mboost-dp1
K: Tegneplade / Digitizer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej,
Kæresten skal tegne noget i Photoshop til en optagelsesprøve, og vil derfor godt have en tegneplade/digitizer så det bliver lidt nemmere og billigere..
Hun er dog ikke interesseret i, at bruge flere tusinde kroner på sådan en fætter, så tænkte at man da må kunne få sådan en fætter brugt.
Max prisen er omkring 500 kr. ± 50 kr.
Den skal kunne bruges til både mac og PC (dog vigtigst at den virker til PC). Skal kunne bruges til både photoshop og andre programmer.
Må meget gerne være af mærket Wacom, da det vidst er et godt mærke.
Den skal desuden bruges ret hurtigt, inden for 2 dage maks, og skal evt. kunne sendes til Køge
Kontakt mig enten i her i tråden eller på msn: [email protected], Skype: Daniel Bahn Petersen, eller mail: [email protected].
Du kan også ringe eller skrive (ikke noget med hemmeligt nummer!) til 21 95 57 95
Mvh.
Daniel Bahn
Kæresten skal tegne noget i Photoshop til en optagelsesprøve, og vil derfor godt have en tegneplade/digitizer så det bliver lidt nemmere og billigere..
Hun er dog ikke interesseret i, at bruge flere tusinde kroner på sådan en fætter, så tænkte at man da må kunne få sådan en fætter brugt.
Max prisen er omkring 500 kr. ± 50 kr.
Den skal kunne bruges til både mac og PC (dog vigtigst at den virker til PC). Skal kunne bruges til både photoshop og andre programmer.
Må meget gerne være af mærket Wacom, da det vidst er et godt mærke.
Den skal desuden bruges ret hurtigt, inden for 2 dage maks, og skal evt. kunne sendes til Køge
Kontakt mig enten i her i tråden eller på msn: [email protected], Skype: Daniel Bahn Petersen, eller mail: [email protected].
Du kan også ringe eller skrive (ikke noget med hemmeligt nummer!) til 21 95 57 95
Mvh.
Daniel Bahn
Køb da en i bilka/føtex/elgiganten eller anden krejler butik hvis det skal gå hurtigt... Du skal nok kunne finde en wacom volito til en 3-400kr i en af de butikker
#5 Ja, sorry jeg ikke lige fik svaret tilbage, men jeg fandt en gammel en i en bunke som sådan set var god nok til formålet.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.