mboost-dp1
K: Windows Vista
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Det har jeg faktisk, men eftersom den har været installeret, og er købt som OEM licens, så er jeg ret sikker på at den også er låst til mit bundkort.
Elsker bare at smide 1300,- efter et OS, og så kun bruge det i 14 dage :-/
Ellers var der tale om Windows Vista Ultimate 64 Bit(uden SP1).
Elsker bare at smide 1300,- efter et OS, og så kun bruge det i 14 dage :-/
Ellers var der tale om Windows Vista Ultimate 64 Bit(uden SP1).
Manglede ratingen tåbelig hvad #3 angår, så må man jo bruge hvad man har....
Man kan da sagtens videresælge OEMs ifølge dansk lov, at Microsoft mener noget andet, er komplet ligegyldigt da det er loven vi er forpligtet af.
At den har været installeret en gang, gør i værste fald blot, at den nye bruger skal ringe ind sige at han har måtte skifte nogle dele... ;)
Det de kan se derinde, er kun at den genererede hardwarechecksum har ændret sig. Og man udtaler sig jo ikke under vidneansvar, når man ringer til deres aktiveringshotline...
men eftersom den har været installeret, og er købt som OEM licens, så er jeg ret sikker på at den også er låst til mit bundkort.
Man kan da sagtens videresælge OEMs ifølge dansk lov, at Microsoft mener noget andet, er komplet ligegyldigt da det er loven vi er forpligtet af.
At den har været installeret en gang, gør i værste fald blot, at den nye bruger skal ringe ind sige at han har måtte skifte nogle dele... ;)
Det de kan se derinde, er kun at den genererede hardwarechecksum har ændret sig. Og man udtaler sig jo ikke under vidneansvar, når man ringer til deres aktiveringshotline...
3 skrev:ogmomg Vi$ta suckzzzzzzzzz
http://www.ubuntu.com/ Lunix ftw!!11ineone
/obligatorisk post
Tsk rigtige nerds bruger GNU HURD ow YiiiR..
well
jeg smed også min vista ad helvede til
af en eller anden grund frøs den under hveranden opstart, og så skulle man sidde og kigge på sort skærm i 5 minutter før man kunne bruge sin PC...
selve brugerfladen er nice
det samme er nogle af featuresne...
men indtil det virker
så holder jeg mig til min
Win XP MCE 2005 SP2... med Ubuntu i dualboot...
YeeeS sir
#16 Jeg har ikke noget godt at sige om vista. Det er absolut ikke pengene til en opdatering værd.
Det er på en eller anden måde et ubehøvlet styresystem. Og det kræver utrolige mængder af personlige rettelser før det kommer til at fungere uden at være træls.
Desuden så er det, for mig, en træls opgave. I det jeg har måtte fjerne Vista for folks maskiner ret mange gange. Men det er self ikke noget der burde påvirke mig ud over at det er en helvedes masse arbejde fordi at Microsoft fuckede up, og lavede noget som for "begyndere" virker ustabilt og meget kontrollerene..
Derud over så blev alle de "innovative" ting pillet ud.
WinFS var det jeg ventede mest af.
Det er på en eller anden måde et ubehøvlet styresystem. Og det kræver utrolige mængder af personlige rettelser før det kommer til at fungere uden at være træls.
Desuden så er det, for mig, en træls opgave. I det jeg har måtte fjerne Vista for folks maskiner ret mange gange. Men det er self ikke noget der burde påvirke mig ud over at det er en helvedes masse arbejde fordi at Microsoft fuckede up, og lavede noget som for "begyndere" virker ustabilt og meget kontrollerene..
Derud over så blev alle de "innovative" ting pillet ud.
WinFS var det jeg ventede mest af.
Ja helt sikkert, Det er ikke et perfekt styresystem. Men kan godt lide netværkstyringen i Vista, og når man først har dræbt UAC så er det fint.
Men du skal mere se på at der er nogle mennesker der ikke gider at lære noget nyt og derfor bare finder måder på at bashe vista så de har en undskyldning for ikke at skifte.
F.eks. bruger jeg 54% af mine 2 GB ram lige nu. Men hvis jeg starter f.eks counterstrike source ændres den mængde næsten ikke. Og WoW tager kun omkring 20-25 % mere, så kan virkelig ikke se hvad folk whine om.
EDIT: ja okay WoW tager omkring 80-85 %
Ja helt sikkert, Det er ikke et perfekt styresystem. Men kan godt lide netværkstyringen i Vista, og når man først har dræbt UAC så er det fint.
Men du skal mere se på at der er nogle mennesker der ikke gider at lære noget nyt og derfor bare finder måder på at bashe vista så de har en undskyldning for ikke at skifte.
F.eks. bruger jeg 54% af mine 2 GB ram lige nu. Men hvis jeg starter f.eks counterstrike source ændres den mængde næsten ikke. Og WoW tager kun omkring 20-25 % mere, så kan virkelig ikke se hvad folk whine om.
EDIT: ja okay WoW tager omkring 80-85 %
Du kan købe vista ultimate af mig for 500 kroner :D kommer aldrig til at bruge det, synes nemlig linux er noget bedre
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.