigt lækkert, købt for en måned siden til 1900kr. Og også 5.1 højttaller sæt, som også er købt for en måned siden.
Der er Garanti på Fladskærmen.
Computeren kan køre alle spil :D
Jeg er gavmild da jeg hurtigt skal af med det, så 5000kr er min pris her og nu.. super pris.
Spørg endelig, om tilbehøret til computeren, skærmen højttaler, osv..
Byd
pris 5000 kr
Vh.Stefan..
Sægler min computer med alt slags tilbehør, da jeg har fået bærbar
System: Microsoft Windows XP pro, Media center Edition, Service pack 2.
Ny Instellert Windows pro
Parkard bell computer, AMD athlon 64 Processor 3.7
,2.00 GB Ram.
Grafikkort GS 7300 - 512 MB , Kan klare alle spil
Der overhovedet intet galt med computeren, slet ingen viruser eller noget, da computeren har (Panda).
Det er en computer til hele familien, og den er kun over et år gammel, købt for 6-7000kr.
Der også en Fujitsu-siemens fladskærm som følger med, det er 22 tommer. rigtigt lækkert, købt for en måned siden til 1900kr. Og også 5.1 højttaller sæt, som også er købt for en måned siden.
Der er Garanti på Fladskærmen.
Computeren kan køre alle spil :D
Jeg er gavmild da jeg hurtigt skal af med det, så 5000kr er min pris her og nu.. super pris.
Spørg endelig, om tilbehøret til computeren, skærmen højttaler, osv..
Byd
pris 5000 kr
Vh.Stefan..
[url=]http://newz.dk/~mrpantic[/url]
Stefan pantic.
Var det ikke ham der var med i tråden om evisu bukser.
Stefan pantic.
Var det ikke ham der var med i tråden om evisu bukser.
Jo og passer meget godt, da han kun har skrevet i Anels tråde. :)
Specielt i den om de evisu bukser.
Jo og passer meget godt, da han kun har skrevet i Anels tråde. :)
Specielt i den om de evisu bukser.
ja det er ham der evisu bokser der :D jeg lovede ham at jeg ville sætte hans annonce ind på newz.dk fta edbpriser
#1 skrev:Der overhovedet intet galt med computeren, slet ingen viruser eller noget, da computeren har (Panda).
Ja, for vi ved jo at pandaer er imune overfor vira og slet ikke er udrydningstruede.
gad godt vide hvad alle spil indebærer, når de kan trækkes af et GS 7300 512MB.
Så er mit setup helt klart for dyrt, hvis det kan spille ALLE spil!
Så er mit setup helt klart for dyrt, hvis det kan spille ALLE spil!
undskyld ... men vil i ikke være søde og lade være med at altid ødelægge mine annoncer ??
hvis i ikke er intressert i computern så bare gå forbi den uden dumme kommentar ??
og ja på denne annonce sælger jeg denne computer , men det er en af mines venner som hedder pantic
og inde på edbpriser sælger pantic sin computer selv
-------lad være med dumme kommentar------------------------------
jeg var faktisk tæt på at sælge computeren indtil i kom og ødelagde det hele
hvis i ikke er intressert i computern så bare gå forbi den uden dumme kommentar ??
og ja på denne annonce sælger jeg denne computer , men det er en af mines venner som hedder pantic
og inde på edbpriser sælger pantic sin computer selv
-------lad være med dumme kommentar------------------------------
jeg var faktisk tæt på at sælge computeren indtil i kom og ødelagde det hele
og den er kun over et år gammel, købt for 6-7000kr.Så er spørgsmålet jo hvor meget ovet et år gammel den er.
Min gamle p4-spand er også kun over et år gammel. 2 år over et år gammel tror jeg....
undskyld ... men vil i ikke være søde og lade være med at altid ødelægge mine annoncer ??Er det ikke pantics annonce?
Jeg tror sgu ikke det er den ægte anelguso.
Den gamle var meget mere sur og trude med at hans ven(var det cliff han hed?) kom og tæskede folk han åbenbart kendte.
Den gamle var meget mere sur og trude med at hans ven(var det cliff han hed?) kom og tæskede folk han åbenbart kendte.
#17 Måske du skal se indad og tænke over HVORFOR dine annoncer altid bliver ødelagt som du kalder det - du bliver måske overrasket over det du forhåbentlig har fundet ud af.
Jeg har bl.a. tidligere fortalt dig, at hvis du forventer folk skal tage dig seriøst, så må du selv vise, at du er det, men alt hvad du skriver peger i den stik modsatte retning. Jeg kan bl.a. nævne følgende:
Din måde at skrive på
Mangel på specifikationer
Direkte løgn i annoncen, maskinen kan jo ikke køre alle spil
Osv.
Før du indser, at grunden til, at dine annoncer bliver ødelagt er dig selv, før vil folk nok heller ikke overveje at tage dig seriøst.
Men hvad, du forstår det sikkert heller ikke denne gang.
Jeg har bl.a. tidligere fortalt dig, at hvis du forventer folk skal tage dig seriøst, så må du selv vise, at du er det, men alt hvad du skriver peger i den stik modsatte retning. Jeg kan bl.a. nævne følgende:
Din måde at skrive på
Mangel på specifikationer
Direkte løgn i annoncen, maskinen kan jo ikke køre alle spil
Osv.
Før du indser, at grunden til, at dine annoncer bliver ødelagt er dig selv, før vil folk nok heller ikke overveje at tage dig seriøst.
Men hvad, du forstår det sikkert heller ikke denne gang.
Fusk kan du bruge i dine egne tråde min ven
men mit trylde ord siger jeg ikke, for hvis det ikke var hemmeligt ville alle bruge det
men mit trylde ord siger jeg ikke, for hvis det ikke var hemmeligt ville alle bruge det
Absolut.
Nu mangler du bare at blive bedre til at skrive salgsannoncer.
Her tænker jeg ikke på stavefejl da det vel er fair nok når du ikke er dansker.
Nu mangler du bare at blive bedre til at skrive salgsannoncer.
Her tænker jeg ikke på stavefejl da det vel er fair nok når du ikke er dansker.
Helt ærligt så tror jeg ikke det er dine stavefejl der er problemet.
Problemet er nok mere det du f.eks lige har lavet der.
Når man skriver alt med stort så forbinder man det med at være råbende eller truende. Det er ikke smart.
Og når du så sælger ting på steder som newz.dk eller tweakup så lad vær med at lav en salgstale som hvis det var til qxl.
Folk herinde ved hvad tingene er værd og hopper ikke på salgsgøjl
Skriv hvad det er, hvor gammel den er, evt. garanti, specifikationer og en pris. Drop alt det der med det er en super freaky gamer/famillie top of the line pc med psycho GeForce 7300 to the max!!!
Det holder bare ikke.
Problemet er nok mere det du f.eks lige har lavet der.
:- DET ER DESSVÆRE IKKE ALLE DER SYNTES DET
Når man skriver alt med stort så forbinder man det med at være råbende eller truende. Det er ikke smart.
Og når du så sælger ting på steder som newz.dk eller tweakup så lad vær med at lav en salgstale som hvis det var til qxl.
Folk herinde ved hvad tingene er værd og hopper ikke på salgsgøjl
Skriv hvad det er, hvor gammel den er, evt. garanti, specifikationer og en pris. Drop alt det der med det er en super freaky gamer/famillie top of the line pc med psycho GeForce 7300 to the max!!!
Det holder bare ikke.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.