mboost-dp1
Magic sell-out, start 1 kr
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Fuldstændigt irrelevant, men stadig vigtigt for mig
Hvorfor bliver jeg ratet som "Irrelevant" af madeinrussia i indlæg #44? Det kan ikke være mere relevant, så dette må være det fjerde dokumenterede eksempel på, at madeinrussia rater ualmindeligt skidt.
(Og yeah, kom så med den "Irrelevant"-stemme, madeinrussia. Fortæl mig, at jeg kan tage fejl...)
Hvorfor bliver jeg ratet som "Irrelevant" af madeinrussia i indlæg #44? Det kan ikke være mere relevant, så dette må være det fjerde dokumenterede eksempel på, at madeinrussia rater ualmindeligt skidt.
(Og yeah, kom så med den "Irrelevant"-stemme, madeinrussia. Fortæl mig, at jeg kan tage fejl...)
Og der kom den igen. Mit indlæg #52 blev lige ratet "Irrelevant".
Sig mig, madeinrussia, er det ikke meget hårdt at være så uintelligent? Det må da kræve lidt anstrengelser i det lange løb...
On-topic:
Mit tilbud står stadig ved magt til dem af jer, der har interesse i kortene, og som ikke har i sinde at brænde dem af.
Sig mig, madeinrussia, er det ikke meget hårdt at være så uintelligent? Det må da kræve lidt anstrengelser i det lange løb...
On-topic:
Mit tilbud står stadig ved magt til dem af jer, der har interesse i kortene, og som ikke har i sinde at brænde dem af.
53 skrev:Min kæreste byder 325 kr.
Hvorfor? Jeg taler blot på hans vegne. Han betaler selv og henter selv kortene, hvis han vinder auktionen. Jeg har som så intet med auktionen at gøre.
Jeg synes faktisk først det er sjovt, når du selv begynder at smide penge i brænd-kortene-puljen, mens din kæreste gennem dig prøver at overbyde puljen...
...og nu hvor jeg alligevel er offtopic, så har jeg længe ville spørge dig...er det en gi du har på det billed, eller bare en hvid bluse og en fjollet kamai?
Stargate - det er jeg ikke, og jeg står gerne ved mit bud på 400,-
Jeg oprettede denne bruger udelukkende for at byde på denne auktion; ja.
Men på det andet punkt må jeg desværre skuffe dig og afvise din lille konspirationsteori..
Jeg oprettede denne bruger udelukkende for at byde på denne auktion; ja.
Men på det andet punkt må jeg desværre skuffe dig og afvise din lille konspirationsteori..
Som sagt - jeg oprettede denne bruger udelukkende for at byde på denne auktion, og eftersom jeg har skrevet privat med Milandt angående antallet af kort var det meget behændigt at ha' ham på vennelisten?
Jeg læste "Martinmo er ven af Milandt", som at vi kendte hinanden irl.. Det var tydeligvis ikke det du mente, og det gør beskyldningen lidt mindre grov..
Forstå min reaktion, da jeg først troede, at det var en beskyldning om bud-snyderi.
Jeg læste "Martinmo er ven af Milandt", som at vi kendte hinanden irl.. Det var tydeligvis ikke det du mente, og det gør beskyldningen lidt mindre grov..
Forstå min reaktion, da jeg først troede, at det var en beskyldning om bud-snyderi.
#70 *sniff* sådan er det også IRL.
Jeg har levet i mange mange år, og har ingen på min venneliste...
Men jeg synes ellers det var en fed teori - man vil presse prisen op, opretter sig, gør sig umage med lige at lave et link mellem de to profiler man nu har - og så begynder man at byde ind.
Linket giver faktisk rigtig meget mening...
Efter at have læst tilpas mange af milandts indlæg, er mit bud, at hvis milandt ville have 300+ for sine kort, så havde han startet denne her tråd, med en mindstepris på...300 bobs...!
Well - that's just a wild guess...!
Jeg har levet i mange mange år, og har ingen på min venneliste...
Men jeg synes ellers det var en fed teori - man vil presse prisen op, opretter sig, gør sig umage med lige at lave et link mellem de to profiler man nu har - og så begynder man at byde ind.
Linket giver faktisk rigtig meget mening...
Efter at have læst tilpas mange af milandts indlæg, er mit bud, at hvis milandt ville have 300+ for sine kort, så havde han startet denne her tråd, med en mindstepris på...300 bobs...!
