mboost-dp1
K: Windows 95 ell. 98
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hejsa :).
Jeg leder efter en der har Windows 95 ell. 98 til salg. (Eller gratis hvis det er :b). Anyway, jeg skal bruge det til Virtual Computer til mine gode gamle old school spil :D.
Jeg har i øjeblikket en Windows 95 disk, men når jeg starter det i VMware
med disken i, får jeg bare en fejlmeddelse, "No bootable device was detected". Har fået at vide at det sandsynligvis nok er fordi disken er for ridset og ikke virker.
Bor i nordsjælland. KAN IKKE AFHENTE. Men betaler med glæde for portoen hvis du sender COD. (Cash-on-delivery). Kan ikke huske det danske ord for det :/.
Men skriv da hvis du har et eksemplar til salg.
Jeg leder efter en der har Windows 95 ell. 98 til salg. (Eller gratis hvis det er :b). Anyway, jeg skal bruge det til Virtual Computer til mine gode gamle old school spil :D.
Jeg har i øjeblikket en Windows 95 disk, men når jeg starter det i VMware
med disken i, får jeg bare en fejlmeddelse, "No bootable device was detected". Har fået at vide at det sandsynligvis nok er fordi disken er for ridset og ikke virker.
Bor i nordsjælland. KAN IKKE AFHENTE. Men betaler med glæde for portoen hvis du sender COD. (Cash-on-delivery). Kan ikke huske det danske ord for det :/.
Men skriv da hvis du har et eksemplar til salg.
10 skrev:Jeg har en Win98 du sandsynligvis gerne må købe:)
Jeg ved engentlig ikke om jeg behøver nogle af dem lige nu. Jeg har en Win95 disk allerede som jeg troede ikke virkede fordi den var for ridset. Men har fundet ud af jeg rent faktisk manglede en Virtuel Maskine, og derfor gad det ikke at virke. Må se når jeg får den om det vil virke eller ej, og om jeg så skal ha' ny disk.
øhh du er godt klar over det ikke er nødvendigt at ha 95/98 for at spille gamle spil ik.. jeg har endnu ik fundet nogle der ik kan køre på xp.. men hvis du har vista kan alle også køre hvis du bare bruger http://dosbox.com/ til at åbne dem med..
Jeg har originale cd'er aldrig brugt og manualer med keys liggende
Skriv til [email protected] så finder vi ud af det, mener både jeg har 95 og 98 ;) skal bare gemme en selv til et projekt engang
Skriv til [email protected] så finder vi ud af det, mener både jeg har 95 og 98 ;) skal bare gemme en selv til et projekt engang
Dungeon Keeper 2 kunne jeg hellere ikke til at virke efter det blev patches. Uden patch fik spillet startet op, men masser af grafikfejl.
Spillet skifter opløsning til sort skærm, og går derefter ud igen.
Visse spil skal dog crackes før det virke, f.eks. Carmageddon 2, men det virkede dog ikke her (det er dog en original via Play The Game opsamling jeg har).
Det bedste er dog altid at have Win 98 på en ældre maskine for at køre de ældre spil.
Så jeg kan derfor endeligt godt forstå at lede efter sådan en ældre Windows. Selv vil jeg nok hellere gå efter Windows 98 end Windows 95. De fleste dos spil virkede fint under Windows 98 sådan jeg husker det.
Spillet skifter opløsning til sort skærm, og går derefter ud igen.
Visse spil skal dog crackes før det virke, f.eks. Carmageddon 2, men det virkede dog ikke her (det er dog en original via Play The Game opsamling jeg har).
Det bedste er dog altid at have Win 98 på en ældre maskine for at køre de ældre spil.
Så jeg kan derfor endeligt godt forstå at lede efter sådan en ældre Windows. Selv vil jeg nok hellere gå efter Windows 98 end Windows 95. De fleste dos spil virkede fint under Windows 98 sådan jeg husker det.
#24 har man i princippet kunnet altid, spørg eventuelt nede i banken. Problemet er bare at modtager kan modsige sig tilbageførsel, men i dette tilfælde kan det meldes til politiet hvis det er en handel hvor der er snyd indblandet.
Man kan f.eks tilbagetrække en betaling til et firma i 5 arbejdsdage efter overførslen
Det er bare den tid banken normalt er villige til at hjælpe dig med tilbageførslen
Man kan f.eks tilbagetrække en betaling til et firma i 5 arbejdsdage efter overførslen
Det er bare den tid banken normalt er villige til at hjælpe dig med tilbageførslen
Dungeon Keeper 2 på dansk kan anbefales. Det lyder skide morsomt.
"En kæmpe er utilfreds for den har ikke nogen hule!" (Med en dyb stemme.) Så bliver der en gang i mellem sagt et eller andet med små grise. :D De burde kalde den Fangehulholder II.
Den kan jeg køre på WinXP64 og Win2k.
"En kæmpe er utilfreds for den har ikke nogen hule!" (Med en dyb stemme.) Så bliver der en gang i mellem sagt et eller andet med små grise. :D De burde kalde den Fangehulholder II.
Den kan jeg køre på WinXP64 og Win2k.
Haha! XD .. Har prøvet spillet på dansk (så længe det varer før det lukker sig ned af sig selv -.-), det er skide morsomt!! :D
Jeg oplevede - heldigvis - også at en i kasionet fik jackpot. Så startede diskoen ellers i hulen! XD. HERLIGT spil. Ærgeligt de stoppede på 3'eren.
Jeg oplevede - heldigvis - også at en i kasionet fik jackpot. Så startede diskoen ellers i hulen! XD. HERLIGT spil. Ærgeligt de stoppede på 3'eren.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.