mboost-dp1
mmoAuction.dk køber alle World of Warcraft 1-60 accounts
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Ønsker du at sælge en mmorpg account og specielt level 1-60 world of warcraft accounts så kontakt mig på [email protected].
Jeg vil allerede nu gøre folk opmærksomme på at vi kun køber accounts med secret Q/A og hvis vi ser en mulighed for at tjene penge ved at levele/geare accounten op.
Har du en anden account som er over level 60 så kan du stadig kontakte os, men forvent ikke at få flere tusinde kroner.
Jeg undskylder den dårlige ordopsætning, men jeg er syg og hopper direkte over i sengen :P
Mange hilsner Ulrik (Umba)
mmoAuction.dk
Jeg vil allerede nu gøre folk opmærksomme på at vi kun køber accounts med secret Q/A og hvis vi ser en mulighed for at tjene penge ved at levele/geare accounten op.
Har du en anden account som er over level 60 så kan du stadig kontakte os, men forvent ikke at få flere tusinde kroner.
Jeg undskylder den dårlige ordopsætning, men jeg er syg og hopper direkte over i sengen :P
Mange hilsner Ulrik (Umba)
mmoAuction.dk
Naar nu vi skal gaa saa meget i dybden med det, saa er det 100% ligemeget hvad du accepterer.
Loven kommer foer _ALLE_ kontrakter og aftaler.
Loven siger du _GERNE_ maa videresaelge dit spil.
Yderligere, der er ret stor juridisk disput om hvorvidt disse "Aftaler" overhovedet gaelder i danmark, hvilket saetter fokus paa et andet problem: Banning.
Det er tvivlsomt om det overhovedet er lovligt at banne folk fra en service de betaler for, saalaenge disse ikke bryder loven.
For slet ikek at tale om at de "regler" du har "accepteret" maaske slet ikke er accepterede alligevel, da "point'n'click" aftaler netop er i disput pt :)
Saa det er ikke "bare" at acceptere EULA'en og bukke sig forover.
Dansk lov kommer altid foerst, og det ER lovligt at videresaelge sit spil.
Tilgengaeld kan du, ved videresalg, ikke saelge din account med, da du ikke ejer denne. Men omvendt, saa skal blizzard lade cd-key'en frigives, medmindre de vil give accounten med.
Saa, det er en lidt mere kompliceret situation.. I praksis er blizzard dog 100% lgieglad med dansk lov :)
Naar nu vi skal gaa saa meget i dybden med det, saa er det 100% ligemeget hvad du accepterer.
Loven kommer foer _ALLE_ kontrakter og aftaler.
Loven siger du _GERNE_ maa videresaelge dit spil.
Yderligere, der er ret stor juridisk disput om hvorvidt disse "Aftaler" overhovedet gaelder i danmark, hvilket saetter fokus paa et andet problem: Banning.
Det er tvivlsomt om det overhovedet er lovligt at banne folk fra en service de betaler for, saalaenge disse ikke bryder loven.
For slet ikek at tale om at de "regler" du har "accepteret" maaske slet ikke er accepterede alligevel, da "point'n'click" aftaler netop er i disput pt :)
Saa det er ikke "bare" at acceptere EULA'en og bukke sig forover.
Dansk lov kommer altid foerst, og det ER lovligt at videresaelge sit spil.
Tilgengaeld kan du, ved videresalg, ikke saelge din account med, da du ikke ejer denne. Men omvendt, saa skal blizzard lade cd-key'en frigives, medmindre de vil give accounten med.
Saa, det er en lidt mere kompliceret situation.. I praksis er blizzard dog 100% lgieglad med dansk lov :)
jeg har ikke sagt noget om man ik må vidresælge sin account men at man kan bliver banned for det da man har accepteret det i blizzards regler da accounten blev lavet..
så ja #7 du kan selvfølgelig godt være ligeglad men det hele.. men jeg syntes nu lige det var relevant at have de regler med her alligevel
jeg har ikke sagt noget om man ik må vidresælge sin account men at man kan bliver banned for det da man har accepteret det i blizzards regler da accounten blev lavet..
så ja #7 du kan selvfølgelig godt være ligeglad men det hele.. men jeg syntes nu lige det var relevant at have de regler med her alligevel
Nu var det bare lidt mere uddybning, og ikek specifikt moentet paa dine udtalelser.
Tilgengaeld kan du udlede af den nuvaerende disput, at det ikke er sikkert det er lovligt for blizzard at banne din account.
Men som sagt, blizzard er 100% ligeglade.
Som jeg skrev:
Hvis de regler du har accepteret er lovstridige, saa gaelder de ikke.