Well - that's just a wild guess...!
Jeg vil da gerne være din ven :)
Og lige for at være på det rene, jeg tror aldrig Milandt ville gøre det for at presseprisen, men det så bare lidt underligt ud.
og jeg vil gerne sige undskyld til de folk der føler de er blevet anklaget for snyd, det er/var ikke min mening at gøre jer noget.
Jeg vil da gerne være din ven :)
Og lige for at være på det rene, jeg tror aldrig Milandt ville gøre det for at presseprisen, men det så bare lidt underligt ud.
og jeg vil gerne sige undskyld til de folk der føler de er blevet anklaget for snyd, det er/var ikke min mening at gøre jer noget.
Du behøver ikke sige undskyld til mig :)
Jeg var mere bekymret for at mere.. hrmm.. permanente brugere herinde som Milandt ville få et dårligt ry..
Enig, det så mystisk ud, og det er altid dårlig stil at trække et bud tilbage! Jeg havde simpelthen ikke opdaget, at jeg overskred min nuværende finansmæssige kapacitet.. Blev vel grebet lidt af stemningen :)
Jeg var mere bekymret for at mere.. hrmm.. permanente brugere herinde som Milandt ville få et dårligt ry..
Enig, det så mystisk ud, og det er altid dårlig stil at trække et bud tilbage! Jeg havde simpelthen ikke opdaget, at jeg overskred min nuværende finansmæssige kapacitet.. Blev vel grebet lidt af stemningen :)
67 skrev:Ikke for at være efter nogle, men Martinmo er ven af milandt og byder højere og højere og når spiderboy ikke vil være med mere siger han fra.
Oprettet:
18. aug. 2008 12:14
Jeg siger ikke de er synd eller noget, bare noget jeg kommer til at tænke på
Jeg kender ikke noget til Martinmo, andet end han skrev en pm til mig tidligere, og bad mig tælle mine kort. I princippet synes jeg ikke han burde have lov til at trække sit bud fra kl 21:00, men spiderboy skal være velkommen til at købe dem for 425.
Jeg ville ikke lave en fixed auktion, tag jer nu sammen.
Men eftersom at martinmo trækker sit bud og jeg sikkert ikke kan tvinge ham til a købe dem vil jeg ikke hænge spiderboy op på hans bud.
spiderboy; du kan skrive en pm hvis du stadig er interesseret i kortne.
Jeg ville ikke lave en fixed auktion, tag jer nu sammen.
...partykiller.
Du er ikke frisk på at brænde kortene for 300 stk 25-øre sendt med posten over et halvt år, og nu kan du ikke engang understøtte vores konspirationsteorier.
Jeg finder sg* en anden tråd at bumpe med mine ligegyldige indlæg *snif*
Jep sorry Milandt - som sagt, ved godt det er dårlig stil. Tillykke med salget, og må Spiderboy's kæreste få glæde af kortene :)
-og hvis det endelig skulle være står mit bud på 400 kr. som sagt stadig ved magt.
-og hvis det endelig skulle være står mit bud på 400 kr. som sagt stadig ved magt.
Min bank siger at man stadig kan indlevere dem, og få deres værdi for dem, efter d. 1. oktober. Bankerne stopper bare med at sende dem tilbage ud i "systemet".81 skrev:Det skyldes nok at de ikke er rød reje værd efter 1. oktober ;)79 skrev:
Du er ikke frisk på at brænde kortene for 300 stk 25-øre sendt med posten over et halvt år,
Så, bottomline på denne auktion er at spiderboy kan få lov at købe kortene for 425 kr, men fordi Martinmo trak sit seneste bud tilbage vil jeg ikke holde spiderboy op på hans bud.
Til gengæld fastholder Martinmo sit næstsidste bud på 400 kr.
So, what's it gonna be? :)
Til gengæld fastholder Martinmo sit næstsidste bud på 400 kr.
So, what's it gonna be? :)
Super.
Og tak til alle jer der har bump'et min tråd selvom jeg på et tidspunkt var i tvivl om jeres reelle hensigter...
Spiderboy, lad os aftale nærmere via pm.
Og tak til alle jer der har bump'et min tråd selvom jeg på et tidspunkt var i tvivl om jeres reelle hensigter...
Spiderboy, lad os aftale nærmere via pm.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.