mboost-dp1
K: The Sopranos Sæson 2-6 (evt. boxsæt)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Overskriften er vidst meget sigende.. ;)
Alle skiver skal selvfølgelig være i perfekt stand, og det skal helst være 6-disk udgaverne, hvor der er ekstra materiale på hver skive...
Desuden, skal den være med DK-subs :)
Max pris pr. styk: 150 kr.
Alle skiver skal selvfølgelig være i perfekt stand, og det skal helst være 6-disk udgaverne, hvor der er ekstra materiale på hver skive...
Desuden, skal den være med DK-subs :)
Max pris pr. styk: 150 kr.
Nåede ikke lige at rette i det første indlæg, men umiddelbart er det pt. kun sæson 2 jeg søger, resten må, pga. den økonomiske situation, vente til efter nytår ;)
Vil gerne sælge dig season 2-6 for 100000,-
Jeg har mistet kviteringen, og skiverne, men har gudskelov taget backup. Men af en eller anden grund så har de skrevet ABC i bunden efter jeg rippede dem. Det er lidt sært, og kvaliteten varriere også lidt.
*Nej, jeg har ikke nogle til salg.
Jeg har mistet kviteringen, og skiverne, men har gudskelov taget backup. Men af en eller anden grund så har de skrevet ABC i bunden efter jeg rippede dem. Det er lidt sært, og kvaliteten varriere også lidt.
*Nej, jeg har ikke nogle til salg.
buch (3) skrev:nevado har jo fortalt dig hvor der er gode tilbud på dem ;)
Hvor?
edit: Gider ikke downloade ulovligt, vil hellere have skiverne ;)
http://cdon.dk/film/sopranos_-_s%C3%A6son_2-936944 ?
329 lyder meget virkeligt i mit hoved.
329 lyder meget virkeligt i mit hoved.
#6 Ja, og jeg har ikke råd til at give over 300 kr. pr. boks :(
Så må jeg jo bare gå på brugtmarkedet... ;)
Så må jeg jo bare gå på brugtmarkedet... ;)
MiniatureZeus (5) skrev:Hvor?
edit: Gider ikke downloade ulovligt, vil hellere have skiverne ;)
Ahh fjæsbog! :P
paradise_lost (10) skrev:Skal det være med dk sub?
Helst, da kæresten så så ellers ikke gider se med ;)
MiniatureZeus (12) skrev:Helst, da kæresten så så ellers ikke gider se med ;)
Okay, prøver lige at tjecke hvad for en sæson det er jeg har med dk når jeg kommer hjem
#13 Hvad bliver det til? Har fundet ud af, at kæresten er lige glad med dk subs ;)
#16 Finno finno! ;) Man kan ikke lige frem sige det haster, har ik nogle penge endnu nemlig :P
Så fik jeg endelig fundet den. Det er sæson 2 jeg har med kun engelsk sub og sæson 1 jeg har med dk.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.