mboost-dp1

Køb af MacBook

Gå til bund
Gravatar #1 - texaN
17. nov. 2008 10:44
Så er jeg vist så småt ved at være klar til at skifte mit alter ud/konvertere.. Og lad os nu prøve en Mac =)

Jeg har kigget meget på den nye MacBook og har besluttet mig for den. Det jeg ville høre om er om det kan betale sig at lede efter en 'forhandler' der sælger nye maskiner på eBay eller ander auktionssites eller om jeg bare skal købe den direkte fra Apple?

Er der nogle der har erfaringer med Appels priser...?

Jeg skal måske til England på noget juleshopping så det lave pund er jo også en mulighed... Hjælp tak! :)
Gravatar #2 - MiniatureZeus
17. nov. 2008 10:48
Køb den i DK med studierabat... Du spare kun lige godt 400-500 kr. ved at købe den i england og det er det ikke værd, mht. tastatur og stik...
Gravatar #3 - Hald
17. nov. 2008 13:43
Jeg er selv meget glad for Apples produkter, men jeg har hørt at de nye macbooks vist ikke alle er helt fejlfri, så jeg ville måske vente lidt, til de første børnesygdomme er væk.
Gravatar #4 - texaN
18. nov. 2008 07:44

Jeg er ikke helt ny herinde på newz/MacNation, men ellers tak for tippet ;)

Men siger du at du vil vente til de nye af de nye macBooks kommer frem. Seneste 'børnesygdom' er vist at hængslerne er for løse og det kan vel næppe klares med en opdatering ^^
Gravatar #5 - DanaKaZ
18. nov. 2008 08:21
#3 Det med børnesygdommene har jeg ikke set noget der skulle kunne bakke op endnu. Tror mere det handler om at der er større fokus på fejlene lige når maskinerne bliver frigivet. Der er jo ikke meget ide i at blive ved med at snakke om de samme fejl, derfor kan det virke som om at der er mange fejl i starten da alle Mac relaterede sider skriver om dem.

Har ikke set noget der skulle vise at der er flere fejl i starten end senere i livscyklussen.

#4 Inden for it-køb kan man altid finde grunde til at vente. Hvis du har brug for en comp nu, så køb den nu. Især når der jo formodentligt er lang tid til at der kommer en opdatering til Macbook linien.

Gravatar #6 - trylleklovn
18. nov. 2008 08:27
Jeg er enig i at antallet af børnesygdomme virker højere end det reelt er, i stedet løser det nye aluminiumscase problemerne med knækket plastik, som der var på de tidligere MacBooks.
Gravatar #7 - texaN
18. nov. 2008 08:55
Jeg har endnu ikke besluttet mig helt, men takker foreløbig for alle svar! Jeg skal lige ha' arbejdet med ind over det, så blir det jo lidt sjovere at købe ny computer ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login