mboost-dp1
Ønskes: micro -> mini SD adapter
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
tjah skal alligevel til byen (og posthuset) tirsdag, så for 30 kr kan jeg da smide en afsted, har faktisk smidt det micro sd kort væk der fulgte med såe..
dude1992 @ gmail . com
dude1992 @ gmail . com
Tak for buddet, men 30 kr? Det er jo ikke særlig gratis+fragt-agtigt
Specielt ikke når jeg kan få et 512MB kort fra midt-data til 39 kr inkl fragt
Håbede her var nogen med en adapter de alligevel ikke kunne bruge (som dig) som gerne ville sende det for det portoen koster.
Specielt ikke når jeg kan få et 512MB kort fra midt-data til 39 kr inkl fragt
Håbede her var nogen med en adapter de alligevel ikke kunne bruge (som dig) som gerne ville sende det for det portoen koster.
Så er det bestilt ved midt-data i stedet, der røg også lige et billigt HDMI-kabel med til mine forældre .. gratis fragt er jo en god motivator
Havde egentlig ikke behøvet et stort kort, det enste det skal bruges til, er at jeg kan se på mit videokamera om den skruer op for gain - men det kan kun ses i stillbillede-modus, og det kræver et hukommelseskort :/
Havde egentlig ikke behøvet et stort kort, det enste det skal bruges til, er at jeg kan se på mit videokamera om den skruer op for gain - men det kan kun ses i stillbillede-modus, og det kræver et hukommelseskort :/
MicroSD/TransFlash TF Card to Mini SD Card Adapter Var det ikke sådan en du manglede? Fås hvis ikke meget billigere :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.