mboost-dp1
K: Windows XP licens
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Tja.. En fra klassen har 900'en og det OS... er forfærdeligt :S
Har nogen uheldige erfaringer med Ubuntu så det bliver heller ikke det...
Vista er for tungt til den...
Så det må blive XP :D
Har nogen uheldige erfaringer med Ubuntu så det bliver heller ikke det...
Vista er for tungt til den...
Så det må blive XP :D
3214N (4) skrev:Vi køber vores maskiner med XP preinstalled på, og bliver ved med det.
Hvem er vi?
Men jeg vil gerne have mulighed for at geninstallere/formatere når jeg har lyst til det...
Vi kan ikke alle være folk som stjæler med arme og ben.
Nogle betaler for deres ting og aflevere lånte ting tilbage.
#1.
Jeg har en Laptop, som jeg har fået ved min underbo med XP installeret på, og jeg ved det ikke er en OEM version da, jeg har et 2000 licens på bunden af det.
Men jeg skal se om je lige kan høre om det, er en licens jeg kan sælge, da jeg helst vil havde 2k på den
Vi kan ikke alle være folk som stjæler med arme og ben.
Nogle betaler for deres ting og aflevere lånte ting tilbage.
#1.
Jeg har en Laptop, som jeg har fået ved min underbo med XP installeret på, og jeg ved det ikke er en OEM version da, jeg har et 2000 licens på bunden af det.
Men jeg skal se om je lige kan høre om det, er en licens jeg kan sælge, da jeg helst vil havde 2k på den
Ville jeg være meget glad for hvis du kan :)
Ville jeg være meget glad for hvis du kan :)
så er det bare det er om den kan aktiveres på en anden maskine.... Hvilket kan være et problem med brugte XP licenser.
Jeg har en original XP Home Xp2, som jeg gerne vil give væk, da jeg IKKE længere kan finde seriel koden (skiftede til Vista af den årsag). Da jeg ikke har seriel koden til den, er selve cd'en jo ligesom sådan set værdi løst.
Men hvis du kan købe en anden seriel kode fra en anden brugere, men har uden cd, vil jeg gerne af med det. Betaler blot for posten.
Det er en dansk Oem XP Home Sp2, og har små ridser på den.
Jeg har en original XP Home Xp2, som jeg gerne vil give væk, da jeg IKKE længere kan finde seriel koden (skiftede til Vista af den årsag). Da jeg ikke har seriel koden til den, er selve cd'en jo ligesom sådan set værdi løst.
Men hvis du kan købe en anden seriel kode fra en anden brugere, men har uden cd, vil jeg gerne af med det. Betaler blot for posten.
Det er en dansk Oem XP Home Sp2, og har små ridser på den.
Jeg har absolut ingen anelse på dette område.
Det eneste jeg endeligt gerne vil slippe for er at betale for post forsendelse af den, men selve cd skal du ikke give noget for.
Hvis den er preinstallede med XP, føgler der ikke en cd eller recovery cd med?
Det eneste jeg endeligt gerne vil slippe for er at betale for post forsendelse af den, men selve cd skal du ikke give noget for.
Hvis den er preinstallede med XP, føgler der ikke en cd eller recovery cd med?
iorden. Jeg tror nok at #19 har ret. men som sagt er seriel koden røget væk, så jeg kun har cd tilbage (opdaget da jeg ville geninstaller, øv). Utrolig nok har jeg cd'en.
Det er mest rart at have det hele samlet.
Det er mest rart at have det hele samlet.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.