Hvis den juridiske disput om disse aftaler finder frem til at de ikke er bindende, saa er det ikke lovligt at banne din account, da du ikke "juridisk" har accepteret denne mulighed. :)
Du kan ikke videresaelge en kontrakt uden begge parters accept, saa det goer man ikke nej.
I praksis saelger man "spillet" ( ikke mediet, ikke manualen, men din serialkey ) og da blizzard jo binder accounten til din serial, saa er det netop "spillet" der er gaeldende.
Blizzard kan dog til enhver tid laase account'en ved et salg, men rent juridisk skal de saa frigive din serial saa du kan lave en ny account.
I praksis er de dog, som sagt, 100% ligeglade med disse ting.
Nu var det bare lidt mere uddybning, og ikek specifikt moentet paa dine udtalelser.
Tilgengaeld kan du udlede af den nuvaerende disput, at det ikke er sikkert det er lovligt for blizzard at banne din account.
Men som sagt, blizzard er 100% ligeglade.
da man har accepteret det i blizzards regler da accounten blev lavet..
Som jeg skrev:
Hvis de regler du har accepteret er lovstridige, saa gaelder de ikke.
Hvis den juridiske disput om disse aftaler finder frem til at de ikke er bindende, saa er det ikke lovligt at banne din account, da du ikke "juridisk" har accepteret denne mulighed. :)
Du kan ikke videresaelge en kontrakt uden begge parters accept, saa det goer man ikke nej.
I praksis saelger man "spillet" ( ikke mediet, ikke manualen, men din serialkey ) og da blizzard jo binder accounten til din serial, saa er det netop "spillet" der er gaeldende.
Blizzard kan dog til enhver tid laase account'en ved et salg, men rent juridisk skal de saa frigive din serial saa du kan lave en ny account.
I praksis er de dog, som sagt, 100% ligeglade med disse ting.
Det sjove ved at sælge denne slags accounts er at man kan sælge dem så mange gange som man kan finde købere. Efter salg, skriver man blot til Blizzard at ens account er blevet stjålet, hvorefter accountens password bliver resat og sendt til en i den mail addresse man første gang registrerede accounten under.
Køberen kan så bagefter sidde med håret i postkassen, for da Blizzard har forbudt at købe og sælge accounts, kan accounten jo ikke være hans.
Nej, jeg er ikke interesseret i at snyde folk, men nu da alle kan se hvor let det er at blive snydt, så holder det forhåbentlig de fleste fra at prøve lykken med den slags.
Køberen kan så bagefter sidde med håret i postkassen, for da Blizzard har forbudt at købe og sælge accounts, kan accounten jo ikke være hans.
Nej, jeg er ikke interesseret i at snyde folk, men nu da alle kan se hvor let det er at blive snydt, så holder det forhåbentlig de fleste fra at prøve lykken med den slags.
12 skrev:Det sjove ved at sælge denne slags accounts er at man kan sælge dem så mange gange som man kan finde købere. Efter salg, skriver man blot til Blizzard at ens account er blevet stjålet, hvorefter accountens password bliver resat og sendt til en i den mail addresse man første gang registrerede accounten under.
Nu er det nok dumt at blive tiltalt for bedrageri for den slags, selvom det sikkert er sket for væsentligt mindre.
13 skrev:Nu er det nok dumt at blive tiltalt for bedrageri for den slags, selvom det sikkert er sket for væsentligt mindre.
Jeg ville hellere vende den om. Umiddelbart ville jeg gætte på, at køberen (altså den person, der blev bedraget) ikke ville tage sådan en sag op i IRL juridiske system, da chancerne for at vinde sådan en sag må være mildest talt spinkle. Mht. at tage sagen op for Blizzard ville hellere ikke hjælpe noget, da han så tilkendegiver, at han har forbrudt sig mod deres EULA - i værste fald vil sælgeren nok også miste sin konto, men da han allerede har fået pengene, så er det ikke det store tab for ham.
selvom jeg godt nok har nævnt det før, så vil jeg gøre den undtagelse at gentage mig selv.
Køb af wow accounts er ulovligt, i det du køber en ting fra en person der ikke har noget liv. Salg af døde menneskers egendele er ulovligt uden de efterladtes accept. Og ejer er ikke blandt de efterladte.
Så opfør jer pænt.
Køb af wow accounts er ulovligt, i det du køber en ting fra en person der ikke har noget liv. Salg af døde menneskers egendele er ulovligt uden de efterladtes accept. Og ejer er ikke blandt de efterladte.
Så opfør jer pænt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.